Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!
infosec

Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!

Σας προσκαλούμε στο Symantec Security Day 2018 όπου θα αναπτυχθούν τα θέματα της κυβερνοασφάλειας, μέσα από την πρακτική προσέγγιση αλλά και αντιμετώπιση των σημερινών κυβερνοαπειλών. Στην ημερίδα αυτή θα εστιάσουμε στις τάσεις της αγοράς και τον ρόλο της κυβερνοασφάλειας στον ψηφιακό...
Read More
infosec

Play Store: Κακόβουλες εφαρμογές με περισσότερες από 500.000 εγκαταστάσεις

Πολλές νέες εφαρμογές χωρίς κάποια λειτουργικότητα έχουν τρυπώσει στο Google Play Store τον τελευταίο καιρό, και έχουν πετύχει περισσότερες από...
Read More
infosec

Instagram: Το εργαλείο λήψης δεδομένων διέρρευσε κωδικούς χρηστών

Φαίνεται ότι η αδυναμία του Facebook να διασφαλίσει τα δεδομένα των χρηστών έχει μεταβιβαστεί και στις θυγατρικές του εταιρείες. Το...
Read More
infosec

Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!

Ένα νέο σφάλμα πλήττει τα Surface της Microsoft, καθώς πρόσφατο firmware update προκαλεί ανακριβής παρουσίαση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας...
Read More
infosec

Κυκλοφόρησε ενημέρωση που διορθώνει ευπάθεια σε δημοφιλές plugin του WordPress

Ένας ερευνητής ασφάλειας αποκάλυψε λεπτομέρειες για μια κρίσιμη ευπάθεια σε ένα από τα δημοφιλή και ευρέως ενεργά plugins για το...
Read More
Latest Posts

Το Microsoft Word θα δημιουργεί αυτόματα to-do lists

Το Microsoft Office, ξεκίνησε να δοκιμάζει ένα καινούριο feature στον επεξεργαστή του Word, το οποίο θα ανιχνεύει τις σημειώσεις και τα μηνύματα του user και θα τα μετατρέπει αυτομάτως σε λίστες που μπορούν να τροποποιηθούν από τον χρήστη αργότερα. Από σήμερα κιόλας, η beta version του συγκεκριμένου feature είναι διαθέσιμη για κάποια Office μόνο για άτομα που διαθέτουν συσκευές Mac. Εντός των επόμενων εβδομάδων, θα γίνουν δοκιμές και σε συσκευές με Windows.

Word Microsoft Office

Η νέα λειτουργία των todo lists αποτελεί μέρος του Editor του Word και θα γίνει ένα από τα πιο σημαντικά βοηθήματα του χρήστη, καθώς θα τον βοηθήσει να οργανώσει τις σημειώσεις του, για τις οποίες χρησιμοποιούνταν μέχρι στιγμής άλλες εφαρμογές.

Πώς θα δημιουργούνται οι todo lists;

Αν πληκτρολογήσετε «todo» ή «<insert something here>» σε ένα έγγραφο του Word, ο Editor θα αναγνωρίσει το κείμενο και θα δημιουργήσει μία λίστα βασιζόμενη στα items. Εκτός από αυτό, θα κάνει διάφορες προτάσεις για λίστες, σύμφωνα με πρόσφατα αρχεία και έγγραφα που έχουν επεξεργασθεί. Επιπλέον, αν πληκτρολογήσετε <insert graph here>, θα εμφανισθούν πρόσφατα διαγράμματα που επεξεργαστήκατε στην πλαϊνή μπάρα, ώστε να εισάγετε εκεί ένα σχετικό γράφημα.

Σε περίπτωση που εργάζεσθε μαζί με κάποιον άλλον συνάδελφο πάνω σε ένα collaborative Word document, θα μπορείτε να γνωστοποιείτε στους συναδέλφους με το @-mention τα καθήκοντα που πρέπει να επιχειρήσουν. Το άτομο που έχετε αναφέρει θα λάβει ειδοποίηση μέσω email και θα μπορεί να σας απαντήσει απευθείας σε αυτό το email. Ακόμα και στην περίπτωση που ένα κομμάτι πληροφορίας διαφύγει, είναι δυνατό να συμπεριληφθεί στο email και να προστεθεί αυτόματα στο αρχείο του Word.

Πότε θα δούμε αυτά τα features;

Από σήμερα κιόλας θα είναι διαθέσιμα για ορισμένους users  Mac, οι οποίοι θα δώσουν feedback άμεσα για την απόδοση των νέων λειτουργιών. Για τους χρήστες Windows, ακολουθούν δοκιμές τις επόμενες εβδομάδες.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *