Τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση KB4471332 των Windows 10 1809
infosec

Τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση KB4471332 των Windows 10 1809

Η Microsoft διαθέτει μία ακόμα ενημέρωση για τα Windows 10 1809 (Οκτωβρίου 2018) και αυτή είναι η δεύτερη ενημέρωση που...
Read More
infosec

Hacker εισέβαλε στο DNS του Linux.org!

Hacker κατάφερε να εισβάλλει στο DNS του Linux.org και να κατευθύνει το domain σε άλλο server με αποτέλεσμα να εμφανίζεται...
Read More
infosec

Το Google Plus τερματίζεται νωρίτερα, μετά από νέο σφάλμα που εκθέτει δεδομένα χρηστών

Εβδομάδες μετά την ανακοίνωσή της ότι θα τερματίσει τη λειτουργία του Google Plus, η Google λέει ότι θα επιταχύνει αρκετά...
Read More
infosec

Google+: Νέο data bug επηρέασε 52,5 εκατομμύρια χρήστες!

Το Google+, η social media πλατφόρμα της Google, υπέστη τη δεύτερη παραβίαση δεδομένων μέσα σε τρεις μήνες και ως αποτέλεσμα θα καταργηθεί πλήρως...
Read More
infosec

Phase change memory: Βιολογικός ιός σε υπερυπολογιστές

Επιστήμονες ανακάλυψαν έναν πρωτοποριακό τρόπο να κάνουν τους υπολογιστές πιο γρήγορους με έναν ιό διαφορετικό από αυτούς που έχουμε συνηθίσει,...
Read More
Latest Posts

Malvertising καμπάνια εμφανίζει εκατομμύρια κακόβουλες διαφημίσεις

Χρησιμοποιώντας την διαφημιστική πλατφόρμα HiBids, κυβερνοεγκληματίες παρείχαν κακόβουλες διαφημίσεις σε εκατομμύρια ανυποψίαστους χρήστες παγκοσμίως. Οι κακόβουλες διαφημίσεις περιείχαν banking trojans και malvertising, σύμφωνα με τους ερευνητές ασφαλείας της Check Point.

malvertising campaign bad ads

Οι κακόβουλες διαφημίσεις μπορούν να μολύνουν τον υπολογιστή του θύματος ή ακόμα και το κινητό του χωρίς καν να πατήσει ο χρήστης πάνω στην διαφήμιση. Έτσι απλά φορτώνοντας την σελίδα, υπάρχει η περίπτωση κρυφής εγκατάστασης κάποιου crypto miner, ransomware ή banking trojan. Ο hacker υπεύθυνος για αυτή την κακόβουλη καμπάνια, φαίνεται να έχε παραβιάσει παραπάνω από 10.000 WordPress sites, και να ανακατεύθυνε τους χρήστες του στην Adsterra, μια διαφημιστική πλατφόρμα.

Από εκεί, η Adsterra ανακατεύθυνε τους χρήστες στους μεταπωλητές της, όπως είναι η ExoClick, AdKernel, Evoleads και AdventureFeeds. Σύμφωνα με την ερευνά, φαίνεται ότι ο hacker είχε κάποια σχέση με κάποιους από αυτούς τους μεταπωλητές.

Το κλειδί της επιτυχίας όμως ήταν ότι οι τελικές διαφημίσεις που εμφανίζονταν έμοιαζαν να ήταν αυθεντικές. Αντί αυτού, ήταν διαφημίσεις δημιουργημένες από εγκληματίες που προσπαθούσαν να μοιράσουν ιούς σε ανυποψίαστους χρήστες.

Κατά την διάρκεια της malvertising καμπάνιας, η Check Point μέτρησε έως και 40.000 clicks ανά εβδομάδα στις διαφημίσεις. Αναγνωρίζοντας ότι οι εγκληματίες ψάχνουν πάντα για νέους τρόπους για να διανέμουν τα κακόβουλα προγράμματα τους, πιστεύεται ότι θα δούμε σύντομα  περισσότερες τέτοιου τύπου καμπάνιες. Ένα σημαντικό ερώτημα που έθεσαν οι ερευνητές της Check Point είναι το πως θα μπορούμε να είμαστε βέβαιοι στο μέλλον για το αν μια διαφήμιση είναι ασφαλής ή όχι, πράγμα που δεν θα μπορεί να γνωρίζει ο μέσος χρήστης, πάρα μόνο αφού θα έχει μολυνθεί.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *