Από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η Mozilla συνεχώς προσπαθεί να σαμποτάρει το Facebook με οποιαδήποτε ευκαιρία. Έχει ήδη κυκλοφορήσει το Facebook Container, για να αποτρέψει το κοινωνικό δίκτυο από την παρακολούθηση των χρηστών στο διαδίκτυο.
Τώρα, η Mozilla δημοσίευσε μια νέα έρευνα για να δείξει τις σκέψεις των χρηστών για το Facebook. Ρώτησε τους χρήστες αν θα πλήρωναν συνδρομή για το Facebook, σε περίπτωση που η εταιρεία σταματούσε με αυτό το τρόπο τη συλλογή και πώληση των δεδομένων τους. Σύμφωνα με αναφορές, το Facebook εξετάζει ενεργά την κυκλοφορία μίας επι πληρωμής έκδοσης της πλατφόρμας.
Αποδεικνύεται ότι μόλις το 11,43 % από τους 47.000 ερωτηθέντες συμφώνησαν να πληρώσουν συνδρομή μέχρι $ 10 / μήνα, για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο. Περίπου το 1% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θα είχαν πρόβλημα να πληρώσουν και περισσότερα. Το υπόλοιπο 62,84% απάντησαν κατηγορηματικά όχι, ενώ το 34,68% δεν ήταν σίγουροι.
Όταν ρωτήθηκαν ποιος πρέπει να έχει την ευθύνη, το 65% των χρηστών θεωρούν ότι οι μόνοι υπεύθυνοι για τη διαφύλαξη των online προσωπικών πληροφοριών τους είναι οι ίδιοι.
Ηλιακή καταιγίδα ίσως επηρεάσει την ανάκαμψη από τον τυφώνα
Αποκαλύφθηκαν τα Cybercab robotaxi και Tesla Robovan
Πώς τα εργαλεία της OpenAI επηρεάζουν τις εκλογές;
Η Mozilla έθεσε ακόμα μια σημαντική ερώτηση: “Έχετε κάνει αλλαγές στο Facebook ως αποτέλεσμα των πρόσφατων αποκαλύψεων για την Cambridge Analytica;” Μόνο το 23,99% των ερωτηθέντων απάντησε “Ναι”.
Ο αριθμός αυτός φαίνεται να είναι αρκετά χαμηλός όταν περίπου το 76% των ανθρώπων είπαν ότι ανησυχούν για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων στο διαδίκτυο. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το 30% των ατόμων που έλαβαν μέρος στην έρευνα, δεν ήταν χρήστες του Facebook. Επιπλέον οι μη χρήστες του Facebook που γνώριζαν πώς να διαγράψουν μια σελίδα Facebook ήταν περισσότεροι σε σχέση με τους χρήστες.
Η εταιρεία έχει ήδη εισάγει διαφορετικά χαρακτηριστικά για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την ασφάλεια, με στόχο να κερδίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών.