Ευπάθειες σε password managers μπορούν να χρησιμοποιηθούν από χάκερς
infosec

Ευπάθειες σε password managers μπορούν να χρησιμοποιηθούν από χάκερς

Οι ερευνητές του ISE δήλωσαν την Τρίτη ότι οι password managers 1Password, KeePass, LastPass και Dashline έχουν ευπάθειες που θα...
Read More
infosec

Το Rietspoof malware εξαπλώνεται μέσω Facebook Messenger και Skype

Σε μια έκθεση που δημοσιεύθηκε το Σάββατο (16 Φεβρουαρίου), οι ερευνητές περιέγραψαν ένα νέο malware, τo οποίo χαρακτήρισαν ως «κακόβουλο...
Read More
infosec

Κινέζοι και Ιρανοί hacker ανανεώνουν τις επιθέσεις τους στις Αμερικάνικες εταιρείες

Επιχειρήσεις και κυβερνητικές υπηρεσίες στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει στόχος επιθέσεων από Ιρανούς και Κινέζους hacker που οι ειδικοί της...
Read More
infosec

Το Microsoft Teams εκτός λειτουργίας. Επιτυχής αποκατάσταση

Ο μεγάλος ανταγωνιστής του Slack της Microsoft, το Microsoft Teams, βρέθηκε εκτός λειτουργίας χτες. Οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης με...
Read More
infosec

Hacked από Ινδούς το website του Υπουργείου Εξωτερικών του Πακιστάν

Εν μέσω έντονων εντάσεων μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν μετά από τη θανατηφόρα επίθεση Pulwama στις 14 Φεβρουαρίου, το Σάββατο, ο...
Read More
Latest Posts

Ιστορίες από τις επάλξεις: Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο!

επάλξεις

Ιστορίες από τις επάλξεις: Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο!

Δεν θα ξεχνούσαμε φυσικά την τραγική ιστορία από τις επάλξεις αυτής εβδομάδας, μένοντας πιστοί για ακόμη φορά στο ραντεβού μας! Ακόμη μια ιστορία από τις επάλξεις έρχεται να προστεθεί στην συλλογή του SecNews! Μέχρι στιγμής έχουμε γίνει μάρτυρες ιστοριών με πελάτες που παθαίνουν ηλεκτροπληξία από routers που έριξαν σε νερό, CDDVD drives – θήκες καφέδισκέτες που σώζουν αρχεία εν έτη 2016, «παιχνιδιάρηδες» διευθυντές, μέλη διοικητικών συμβουλίων, που βλέπουν πικάντικες ταινίες και φυσικά αυτά αποτελούν μόνο την αρχή!

Αναμένουμε και τις δικές σας ιστορίες οι οποίες θα αναρτηθούν με σειρά προτεραιότητας επειδή σε καμία περίπτωση δεν μπορέσαμε να τις χωρέσουμε όλες σε μία δημοσίευση!

επάλξεις

Ιστορίες από τις επάλξεις: Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο!

Πριν λίγο καιρό εργαζόμουν ως ΙΤ support σε μικρή εταιρεία η οποία είχε ως πελάτες ότι μπορείτε να φανταστείτε. Ένας από τους πελάτες ήταν ένα εικοσιτετράωρο εστιατόριο-τυροπιτάδικο-ζαχαροπλαστείο-μπεργκεράδικο που έτρωγες μόνο υπό την απειλή όπλου στον κρόταφο. Φυσικά ως εικοσιτετράωρο μαγαζί ήθελε και εικοσιτετράωρο support, όπου φυσικά τα χειρότερα συνέβαιναν νύχτα. Χτυπάει τηλέφωνο και ακούω τη φωνή του υπεύθυνου/υπάλληλου/καθαριστή «Οι ταμιακές δεν δουλεύουν». Οπότε ξεκινάω από τα βασικά ρωτώντας αν λαμβάνει κάποιο error στην οθόνη και με διακόπτει λέγοντας για ακόμη μια φορά: «Οι ταμιακές δεν δουλεύουν» – είναι το μόνο που ακούω από το τηλέφωνο. Καλώς, σκέφτομαι και προσπαθώ να συνδεθώ απομακρυσμένα. Κάνω ping τον server στο μαγαζί – καμία ανταπόκριση. Οπότε πλέον καταλαβαίνω ότι κάτι συμβαίνει με τον server. Του λέω ότι υπάρχει πρόβλημα με τον server και τον ρωτάω αν ξέρει που είναι. Μου λέει «Ναι» αυτό μόνο «Ναι». «Ωραία» ρωτάω «μπορείς να πας στον server;». Απάντηση: «Θέλεις να πάω στον server;». «Ναι θα πρέπει να πας στον server να ελέγξουμε ορισμένα πράγματα.» Απάντηση: «Ναι αλλά είναι στο υπόγειο». «Ναι σωστά είναι ο server στο υπόγειο αλλά θα πρέπει να πας για να ελέγξουμε ορισμένα πράγματα».

Δέκα λεπτά αργότερα, τον έπεισα να πάει στο υπόγειο. Τότε ξεκίνησα να του λέω με τι ακριβώς μοιάζει ο server, που θα μπορούσε να είναι κλπ και σε όλα απαντούσε OK. Περιμένω. Καταλαβαίνω ότι ακόμα ψάχνει, μετά από 2-3 λεπτά τον ρωτάω αν έχει βρει τον server. Ο τύπος τα παίζει εντελώς: «Ναιαιαι; Ποιος είναι;» νομίζω ότι μου κάνει πλάκα πλέον. Είμαι ο ίδιος κακομοίρης που σου μιλάει εδώ και μισή ώρα! Του εξηγώ ποιος είμαι και ότι εκείνος με έχει καλέσει για να τον βοηθήσω με τις ταμειακές μηχανές και τελικά τον ρωτάω: «Βρήκες τον server;» και τι μου απαντάει: «Εεε ο server είναι στο υπόγειο».

Μισή ώρα αργότερα, ακόμη δεν είχε βρει τον server. Μπορεί να μην είχε κατέβει καν κάτω στο υπόγειο. Οι ταμειακές ακόμη δεν λειτουργούν και ακόμα δεν έχω καμία ανταπόκριση από την άλλη πλευρά του τηλεφώνου. Μετά από 5 λεπτά που δεν απαντούσε στα συνεχόμενα «Ναι; Ακούει κανείς;» έκλεισα το τηλέφωνο.

Και για όσους ενδιαφέρονται, αυτή τη στιγμή δουλεύω οδοκαθαριστής και είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος!

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *