ΑρχικήinetΠοια Brand Names χρησιμοποιούνται για επιθέσεις phishing, έρευνα από την APWG

Ποια Brand Names χρησιμοποιούνται για επιθέσεις phishing, έρευνα από την APWG

apwgΟ αριθμός των brand names που χρησιμοποιήθηκαν σε απάτες phishing αυξάνεται συνεχώς, αναφέρουν οι ειδικοί. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη που κυκλοφόρησε από την Anti-Phishing Working Group (APWG), 720 Brand Names χρησιμοποιήθηκαν από τους hackers κατά το πρώτο εξάμηνο του 2013.

Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 18% σε σύγκριση με το δεύτερο εξάμηνο του 2012. Όπως ήταν αναμενόμενο, η PayPal ήταν το πιο χρησιμοποιημένο όνομα, αφού κατέχει το 18% του συνόλου από τις καμπάνιες phishing που είχαν σαν στόχο την εταιρεία και τους πελάτες της. Την PayPal ακολούθησε η κινεζική ιστοσελίδα Taobao.com, ένα online κατάστημα που κατέχει το 9% όλων των καταγεγραμμένων επιθέσεων.

“Η αύξηση αυτή δείχνει ότι οι phishers αναζητούν νέες ευκαιρίες και νέα θύματα”, σημείωσε ο Rod Rasmussen, πρόεδρος και CTO της IID.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, πολλά εμπορικά ονόματα ήταν στόχοι αρκετές φορές την εβδομάδα.
Πάνω από 53000 domains έχουν χρησιμοποιηθεί για το κακόβουλο ψάρεμα.
Ο Πρόεδρος της Illumintel, Greg Aaron, ανέφερε: “Ένα μεγάλο μέρος των επιθέσεων phishing χρησιμοποιούν νέα domain, που φιλοξενούνται σε διάφορες χώρες. Ως εκ τούτου, όλοι χάνουν εκτός από τους phishers. Η διεθνής συνεργασία στον ιδιωτικό τομέα είναι αναγκαία για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού εγκλήματος”.

Η μελέτη της APWG υπογραμμίζει, επίσης, το γεγονός ότι ένα 27% επιχειρήσεις παροχής φιλοξενίας συμβάλλουν ακούσια στις επιθέσεις phishing.

Η πλήρης Έρευνα για το Phishing είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της APWG, (PDF).

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS