ΑρχικήinetCandy Crash και games μόνιμα στο News Feed

Candy Crash και games μόνιμα στο News Feed

Candy Crash & News Feed

Η τελευταία έκδοση του πασίγνωστου πλέον Candy Crash Saga, με τη προσθήκη του Soda Saga, κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το μήνα και από τότε οι παίκτες κάνουν invite συνέχεια στους φίλους του στο FaceBook να παίξουν. Έχει γίνει αρκετά δύσκολο πλέον να μη δει κάποιος στο News Feed του, σχεδόν καθημερινά μια αναφορά φια το game αυτό.

Το Video που ανέβασε η εταιρεία King και έστειλε στους χρήστες του Facebook μέσω του διαφημιστικού συστήματος του, εμφανίστηκε σε 100 εκατομμύρια χρήστες σε 7 χώρες την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του, γεγονός που τη κάνει τη πιο επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook, αφού σε μικρό χρονικό διάστημα κάλυψε το ένα όγδοο των 864 εκατομμυρίων χρηστών που έχει.

Αυτό φυσικά αποτελεί μια μεγάλη νίκη για το διαφημιστικό τμήμα του Facebook, που έρχεται δεύτερο μετά τη Google, σε τζίρο. Οι περισσότεροι χρήστες που είδαν το video του Candy Crash, το είδαν από τα κινητά τους, γεγονός που προσθέτει στην επιτυχία του FaceBook. Μέχρι πριν 2 χρόνια, μόνο 5% των διαφημιστικών budget προοριζόταν για διαφημίσεις σε κινητά και φορητές συσκευές.

Candy Crash αφήνει χώρο και για άλλα games.

Αν και το Candy Crash αποτελεί ακόμη το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της εταιρείας, η δημοτικότητα του έχει πέσει από τα gaming charts και άλλοι τίτλοι έχουν πάρει τη θέση του. ΟΙ εταιρείες όμως των games συνεχίζουν την πολιτική της επιθετικής διαφήμισης ιδιαίτερα σε mobile συσκευές.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS