ΑρχικήinetGoogle app streaming: Κάντε Stream τα Apps χωρίς να τα κατεβάσετε !

Google app streaming: Κάντε Stream τα Apps χωρίς να τα κατεβάσετε !

Τον περασμένο μήνα, η Google παρουσίασε ένα χαρακτηριστικό που ονομάζεται “app streaming” , που επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε εφαρμογές χωρίς να χρειάζεται να τις κατεβάσουν και να τις εγκαταστήσουν στη συσκευή τους.

Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι χρησιμοποιεί την εν λόγω τεχνολογία και στα ads της. Τώρα μπορείτε να δοκιμάσετε ένα νέο παιχνίδι που βλέπετε σε μια διαφήμιση, χωρίς να περάσετε από την ταλαιπωρία του download και της εγκατάστασής του.

Google app streaming: Κάντε Stream τα Apps χωρίς να τα κατεβάσετε ! Google app streaming: Google app streaming: Google app streaming: Google app streaming:

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Πέμπτη δύο νέες μορφές διαφήμισης – που ονομάζονται Trial Run Ads και Interactive Interstitial Ads – και οι δύο έχουν ως στόχο να καταστεί ευκολότερο για τους publishers να προωθήσουν τις εφαρμογές τους. Τα πρώτα θα επιτρέψουν στους χρήστες Android συσκευών να δοκιμάσουν μια εφαρμογή για χρονικό διάστημα έως και ένα λεπτό χωρίς να την κατεβάσουν. Η εταιρεία αναφέρει ότι οποιοσδήποτε publisher που δουλεύει με το AdMob ad network, το οποίο εξυπηρετεί περίπου 650.000 apps, θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει αυτή την τεχνολογία.

Τα διαδραστικά Interstitials ads, από την άλλη πλευρά, προσφέρουν στους publishers τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τα πράγματα που θέλουν οι χρήστες να δουν. Για παράδειγμα, θα είναι σε θέση να αποφασίσουν την ” value proposition” των εφαρμογών τους και επίσης να αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά που θέλουν να εμφανίζονται. “Αντί να λέτε απλά στον χρήστη για την εφαρμογή σας, μπορείτε να τους προσφέρετε μια εμπειρία μοναδική στην εφαρμογή σας που θα τους εμπνεύσει και θα θελήσουν έτσι να περάσουν λίγο χρόνο μαζί της,” η εταιρεία έγραψε σε ένα blog post της απευθυνόμενη στους publishers.

Φαίνεται να είναι μια win-win κατάσταση και για τους δύο, και για τους publishers και τους χρήστες. Οι publishers θα πρέπει να πληρώσουν μόνο αν ο χρήστης επιλέξει να εγκαταστήσει τελικά το app τους, ενώ οι χρήστες δεν θα είναι αναγκασμένοι να κατεβάσουν κάτι που ίσως τελικά να μην τους αρέσει. Με τα Interstitials ads, οι χρήστες θα έχουν ολοένα και πιο σαφείς πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή, βοηθώντας τους έτσι να κάνουν μια καλύτερη επιλογή.

Και τα ad formats είναι επί του παρόντος σε μορφή beta, και προς το παρόν προσφέρονται μόνο σε περιορισμένο αριθμό διαφημιστών.

Διαβάστε επίσης: To 86% των εφαρμογών που βασίζονται σε PHP έχουν ευπάθεια XSS

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS