ΑρχικήsecurityΗ Visio πουλάει τα στοιχεία των χρηστών της σε διαφημιστές!

Η Visio πουλάει τα στοιχεία των χρηστών της σε διαφημιστές!

Άλλο ένα μεγάλο σκάνδαλο που αφορά την ιδιωτικότητα των χρηστών στο διαδίκτυο ξέσπασε, τόσο μεγάλο όσο αυτό της AVG το περασμένο Σεπτέμβριο. Αυτή τη φορά ο πρωταγωνιστής κι ένοχος του σκανδάλου είναι η εταιρία Visio που κατασκευάζει και πουλάει Smart TVs.

Η Visio πουλάει τα στοιχεία των χρηστών της σε διαφημιστές!
Ίσως μια εξήγηση γι΄αυτές τις πράξεις της Visio να είναι η αρχειοθέτηση του IPO της. Βρίσκοντας μια εναλλακτική ροή εσόδων ενισχύει τις τιμές των μετοχών της. Παρ΄ όλα αυτά, η Visio φαίνεται να έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις και να καταστρέφει τη φήμη της για χάρη των εσόδων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Visio συλλέγει όλα τα στοιχεία των ιδιοκτήτων των Smart TVs της και στη συνέχεια τα πουλάει σε online διαφημιστές. Έτσι τους επιτρέπει να δημιουργούν πιο στοχευμένες διαφημίσεις στις άλλες συσκευές των χρηστών π.χ. στο κινητό τους, στο tablet τους ή στο PC τους.

Η Visio κατασκοπεύει οτιδήποτε παρακολουθείς στην τηλεόραση σου! Συλλέγει πληροφορίες σχετικά με ποια show παρακολουθούν οι χρήστες, ποια ώρα και ποιά ημέρα, ποιο κανάλι προτιμούν και τα συνδέει με την IP διεύθυνση του κάθε χρήστη. Αυτές οι πληροφορίες στη συνέχεια πωλούνται σε online διαφημιστικές πλατφόρμες, οι οποίες ήδη έχουν βάσεις δεδομένων με IP διευθύνσεις χρηστών προερχόμενες από άλλα μέσα.

Από νομικής άποψης, η Visio καλύπτεται από τους όρους χρήσης της, οι οποίοι αναφέρουν ότι τα μη προσωπικά στοιχεία μπορούν να μοιραστούν με επιλεγμένους συνεργάτες. Στους όρους επίσης περιλαμβάνεται η λειτουργία της διαδραστικότητας η οποία μπορεί να απενεργοποιηθεί από τους χρήστες έτσι ώστε να μην μοιράζονται τις πληροφορίες τους αλλά είναι μια λεπτομέρεια που δεν προσέχουν συνήθως οι χρήστες.

Δυστυχώς η νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου δεν απαγορεύει στη Visio να το κάνει αυτό. Η νομοθεσία απαγορεύει στις εταιρίες καλωδιακής τηλεόρασης και ενοικίασης βίντεο να κάνουν κάτι τέτοιο αλλά δεν υπάρχουν παρόμοιοι νόμοι σχετικά με τις εταιρίες που έχουν βάση το Internet ή τους κατασκευαστές ηλεκτρονικών.

Στην πραγματικότητα, η ίδια η Google είναι αυτή που πρωτοπόρησε στην πρακτική να συλλέγει πληροφορίες των χρηστών της χωρίς να τους δίνει την επιλογή. Και το Facebook κάνει κάτι παρόμοιο μέσα από τις λειτουργίες του Like και του Share και λίγο καιρό πριν η εταιρεία αντιμετώπισε κατηγορίες στο Βέλγιο, όπου έχει ειδική εντολή από το δικαστήριο να μην το κάνει πια χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών.

Ίσως μια εξήγηση γι΄αυτές τις πράξεις της Visio να είναι η αρχειοθέτηση του IPO της. Βρίσκοντας μια εναλλακτική ροή εσόδων ενισχύει τις τιμές των μετοχών της. Παρ΄ όλα αυτά, η Visio φαίνεται να έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις και να καταστρέφει τη φήμη της για χάρη των εσόδων.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS