ΑρχικήsecurityTo Ola διαρρέει προσωπικές πληροφορίες πελάτων του

To Ola διαρρέει προσωπικές πληροφορίες πελάτων του

Ένα κορίτσι από το Chennai ισχυρίζεται πως το OlaCabs, γνωστό ως Ola, ένα mobile app για προσωπικές μετακινήσεις στην Ινδία, έχει στείλει προσωπικές πληροφορίες περισσότερων από 100 πελατών του σε αυτήν μέσω SMS.

Η Swapnil Midha πόσταρε στο Facebook ότι το Ola, το οποίο ξεκίνησε ως μια online εφαρμογή παραγγελίας ταξί στο Mumbai, και τώρα έχει βάση στο Bangalore και είναι ανάμεσα στις περισσότερο αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ινδία, διέρρευσε προσωπικά δεδομένα όπως τηλεφωνικοί αριθμοί κινητών, και τοποθεσίες των χρηστών. Παρόλο αυτά, η εταιρεία το θεωρεί ως τεχνικό λάθος κι επιβεβαίωσε πως έχει διορθωθεί πλέον.

To Ola διαρρέει προσωπικές πληροφορίες πελάτων του

 

“Περίπου πριν από τρεις εβδομάδες, είχα κλείσει ένα ταξί από το Ola για μια μεγάλη διαδρομή. Μετά τη μεταφορά μου έλαβα μερικά αλλοιωμένα κείμενα από το “VM-OLACAB” στα οποία δεν έδωσα και μεγάλη σημασία, και τα αγνόησα. Αυτά τα μηνύματα ήταν αλφαριθμητικά με hashes και δεν είχαν κανένα νόημα για μένα. Υπέθεσα πως υπήρχε κάποιο λάθος στο σύστημα κι έτσι έπεσα για ύπνο,” έγραψε στο Facebook.

Και πρόσθεσε: «Το τηλέφωνό μου χτυπούσε όλη τη νύχτα. 1:06, 2:34, 2:37, 2:38, 4:05, 5:17. Δεν μπορούσα να ηρεμήσω από τα μηνύματα που έρχονταν αυτές τις ώρες. Στη συνέχεια κάλεσα το τηλεφωνικό κέντρο τους την επόμενη μέρα για να εξηγήσω ότι πιθανότατα υπήρχε κάποιο είδος bug και ο αριθμός μου κατά κάποιο τρόπο είχε εμπλακεί στα συστήματα μετάδοσής των μηνυμάτων τους, οποιαδήποτε μηνύματα προσπαθούσαν να μεταδώσουν. “

Παρά το γεγονός ότι, το Ola, την διαβεβαίωσε πως επιδιόρθωσε το πρόβλημα, εκείνη εξακολουθούσε να λαμβάνει το ένα SMS μετά το άλλο. Έλαβε περίπου μεταξύ 300 και 400.

«Εγώ δεν έλαβα καμία περαιτέρω ανακοίνωση από αυτούς, ούτε ενημέρωση, ούτε email, απλά περισσότερα μπερδεμένα μηνύματα,” εξήγησε. Επικοινώνησα μαζί τους μέσω κάθε διαθέσιμου καναλιού που ήταν δυνατόν. Κάλεσα το τηλεφωνικό τους κέντρο τουλάχιστον 5 φορές, ζήτησα να μιλήσω με ανώτερα διευθυντικά στελέχη, και έπρεπε να εξηγήσω το πρόβλημά μου κάθε φορά με πολλές λεπτομέρειες, απαντώντας στις ίδιες ενοχλητικές ερωτήσεις. ”

Είπε ότι η εταιρεία μοιράζεται τα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους όλη μέρα και όλη νύχτα.
Το κορίτσι έθεσε ένα σοβαρό ζήτημα στο οποίο η εταιρεία πρέπει να απαντήσει το συντομότερο δυνατόν. Αν αυτή, μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες, όπως η Ola έχει τέτοια συμπεριφορά και είναι τόσο απερίσκεπτοι, τι να περιμένουμε από τους άλλους;

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS