ΑρχικήinetΚαμπάνια iRights: Δικαίωμα στη Λήθη και για τα παιδιά!

Καμπάνια iRights: Δικαίωμα στη Λήθη και για τα παιδιά!

Καμπάνια iRights: Δικαίωμα στη Λήθη και για τα παιδιά!

Ονομάζεται “iRights», και στις προτάσεις της περιλαμβάνονται το δικαίωμα για τους νέους ανθρώπους να είναι σε θέση να επεξεργαστούν ή να διαγράψουν εύκολα το περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει στο διαδίκτυο. O Baroness Shields, υπουργός για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου, στηρίζει την κίνηση αυτή.

Μια έκθεση του Children’s Commissioner for England που εξετάζει τα δικαιώματα αυτά θα δημοσιευθεί μέχρι το τέλος του έτους.
Το iRights έχει ως στόχο να εμπνεύσει τις επιχειρήσεις να συνεργαστούν με την κυβέρνηση για την καλύτερη προστασία και την ενίσχυση των νέων όσον αφορά την ηλεκτρονική δραστηριότητά τους.

Καμπάνια iRights: Δικαίωμα στη Λήθη και για τα παιδιά!

Όπως και στην υποστήριξη του «δικαιώματος στη λήθη» των παιδιών, λέει το iRights, οι νέοι έχουν δικαίωμα στην ψηφιακή τεχνολογία και θα πρέπει να είναι καλά ενημερωμένοι σχετικά με το πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα τους.
Μια σειρά από εταιρείες και φιλανθρωπικές οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένης της Barclays Bank, της NSPCC και του δικηγορικού γραφείου Schillings, έχουν υπογράψει την εκστρατεία.

Καλύτερος ψηφιακός κόσμος

O Baroness Shields είπε, ” το iRights δίνει μια μοναδική εικόνα για το πώς η κυβέρνηση μπορεί να συνεργαστεί με τις εταιρείες τεχνολογίας, την κοινωνία των πολιτών και των επιχειρήσεων για να κάνουν έναν καλύτερο ψηφιακό κόσμο για τους νέους.
” Χρησιμοποιούμε το iRights στον τομέα της εκπαίδευσης, των επιχειρήσεων και των δικών μας υπηρεσιών και ψηφιακών επικοινωνιών.”

Η Rachel O’Connell, ένας σύμβουλος της κυβέρνησης και ιδρυτή της Trustelevate.com, είπε ότι οι προτάσεις που εκπροσωπούνται σε μεγάλο βαθμό από τη νομοθεσία της ΕΕ θα τεθούν σε ισχύ μέσα στα επόμενα χρόνια.
Ανέφερε νέους κανόνες για την προστασία των δεδομένων που θα τεθούν σε ισχύ στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2016 ως παράδειγμα.
Η κ O’Connell πρόσθεσε ότι οι νέοι ολοένα και περισσότερο νιώθουν την ανάγκη προστασίας της ιδιωτικής ζωής τους online.
«Εμπορικό πλεονέκτημα»

«Υπάρχει μια τάση μεταξύ των παιδιών και των νέων προκειμένου να διεκδικήσουν ό, τι μπορούν σε σχέση με τη προστασίας της ιδιωτικής τους ζωής, της ιδιοκτησίας του σώματος τους και τις εικόνες που ανεβάζουν online», είπε.

«Πολλές επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι το απόρρητο είναι ένα εμπορικό πλεονέκτημα.”
O Ian Walden, νομικός στο Πανεπιστήμιο Queen Mary του Λονδίνου, δήλωσε ότι οι εταιρείες συχνά χρειάζονταν ειδοποίηση για να πάρουν στα σοβαρά ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

«Πολλές από τις εταιρείες εκεί έξω που γνωρίζουμε και αγαπάμεκερδίζουν τεράστια χρηματικά ποσά από τα παιδιά», είπε.
«Πρέπει να υπάρξει εστίαση στην ευθύνη, όταν ασχολούνται με αυτά τα παιδιά, που δεν είναι πάντα παρόντα».

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS