ΑρχικήsecurityΜετά την Google και η Microsoft κατά των παραπλανητικών διαφημίσεων

Μετά την Google και η Microsoft κατά των παραπλανητικών διαφημίσεων

microsoft

Η Microsoft λαμβάνει σκληρά μέτρα έναντι των ανεπιθύμητων και παραπλανητικών διαφιμήσεων που στοχεύουν στην εξαπάτηση του χρήστη ώστε να επισκεφθεί επικίνδυνα websites, ή να κατεβάσει επιβλαβείς εφαρμογές και προγράμματα.

Τις νέες αλλαγές θα εντοπίσετε στον Internet Explorer, όπου ένα φίλτρο SmartScreen θα επιβάλλει νέους κανόνες στις ανεπιθύμητες διαφημίσεις ξεκινώντας από την 1η Ιουνίου. Το φίλτρο θα εμφανίζει προειδοποιήσεις για τις ύποπτες αυτές διαφημίσεις στους χρήστες.

“Τελευταία έχει σημειωθεί μεγάλη αύξηση σε του αριθμού των online διαφημίσεων που είναι σκόπιμα παραπλανητικές» σημειώνει η εταιρεία. «Διαπιστώσαμε πως αυτό το είδος των διαφημίσεων προσπαθούν να πείσουν τους χρήστες να κάνουν κάτι του οποίου τ’ αποτελέσματα είναι από αμφίβολα έως κι επικίνδυνα. Όπως η επίσκεψη σ’ ένα μολυσμένο με κακόβουλο λογισμικό website ή την λήψη προγράμματος που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την περιήγηση τους στο διαδίκτυο.»

Η Microsoft ανανέωσε τα κριτήρια αξιολόγησης όσον αφορά το malware και το ανεπιθύμητο λογισμικό για να συμπεριλάβει σ’ αυτά αυτού του τύπου τις επικίνδυνες διαφημίσεις. Διαφημίσεις που παραπλανούν, εξαπατούν, ή έχουν στόχο το να προκαλέσουν σύγχυση στους χρήστες, αυτές που είναι άσχετες με το περιεχόμενο του website στο οποίο εμφανίζονται, όπως και διαφημίσεις που περιέχουν κακόβουλο κώδικα ή επικαλούνται άμεσα την λήψη κάποιου αρχείου.

Η μεγάλη εταιρεία κινείται στα χνάρια της Google, καθώς μια τέτοια αντίστοιχη ενέργεια πραγματοποίησε φέτος και η άλλη δημοφιλής εταιρεία. Με αντίστοιχες αλλαγές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της (χρήση φίλτρων και εμφάνιση ειδοποιήσεων), στοχεύει να πατάξει τις παραπλανητικές διαφημίσεις καθώς και τις ιστοσελίδες που κρύβουν κινδύνους και ενδέχεται να οδηγήσουν τους χρήστες σε ανεπιθύμητο λογισμικό.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS