Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
infosec

Instagram influencers ανακτούν τα accounts με τη βοήθεια hackers

Οι Instagram influencers που έχουν δει τους λογαριασμούς τους να χακάρονται και τις προσωπικές τους πληροφορίες να εκτίθενται, λένε ότι...
Read More
infosec

Windows 10: Πώς να διορθώσετε το browsing σφάλμα στο Microsoft Edge

Η τελευταία αναβάθμιση που κυκλοφόρησε από τη Microsoft για τα Windows 10 έφερε ένα πρόβλημα, το οποίο παρατηρείται όταν επιχειρεί...
Read More
infosec

Google Play: Κρυβόταν malware με τη χρήση των αισθητήρων κίνησης

Στην αγορά του Google Play υπάρχουν πολλές κακόβουλες εφαρμογές που δοκιμάζουν κόλπα για να αποφευχθεί η ανίχνευση τους. Για την...
Read More
infosec

Bug του Twitter δημοσίευε τα προσωπικά tweets των χρηστών για 5 χρόνια

Οι χρήστες του Twitter, οι οποίοι χρησιμοποιούν το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο από τις Android συσκευές τους, θα πρέπει να ελέγξουν...
Read More
Latest Posts

Η εταιρεία μετακινήσεων Uber στο lobby των Big Data Sellers

uber

uber

Η γνωστή εταιρεία μετακινήσεων Uber, εισχώρησε στο lobby των Big Data Sellers, μαζί με εταιρείες όπως το Facebook, η Google και η Visa. Η διεθνής εταιρεία μετακινήσεων των Travis Kalanick και Garrett Camp, με έδρα το San Francisco, η οποία μάλιστα έχει ήδη κάνει αρκετές εγγραφές οδηγών και στην Ελλάδα, θα αρχίσει να εμπορεύεται δεδομένα για τις κινήσεις των πελατών της, όπως που πηγαίνουν, που ψωνίζουν, που δουλεύουν και ό,τι άλλο μπορεί να έχουν σαν στοιχείο στη βάση δεδομένων τους.

Η όλη υπόθεση ξεκίνησε πριν από περίπου ένα μήνα όταν οι πελάτες της εταιρείας, οι οποίοι είναι και επισκέπτες των Starwood Hotels & Resorts, είχαν το προνόμιο να κερδίζουν Starpoints, όποτε χρησιμοποιούσαν τις υπηρεσίες της Uber. Τα προνόμια αυτά περιελάμβαναν δωρεάν διαμονή στο ξενοδοχείο, αεροπορικά μίλια, δωροκάρτες, έως και VIP εισιτήρια σε συναυλίες και αθλητικά γεγονότα.

Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να συνδέσουν το λογαριασμό τους στην Uber με αυτόν των Starwood Hotels, και έτσι να συμφωνήσουν στη διαχείριση οποιασδήποτε πληροφορίας είχε η Uber για το άτομό τους.

Ο συντάκτης του Forbes, Ron Hirson, ο οποίος είναι και συχνός πελάτης της Uber και των Starwood, εξήγησε πρόσφατα γιατί το startup των $42 δισεκατομμυρίων είναι πραγματικά μεγάλη ευκαιρία, μιας και η εταιρεία έχει ρυθμό ανάπτυξης 800% και φυσικά τα δεδομένα που κρατάει στις βάσεις της, αξίζουν πολλά.

Αν και αναφέρεται καθαρά στους όρους χρήσης της σύνδεσης των δύο υπηρεσιών, οι εταιρείες μπορούν να εκμεταλλευτούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών για λόγους marketing, δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό, παρά το ότι μπορεί να γίνει τρομερά ενοχλητικό και ο πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσει τη διαγραφή του από αυτές τις λίστες. Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει αν αυτές οι λίστες πέσουν σε λάθος χέρια;

Όπως αναφέρθηκε και στο Safer Internet Day, απαιτείται μεγάλη προσοχή από τους χρήστες όταν δίνουν το δικαίωμα σε εταιρείες να χρησιμοποιούν προσωπικά τους δεδομένα και αν έχουν οποιαδήποτε αμφιβολία για την ασφάλεια των επιχειρήσεων, είναι καλύτερο να αρνηθούν να γίνεται χρήση των στοιχείων τους.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *