ΑρχικήinetΤο Facebook και το ψάρεμα τελικά δε διαφέρουν και πολύ για τις...

Το Facebook και το ψάρεμα τελικά δε διαφέρουν και πολύ για τις επιχειρήσεις

Σε τι μπορεί να μοιάζει ένας ψαράς, ένα ψάρι, ακόμη και το δόλωμα, με μία Facebook σελίδα, ένα Facebook fan και τις δημοσιεύσεις, αντίστοιχα, για μία επιχείρηση; Σκεφτείτε το λίγο. Η ομάδα του Post Planner κατάφερε να παρομοιάσει τη διαδικασία ψαρέματος με τη διαδικασία προσέγγισης fans στο Facebook.

Μία σελίδα πρέπει να έχει μεγάλη υπομονή και τεχνογνωσία αν θέλει να προσεγγίσει χρήστες, όπως ακριβώς και ένας ψαράς αν θέλει να πιάσει ψάρια. Τα ίδια τα ψάρια συμβολίζουν τους χρήστες, αφού τρομάζουν εύκολα και μπορούν να αποσπαστούν επίσης εύκολα. Τέλος, το δόλωμα συμβολίζει το περιεχόμενο της σελίδας, το οποίο μπορεί να είναι πολλών ειδών και απαιτείται συγκεκριμένο είδος για συγκεκριμένα ψάρια.

Δείτε το Infographic που ακολουθεί για περισσότερες πληροφορίες πάνω στη σύνδεση του ψαρέματος με τη Facebook απόκτηση fans.

facebook-is-like-fishing-infographic

Πηγή: digitallife.gr

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS