Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!
infosec

Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!

Σας προσκαλούμε στο Symantec Security Day 2018 όπου θα αναπτυχθούν τα θέματα της κυβερνοασφάλειας, μέσα από την πρακτική προσέγγιση αλλά και αντιμετώπιση των σημερινών κυβερνοαπειλών. Στην ημερίδα αυτή θα εστιάσουμε στις τάσεις της αγοράς και τον ρόλο της κυβερνοασφάλειας στον ψηφιακό...
Read More
infosec

Play Store: Κακόβουλες εφαρμογές με περισσότερες από 500.000 εγκαταστάσεις

Πολλές νέες εφαρμογές χωρίς κάποια λειτουργικότητα έχουν τρυπώσει στο Google Play Store τον τελευταίο καιρό, και έχουν πετύχει περισσότερες από...
Read More
infosec

Instagram: Το εργαλείο λήψης δεδομένων διέρρευσε κωδικούς χρηστών

Φαίνεται ότι η αδυναμία του Facebook να διασφαλίσει τα δεδομένα των χρηστών έχει μεταβιβαστεί και στις θυγατρικές του εταιρείες. Το...
Read More
infosec

Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!

Ένα νέο σφάλμα πλήττει τα Surface της Microsoft, καθώς πρόσφατο firmware update προκαλεί ανακριβής παρουσίαση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας...
Read More
infosec

Κυκλοφόρησε ενημέρωση που διορθώνει ευπάθεια σε δημοφιλές plugin του WordPress

Ένας ερευνητής ασφάλειας αποκάλυψε λεπτομέρειες για μια κρίσιμη ευπάθεια σε ένα από τα δημοφιλή και ευρέως ενεργά plugins για το...
Read More
Latest Posts

Η Google ετοιμάζεται να προσθέσει banners στα αποτελέσματα αναζητήσεων

H Google επιβεβαίωσε ότι δοκιμάζει την τοποθέτηση αρκετά μεγάλων διαφημιστικών banner στα αποτελέσματα συγκεκριμένων αναζητήσεων που έχουν να κάνουμε με μάρκες.
Το όλο θέμα ξεκίνησε μετά από δημοσίευση στο Twitter του χρήστη @SynrgyHQ ο οποίος παρατήρησε ένα μεγάλο banner στα αποτελέσματα αναζήτησης με τον όρο Southwest Airlines.
Στέλεχος της Google επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία διεξάγει ένα «μικρό πείραμα» αυτές τις ημέρες και μόνο στην Αμερικανική αγορά. Όπως μπορείτε να δείτε και από τη φωτογραφία, η διαφήμιση καλύπτει ένα πολύ μεγάλο χώρο της σελίδας των αποτελεσμάτων πιθανόν για να δοκιμάσει η Google την επιρροή που έχει στους χρήστες.
google-full-page-sponsored-image-ad

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι το «πείραμα» της Google περιλαμβάνει περισσότερες από 30 εταιρείες μεταξύ των οποίων η Virgin Amerca και η Crate & Barrel ενώ τα δοκιμαστικά banners εμφανίζονται σε λιγότερο από το 5% των συνολικών αναζητήσεων που γίνονται καθημερινά με τη μηχανή της Google.

Πάντως η κίνηση αυτή προκαλεί εντυπώσεις αφού η Google το 2005 είχε αποκλείσει οποιοδήποτε ενδεχόμενο να περιληφθούν διαφημίσεις με banner στα αποτελέσματα αναζητήσεων και στην κεντρική σελίδα της Google αναφέροντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν «τρελό». Σημαντική λεπτομέρεια της ιστορίας είναι ότι τη συγκεκριμένη δήλωση την έκανε η Marissa Mayer, η οποία είναι πλέον διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo!.

 

Πηγή: insomnia.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *