Η Roblox ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι δημιουργοί μπορούν πλέον να πωλούν φυσικά προϊόντα απευθείας μέσα από τις εμπειρίες και τα παιχνίδια τους στην πλατφόρμα, με την κυκλοφορία των νέων Commerce APIs.
Δείτε επίσης: Το Polymath κάνει την εκμάθηση μαθηματικών τόσο ευχάριστη όσο το Roblox
Αυτή η δυνατότητα προσφέρει στους δημιουργούς έναν νέο τρόπο δημιουργίας εσόδων, πέρα από τις αγορές εικονικών αντικειμένων ή τις εφάπαξ χρεώσεις για πρόσβαση σε συγκεκριμένες εμπειρίες.

Η εταιρεία άρχισε να δοκιμάζει αυτή τη λειτουργία για την αγορά φυσικών προϊόντων σε ορισμένες επώνυμες εμπειρίες στα μέσα του 2024. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Roblox είχε ανακοινώσει ότι οι δημιουργοί θα μπορούσαν σύντομα να πωλούν φυσικά αντικείμενα στις εμπειρίες τους, μέσω μιας συνεργασίας με την Shopify. Πλέον, η Roblox διαθέτει αυτήν την ενσωμάτωση σε όλους τους επιλέξιμους δημιουργούς και εμπορικά σήματα, μετά την ολοκλήρωση μιας κλειστής δοκιμαστικής φάσης των Commerce APIs.
Η δυνατότητα αγοράς φυσικών προϊόντων του Roblox θα είναι διαθέσιμη σε εμπειρίες κατάλληλες για όλες τις ηλικίες, για χρήστες στις ΗΠΑ ηλικίας 13 ετών και άνω. Η Roblox σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερους συνεργάτες και να επεκτείνει τη λειτουργία αυτή και σε άλλες αγορές στο μέλλον.
Δείτε ακόμα: Roblox: Νέες λειτουργίες ασφαλείας για παιδιά (όλες οι αλλαγές)
Για τις εμπορικές μάρκες, τα Commerce APIs προσφέρουν έναν νέο τρόπο πρόσβασης στους καταναλωτές. Για παράδειγμα, η εταιρεία καλλυντικών Fenty πρόκειται να λανσάρει μια εμπειρία με δυνατότητα αγορών μέσα στο Roblox, προσφέροντας μια αποκλειστική απόχρωση του Gloss Bomb με το όνομα “Grape Splash.”

Οι επιλέξιμοι δημιουργοί και εμπορικές μάρκες μπορούν επίσης να συνδυάσουν τις φυσικές αγορές με ψηφιακά αντικείμενα μέσω των νέων Commerce APIs. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς, για παράδειγμα, να αγοράσεις ένα φυσικό φούτερ και να λάβεις το ίδιο και για τον ψηφιακό σου χαρακτήρα.
Το νέο πρόγραμμα της Roblox, Approved Merchandiser Program (AMP), επιτρέπει σε δημιουργούς και εμπορικά σήματα να συνδέουν αγορές από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα με αντικείμενα και αξεσουάρ για άβαταρ στην πλατφόρμα.
Δείτε επίσης: Epic Games, Electronic Arts & Roblox κατηγορούνται για παραπλάνηση παικτών
Το πρόγραμμα AMP, μαζί με ένα ειδικό σήμα στα φυσικά προϊόντα, θα λειτουργεί ως ένδειξη αυθεντικότητας, διαβεβαιώνοντας τους καταναλωτές ότι πρόκειται για επίσημα είδη. Τα προϊόντα με αυτό το σήμα θα περιλαμβάνουν έναν κωδικό για ένα μοναδικό ψηφιακό αντικείμενο, σχετικό με το εκάστοτε IP, το οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο Roblox.
Πηγή: techcrunch