Οι γνωστές gaming εταιρείες, Epic Games, Electronic Arts, Roblox, καθώς και μερικές άλλες, βρίσκονται στο στόχαστρο μιας καταγγελίας καταναλωτών στην ΕΕ, η οποία τις κατηγορεί για παραπλάνηση των παικτών (gamers) για να ξοδέψουν χρήματα.
Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) και 22 μέλη της σε όλη την Ευρώπη υπέβαλαν καταγγελία την Πέμπτη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Καταναλωτών.
“Τα μέλη της BEUC έχουν εντοπίσει πολλές περιπτώσεις, όπου οι gamers παραπλανώνται από τις εταιρείες gaming για να ξοδέψουν χρήματα. Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να δράσουν, καθιστώντας σαφές ότι παρόλο που ο κόσμος του gaming είναι εικονικός, πρέπει να συμμορφώνεται με τους πραγματικούς κανόνες“, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της BEUC Agustin Reyna.
Δείτε επίσης: Η Sony παρουσίασε το νέο PS5 Pro – Χαρακτηριστικά, τιμή
Windows 10 τέλος, απομένει μόλις ένας χρόνος υποστήριξης
Κομήτης θα κάνει μια θεαματική προσέγγιση τον Οκτώβριο
Εκτόξευση του Europa Clipper για ανίχνευση ζωής στην Ευρώπη!
“Σήμερα, τα premium νομίσματα εντός του παιχνιδιού εξαπατούν σκόπιμα τους καταναλωτές και έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα παιδιά. Οι εταιρείες γνωρίζουν καλά ότι τα παιδιά είναι πιο «ευάλωτα» και χρησιμοποιούν κόλπα για να παρασύρουν τους νεότερους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα“, είπε.
Συνολικά, οι εταιρείες gaming που βρίσκονται στο στόχαστρο αυτής της καταγγελίας είναι οι: Epic Games, Electronic Arts, Roblox, Activision Blizzard της Microsoft, Mojang Studios, Supercell και Ubisoft.
Οι καταναλωτές υποστηρίζουν ότι οι gamers και, ειδικά τα παιδιά, δεν μπορούν να δουν το πραγματικό κόστος των ψηφιακών αντικειμένων, με αποτέλεσμα να καταλήγουν σε υπερβολικές δαπάνες.
Δείτε επίσης: Νεαροί gamers στο στόχαστρο hackers – Τα πιο “επικίνδυνα” παιχνίδια
Αυτή η υπόθεση μπορεί να αποτελέσει μια κομβική στιγμή για τη βιομηχανία του gaming στην Ευρώπη και θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν τις στρατηγικές δημιουργίας εσόδων. Υπογραμμίζει, επίσης, την ανάγκη για αυξημένη ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των καταναλωτών όσον αφορά την κατανόηση των πιθανών κινδύνων που σχετίζονται με τις αγορές εντός των παιχνιδιών.
Καθώς το gaming συνεχίζει να εξελίσσεται και να προσελκύει ένα ευρύ φάσμα παικτών, οι υπεύθυνες και ηθικές πρακτικές πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των πολιτικών των εταιρειών για τη διασφάλιση της ευημερίας των καταναλωτών τους. Επομένως, είναι σημαντικό για τις εταιρείες όχι μόνο να αντιμετωπίζουν τις τρέχουσες ανησυχίες αλλά και να εργάζονται προληπτικά για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο διαφανούς περιβάλλοντος για όλους τους gamers.
Δείτε επίσης: Nitro Blaze 7: Η handheld gaming συσκευή της Acer
Εν ολίγοις, αυτή η καταγγελία χρησιμεύει ως υπενθύμιση για τις εταιρείες να δώσουν προτεραιότητα στην προστασία των καταναλωτών και στις υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο του gaming.
Πηγή: economictimes.indiatimes.com