Η Lyft συνεργάζεται με την Anthropic για να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω του Claude AI assistant.

Η υπηρεσία Claude χρησιμοποιείται ήδη για τη διεκπεραίωση ερωτημάτων υπηρεσιών από τους οδηγούς, μειώνοντας τον μέσο χρόνο επίλυσης για ένα αίτημα κατά 87%. Η Lyft παρουσίασε ένα παράδειγμα, όπου ένας οδηγός ζητά από το chatbot τα requirements για οδήγηση για τη Lyft στην περιοχή του. Το chatbot απαντά με μια λίστα με πέντε requirements.
Δείτε επίσης: Beatles: Κέρδισαν Grammy με τη βοήθεια του AI!
Δεν είναι σαφές πώς θα υποδεχτούν οι οδηγοί αυτή τη συνεργασία και την ένταξη του AI στη δουλειά τους. Οι οδηγοί της Lyft (όπως και οι οδηγοί της Uber), παραπονιούνται εδώ και καιρό για την απρόσωπη στάση των εταιρειών απέναντι τους, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης ανθρώπινης υποστήριξης στην εξυπηρέτηση πελατών. Η χρήση ενός AI chatbot για τη διαχείριση ακόμη περισσότερων αιτημάτων υπηρεσιών θα μπορούσε να επιδεινώσει αυτά τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις μεταξύ των οδηγών.
Η Lyft λέει ότι το νέο AI chatbot της Anthropic θα χειρίζεται μόνο τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις υποστήριξης πελατών. Η ενσωμάτωση του Claude AI θα επιτρέπει στη Lyft να παρέχει ταχύτερες και ακριβέστερες απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών. Ωστόσο, θα τους ανακατευθύνει σε εξειδικευμένους υπαλλήλους, όταν απαιτείται πιο λεπτομερής βοήθεια.
Δείτε επίσης: ChatGPT deep research: Ο νέος AI agent της OpenAI
Η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης generative AI για να ενισχύσει την παραγωγικότητα μεταξύ των μηχανικών της.
Η Lyft και η Anthropic λένε ότι εξερευνούν νέα προϊόντα και δυνατότητες, με την ελπίδα να ενσωματώσουν το Claude σε περισσότερα χαρακτηριστικά της εταιρείας ridehail.

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση πελατών γίνεται όλο και πιο δημοφιλής μεταξύ των επιχειρήσεων. Με τις εξελίξεις στη μηχανική εκμάθηση και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί πλέον να χειριστεί μια ποικιλία εργασιών που παραδοσιακά εκτελούνται από ανθρώπους, όπως η απάντηση σε ερωτήματα πελατών και η παροχή εξατομικευμένων συστάσεων. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να εξορθολογίσουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών τους και να παρέχουν μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία στους χρήστες τους.
Δείτε επίσης: Οι Uber και WeRide λανσάρουν υπηρεσία robotaxi στο Άμπου Ντάμπι
Η απόφαση της Lyft να εφαρμόσει το Claude AI της Anthropic υπογραμμίζει, επίσης, τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης και προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες τεχνολογίες. Στον σημερινό κόσμο με το γρήγορο ρυθμό, οι εταιρείες πρέπει να είναι πρόθυμες να αγκαλιάσουν νέα εργαλεία και τεχνικές προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Πηγή: www.theverge.com