Η Blue Yonder, κορυφαίος πάροχος λογισμικού διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, ανακοίνωσε ότι διερευνά περιστατικό παραβίασης δεδομένων εξαιτίας επίθεσης ransomware.
Το συμβάν, που έλαβε χώρα στις 21 Νοεμβρίου, αποδίδεται στην ομάδα ransomware “Termite,” η οποία ισχυρίζεται ότι υπέκλεψε 680 GB δεδομένων από τα συστήματα της εταιρείας. Τα δεδομένα φέρεται να περιλαμβάνουν έγγραφα, αναφορές, ασφαλιστικά στοιχεία και λίστες email, με την πρόθεση να χρησιμοποιηθούν για «μελλοντικές επιθέσεις».
Διαβάστε ακόμη: Η Blue Yonder υπέστη ransomware επίθεση
Η Blue Yonder, με έδρα την Αριζόνα, εξυπηρετεί χιλιάδες οργανισμούς παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων οι DHL, Starbucks και Walgreens, μέσω του λογισμικού που προσφέρει για τη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Παρόλο που η εταιρεία περιέγραψε το περιστατικό ως «επίθεση ransomware», δεν αποκάλυψε την ταυτότητα των δραστών. Σε επίσημη δήλωσή της, η εκπρόσωπος Μαρίνα Ρένεκε επιβεβαίωσε ότι γνωρίζουν ποια ομάδα ευθύνεται και συνεργάζονται στενά με ειδικούς κυβερνοασφάλειας για την επίλυση της κρίσης.
Νέα εικόνα: Πώς ο Κρόνος κρύφτηκε πίσω από το φεγγάρι!
Βόρεια Κορέα: Κλάπηκαν crypto αξίας $ 659 εκατ. το 2024
Το TikTok ετοιμάζεται για κλείσιμο στις ΗΠΑ την Κυριακή;
Η ομάδα Termite πιστεύεται ότι είναι μετεξέλιξη της ρωσικής ομάδας Babuk, η οποία έχει αποδοθεί ευθύνη για πάνω από 65 επιθέσεις ransomware στο παρελθόν, αποσπώντας συνολικά λύτρα ύψους 13 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με τη σελίδα διαρροών της Termite στο dark web, η ομάδα έχει ήδη στοχοποιήσει έξι επιπλέον οργανισμούς. Ειδικοί κυβερνοασφάλειας έχουν εντοπίσει ομοιότητες μεταξύ του λογισμικού της Termite και του Babuk, ενισχύοντας τη θεωρία της σύνδεσης μεταξύ τους.
Σε ενημέρωση που δημοσιεύθηκε την Παρασκευή στην ιστοσελίδα της Blue Yonder, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι έχει ήδη ειδοποιήσει τους πελάτες που επηρεάστηκαν από λειτουργικές διακοπές και συνεργάζεται μαζί τους για την πλήρη αποκατάσταση.
Δείτε περισσότερα: Η PIH Health δέχτηκε Ransomware επίθεση
Ωστόσο, ο αριθμός των επηρεασμένων πελατών παραμένει αδιευκρίνιστος. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται οι βρετανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ Morrisons και Sainsbury’s, καθώς και η Starbucks, η οποία αναγκάστηκε να επεξεργαστεί χειροκίνητα τις πληρωμές των εργαζομένων της.
Η Blue Yonder δεν έχει αποκαλύψει την ακριβή έκταση των δεδομένων που υπεκλάπησαν ούτε αν έχει ζητηθεί λύτρα από την Termite, αποφεύγοντας περαιτέρω σχόλια σχετικά με τους ισχυρισμούς της ομάδας.
Πηγή: techcrunch