Αν θέλετε να δείτε το podcast που ακούτε και είστε χρήστης του Spotify, υπάρχουν πλέον 250.000 βίντεο podcast στο πλατφόρμα!
Δείτε επίσης: Το Spotify Jam μπορεί σύντομα να αποκτήσει λειτουργία συνομιλίας
Αυτό υποστηρίζουν τα πιο πρόσφατα δεδομένα πληροφοριών από τη δημοφιλή εφαρμογή. Το Spotify κυκλοφόρησε podcast βίντεο για επιλεγμένο αριθμό εκπομπών το 2020 και έκτοτε έχει επεκτείνει αυτή τη μορφή σε δημιουργούς σχεδόν σε κάθε αγορά.
Προφανώς, τα βίντεο podcast έχουν κερδίσει δημοτικότητα, με τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο να υιοθετούν αυτή τη μορφή για να ενισχύσουν την δημοτικότητά τους. Πάνω από τα μισά από τα 20 καλύτερα podcast του Spotify διαθέτουν πλέον βίντεο, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών εκπομπών όπως το The Joe Rogan Experience.
Google Cloud: Το MFA θα γίνει υποχρεωτικό
Παράξενες Πράσινες Κοιλίδες στα Πετρώματα του Άρη
Πρώτος Ξύλινος Δορυφόρος: Eπανάσταση στο Διαστημικό Τομέα
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μέσες ημερήσιες ροές βίντεο podcast στο Spotify έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 39% από έτος σε έτος. Στις ΗΠΑ, σχεδόν τα δύο τρίτα των ακροατών podcast προτιμούν εκπομπές με βίντεο, λέει το Spotify.
Δείτε ακόμα: Το Spotify ανεβάζει ξανά την τιμή, πιο ακριβό από το Apple Music
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ώρες κατανάλωσης βίντεο στο Spotify έχουν αυξηθεί ταχύτερα από τις ώρες κατανάλωσης μόνο ήχου από έτος σε έτος, με υψηλότερα ποσοστά διατήρησης για podcast βίντεο. Το Spotify μοιράστηκε νέα στατιστικά στοιχεία που τονίζουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των βίντεο podcast στην πλατφόρμα:
- Υπάρχουν τώρα πάνω από 250.000 εκπομπές βίντεο podcast στο Spotify, από 100.000 το 2023.
- Περισσότεροι από 170 εκατομμύρια χρήστες έχουν παρακολουθήσει ένα βίντεο podcast στο Spotify.
- Πάνω από το 70% των χρηστών που παρακολουθούν podcast βίντεο το κάνουν σε πρώτο πλάνο.
- Σχεδόν ένας στους τρεις μηνιαίους ενεργούς χρήστες podcast στις ΗΠΑ (MAU) αλληλεπιδρά με βίντεο, ενώ σχεδόν ένας στους τέσσερις παγκοσμίως ασχολείται με βίντεο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο αριθμός των MAU podcast βίντεο έχει αυξηθεί κατά 40% από έτος σε έτος.
- Ο αριθμός των δημιουργών που δημοσιεύουν ενεργά βίντεο κάθε μήνα έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 70% από έτος σε έτος.
- Οι μεγαλύτερες αγορές για τους δημιουργούς που δημοσιεύουν βίντεο είναι οι ΗΠΑ, η Βραζιλία και το Μεξικό.
- Στη Βραζιλία και τις Φιλιππίνες, περίπου το 20% όλων των μηνιαίων ενεργών δημιουργών podcast δημοσιεύουν βίντεο, ποσοστό που έχει σχεδόν διπλασιαστεί από πέρυσι.
- Στη Χιλή και τη Βραζιλία, το βίντεο αυξάνει το μερίδιό του στις συνολικές ώρες κατανάλωσης podcast στο Spotify. Στη Χιλή, οι ώρες βίντεο αποτελούν το ένα τέταρτο των συνολικών ωρών κατανάλωσης podcast και στη Βραζιλία, πάνω από το 15%.
Δείτε επίσης: Spotify: Νέα λειτουργία “Music Pro” για μια απολαυστική μουσική εμπειρία
Τα τελευταία χρόνια, τα podcast έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα, αποτελώντας βασικό στοιχείο της σύγχρονης κατανάλωσης μέσων. Αυτά τα ηχητικά προγράμματα είναι διαθέσιμα σε μια μυριάδα θεμάτων, που κυμαίνονται από αληθινό έγκλημα έως επιχειρηματικές γνώσεις, παρέχοντας κάτι για κάθε ενδιαφέρον. Η ευκολία και η προσβασιμότητά τους επιτρέπουν στους ακροατές να αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο κατά την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών, είτε μετακινούνται, είτε ασκούνται είτε κάνουν δουλειές του σπιτιού. Τα podcast όχι μόνο διασκεδάζουν αλλά και εκπαιδεύουν, προσφέροντας μια πλατφόρμα για απόψεις ειδικών, συνεντεύξεις και εις βάθος συζητήσεις για τα τρέχοντα γεγονότα. Η ευελιξία αυτής της μορφής και η προσωπική σύνδεση που συχνά καλλιεργεί μεταξύ των οικοδεσποτών και των ακροατών συμβάλλουν στην αυξανόμενη επιρροή της στο σημερινό ψηφιακό τοπίο.
Πηγή: phonearena