ΑρχικήReviewsΤο Lapse app μετατρέπει το κινητό σας σε old-school camera

Το Lapse app μετατρέπει το κινητό σας σε old-school camera

  • Η εταιρεία Lapse ανακοίνωσε ένα νέο χρηματοδοτικό γύρο ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο να αναπτύξει την εφαρμογή της που μετατρέπει το κινητό σας σε φωτογραφική μηχανή της παλαιάς σχολής.
  • Η Lapse αναζητά την αποκλειστικότητα της παλαιάς εμπειρίας φωτογραφίας με την αναμονή για την ανάπτυξη των φωτογραφιών πριν την κοινοποίηση με μια επιλεγμένη ομάδα φίλων.
  • Η εταιρεία έχει περισσότερους από 100 εκατομμύρια καταγεγραμμένους χρήστες και συνεχίζει να αναπτύσσεται, ενώ σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τη λειτουργικότητά της και στον τομέα του βίντεο.
  • Παρά τις επιτυχίες της, η εφαρμογή έχει αντιμετωπίσει κριτική για ορισμένες τεχνικές που χρησιμοποιεί για την αύξηση του αριθμού των εγκαταστάσεων της εφαρμογής. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία πιστεύει ότι υπάρχει ακόμα χώρος για απλούστερες εναλλακτικές λύσεις σε μια εποχή όπου οι χρήστες είναι πιο επικριτικοί για την προστασία των δεδομένων τους.
Lapse

Δείτε επίσης: Η Oppo παρουσίασε τα γυαλιά Oppo Air Glass 3

Η εφαρμογή Lapse, που μετατρέπει το τηλέφωνό σας σε φωτογραφική μηχανή της παλιάς σχολής, συγκεντρώνει $30 εκατομμύρια.

Μπορεί να κοστίζει ακριβά το 2024 να βρείτε μια αναλογική φωτογραφική μηχανή, να αγοράσετε φιλμ (και ίσως ειδικές μπαταρίες) γι’ αυτήν και να τραβήξετε φωτογραφίες που στη συνέχεια χρειάζεται να πληρώσετε για να αναπτυχθούν. Ωστόσο, η εμπειρία είχε ένα χάρμα και μια απλότητα. Για εκείνους που αναζητούν αυτές τις παλιές μέρες, ένα startup με το όνομα Lapse δίνει μια εναλλακτική λύση στους χρήστες smartphone – τραβάτε φωτογραφίες που πρέπει να περιμένετε να δείτε “αναπτυγμένες”, χωρίς περίπτωση επεξεργασίας και επανάληψης, πριν τις μοιραστείτε με ένα επιλεγμένο γκρουπ φίλων αν το επιθυμείτε.

Lapse

Η Lapse έχει κερδίσει κάποια προσοχή στην αγορά – διαφημίζοντας εκατομμύρια χρήστες, 100 εκατομμύρια φωτογραφίες που τραβιούνται κάθε μήνα και μια επιθυμητή, συνεχή κορυφαία δεκάδα στο αμερικανικό κατάστημα εφαρμογών για φωτογραφικές εφαρμογές. Τώρα ανακοινώνει έναν νέο γύρο χρηματοδότησης ύψους $30 εκατομμυρίων για να πάρει τις φιλοδοξίες της στο επόμενο επίπεδο.

Το Greylock – ο μύθος των επενδυτών σε καταναλωτικές εφαρμογές που ήταν πρώιμος υποστηρικτής του Facebook, του Instagram, του TikTok (όταν ήταν Musical.ly) και του LinkedIn – συμμετείχε ως συμπράττων στον γύρο μαζί με το εξίσου εμβληματικό DST Global Partners. Προηγούμενοι επενδυτές όπως το GV, το Octopus Ventures και το Speedinvest συμμετείχαν επίσης. Μετά από προηγούμενα $12,4 εκατομμύρια που συγκεντρώθηκαν το 2021, αυτό φέρνει το συνολικό ποσό σε λίγο πάνω από $42 εκατομμύρια και μια εκτίμηση της τάξης των $150 εκατομμυρίων, σύμφωνα με πηγές.

Δείτε ακόμα: CFO της Qualcomm: Αναφορές πρωτοπορίας στα AI chip

Τα σχέδια της Lapse περιλαμβάνουν περισσότερη επεξεργασία “απαράλλαχτων” φωτογραφιών στο παρασκήνιο, προσθήκη περισσότερων χαρακτηριστικών γύρω από την εμπειρία της φωτογραφίας και μια ενδεχόμενη μετάβαση στο βίντεο.

Lapse

Στο μέλλον, μπορεί ακόμα να υπάρξει κάποια εμπορευματοποίηση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής Dan Silvertown σε μια συνέντευξη. Παρόλο που αυτό δεν είναι κάτι που έχει αγγίξει ακόμα, ψάχνει να απομακρυνθεί από το συνηθισμένο μονοπάτι που ακολουθούν οι κοινωνικές εφαρμογές εξαρτώμενες από διαφημίσεις. “Το συναίσθημα και η αρχική υπόθεση είναι να μην το κάνουμε αυτό”, δήλωσε.

Η ηθική της εταιρείας μπορεί να έχει μια παλιομοδίτικη αίσθηση, αλλά μερικά από τα μηχανικά σημεία της λειτουργίας της εφαρμογής είναι τα πάντα εκτός από αυτό.

Δείτε επίσης: iOS 17.4: Νέα emoji έρχονται στο iPhone

Ο Silvertown συνιδρυτής της εφαρμογής με τον αδελφό του Ben, ενώ ταξίδευε στην Ασία, προτίμησε να παραμένει επιθυμητός για την ελευθερία μιας φωτογραφικής μηχανής που δεν τον δένει συνεχώς στο να κοιτάει μια εφαρμογή για να δει ποιος “άρεσε” τις φωτογραφίες του, ή τι κάνουν άλλοι άνθρωποι, και πάνω απ’ όλα, φαίνεται να οδηγεί τη ζωή του μακριά από το να αιχμαλωτίζεται και να μοιράζεται τη στιγμή σε μια εφαρμογή. Αυτό τον οδήγησε και τον Dan να κοιτάξουν πώς να αναπαράγουν την αναλογική εμπειρία μέσω smartphone.

Παρόλο που δεν υπάρχει περιθώριο στην εφαρμογή για επεξεργασία φωτογραφιών ή συνεχή επανάληψη λήψεων αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα αρχικά, υπάρχει κάποια ενδιαφέρουσα μεταχείριση που συμβαίνει στο παρασκήνιο.

“Υπάρχουν περίπου 12 διαφορετικά βήματα που περνάει η φωτογραφία σε όρους επεξεργασίας”, είπε. Κάποια από αυτά έχουν στοιχεία αναγνώρισης εικόνας υπολογιστών, και κάποια κατασκευάστηκαν εσωτερικά και κάποια χρησιμοποιούν τεχνολογία τρίτων. Όλα αυτά, ουσιαστικά, στοχεύουν να κατανοήσουν τι υπάρχει στην εικόνα που τραβάτε και έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν το πώς φαίνονται τα θέματα και η συνολική σύνθεση ως αποτέλεσμα. (Σημείωση: Για εκείνους που εξάγουν φωτογραφίες σε άλλες εφαρμογές, υπάρχουν μια σειρά από χαρακτηριστικά επεξεργασίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεταχειριστείτε την εικόνα μόνοι σας, αλλά αυτά δεν είναι για κοινοποίηση στην Lapse αυτούσια.)

Δείτε επίσης: iPhone 17: Ήρθε η ώρα για την αναβάθμιση οθόνης που χρόνια περιμέναμε;

Από την άλλη πλευρά, μερικά από τα μηχανικά σημεία στην εφαρμογή δεν είναι τόσο θαυμάσια.

Η Lapse έχει υποστεί κάποιες ερευνητικές εξετάσεις για το πώς χρησιμοποίησε το growth-hacking και τις επιβεβλημένες προσκλήσεις για να διευρύνει τον αριθμό των εγκαταστάσεων της εφαρμογής της. Αυτή η τεχνική ορισμένα σίγουρα χρησίμεψε για να αυξηθεί ο αριθμός των χρηστών – έφτασε στην κορυφή των αμερικανικών και βρετανικών καταστημάτων εφαρμογών iOS (η μόνη αγορά και η μόνη πλατφόρμα όπου είναι διαθέσιμη) σε ένα σημείο, αν και είναι αμφισβητήσιμο πόσο βιώσιμη ή φιλική προς τον χρήστη μπορεί να είναι αυτή για κάθε εταιρεία μακροπρόθεσμα εάν η εφαρμογή δεν προσφέρει τίποτα χρήσιμο και ενδιαφέρον για να μείνετε.

Για την Lapse, το μάθημα ήταν σίγουρα διδακτικό, αν και υπερασπίζεται ακόμα ότι το startup έπρεπε να ξεκινήσει από κάπου: Δεδομένου ότι η πρόθεση είναι να έχετε έναν τρόπο να μοιράζεστε τις φωτογραφίες σας με ένα μικρό γκρουπ φίλων χωρίς feed ανακάλυψης, αν κατεβάσετε την εφαρμογή και δεν έχετε επαφές που τη χρησιμοποιούν, τι κάνετε;

Τις τελευταίες ημέρες, ισχυρίζεται ότι η εφαρμογή – η οποία έχει αποκτήσει περισσότερα χαρακτηριστικά “ημερολογίου”, προσφέροντας στους χρήστες έναν τρόπο να κατασκευάζουν ουσιαστικά άλμπουμ που μπορείτε να κρατήσετε ιδιωτικά ή να μοιραστείτε με ένα μικρό γκρουπ ανθρώπων – δεν απαιτεί πλέον επιβλητικές προσκλήσεις για να χρησιμοποιηθεί, με κύριο λόγο το γεγονός ότι τώρα υπάρχει μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων και βρίσκει τη δική του ιογενής διάδοση.

Ωστόσο, η δική μου εμπειρία ήταν ότι για τους εντελώς νέους χρήστες – ίσως ιδιαίτερα οι καταναλωτές που είναι ευαίσθητοι στο να μοιράζονται δεδομένα σε κοινωνικές εφαρμογές που δεν ξέρουν ήδη – είναι ακόμη δύσκολο να διαχωρίσουν τα σκοτεινά πρότυπα της εφαρμογής για να καταλάβουν πώς να τη χρησιμοποιήσουν χωρίς να μοιραστούν τουλάχιστον μερικά ονόματα και αριθμούς.

Δείτε ακόμα: Google: Εισάγει το Gemini AI στην εφαρμογή Messages

Παραβίασε ένα κομμάτι δεδομένων από ένα άτομο, και έχετε χάσει εμπιστοσύνη πολύ νωρίς. (“Αντίο, Lapse!” μου είπε μια από τις πιο εκνευρισμένες και εκνευρισμένες φίλες μου όταν της ζήτησα να κατεβάσει την εφαρμογή για να συνδεθεί μαζί μου.)

Αυτό μας φέρνει σε ένα άλλο σημαντικό σημείο: Αυτές τις ημέρες, βρισκόμαστε σε ένα σημαντικό σταυροδρόμι του κόσμου των εφαρμογών καταναλωτών. Οι καταναλωτές έχουν γίνει όλο και πιο συνειδητοί για το τι παραχωρούν όταν χρησιμοποιούν τις περισσότερες εφαρμογές καταναλωτών (πολλά προσωπικά δεδομένα, κατά βάση). Ναι, τα πιο κυρίαρχα ονόματα στη βιομηχανία είναι τεράστια στην κλίμακα τους με δισεκατομμύρια χρήστες, αλλά για το μεγαλύτερο μέρος – ίσως το Snapchat είναι ίσως η μεγαλύτερη εξαίρεση – έχουν προχωρήσει πολύ πέρα από μια εστίαση στην κοινοποίηση με μικρές ομάδες φίλων, και κανένα από αυτά δεν είναι χωρίς πολλά συνοδευτικά χαρακτηριστικά που μεταφέρουν τους χρήστες μακριά από αυτό που φαίνεται πραγματικό πλέον. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές, μάλιστα, φαίνεται να επιβραδύνουν όσον αφορά την ανάπτυξη και τη συμμετοχή.

Αυτό αφήνει μια ευκαιρία για τουλάχιστον μερικούς παίκτες που είναι πρόθυμοι να δώσουν στους χρήστες μια απλούστερη εναλλακτική λύση; Η BeReal, η Dispo και μερικές άλλες που έχουν αντιμετωπίσει αυτή την ιδέα φαίνεται να έχουν χάσει κάποια δύναμη αυτή τη στιγμή, αλλά η Lapse πιστεύει ακόμα ότι υπάρχει πολύ περισσότερο να έρθει για την προσέγγισή της για την έννοια.

Και φαίνεται ότι οι επενδυτές της το πιστεύουν επίσης:

“Αυτό που είναι τόσο ενδιαφέρον είναι ότι οι περισσότερες υψηλής κλίμακας πλατφόρμες, είτε πρόκειται για Instagram ή Facebook, πολλά από αυτά αρχικά ξεκίνησαν τη ζωή τους ως μέρη όπου θα κρατάγαμε ενημερωμένους τους φίλους μας, και στη συνέχεια αργά κατέληξαν να γίνουν κάτι διαφορετικό, όπως τα ξέρουμε και σήμερα “, όπως ιστοσελίδες για ειδήσεις, ή ψυχαγωγία ή για να κρατάμε ενημερωμένους τους influencers, είπε ο Jacob Andreou, γενικός εταίρος στη Greylock, σε μια συνέντευξη.

“Νομίζω ότι αυτό που είναι ενδιαφέρον σχετικά με αυτό είναι ότι έχει αφήσει ένα κενό όπου δεν υπάρχει κανένας τόπος που μπορείτε να πάτε για να δείτε απλώς τα προφίλ των φίλων σας, να δείτε τι κάνουν. Ενδιαφέρονται. Αυτό είναι επίσης ένα καταπληκτικό μέρος για να ξεκινήσετε, επειδή αυτό είναι όπου όλες αυτές οι πραγματικά μεγάλες πλατφόρμες ξεκίνησαν. “Πιστεύει ότι οι φωτογραφικές μηχανικές για να “τραβήξετε μια φωτογραφία, μία φορά, και να την προβάλετε αργότερα όταν η φωτογραφία αναπτύσσεται, μπορούν να χαμηλώσουν τη διαρροή της κοινής χρήσης, χρησιμοποιώντας το για να δημιουργήσετε αυτό το εκπληκτικό μέρος όπου μπορείτε να μείνετε ενημερωμένοι με τους φίλους σας.

Πηγή: techcrunch

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS