Στο πρόσφατο Starfield Direct της Bethesda παρουσιάστηκαν πολλά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, όπως η προσαρμογή των πλοίων, οι διαστρικές μάχες και η λεπτομερής δημιουργία χαρακτήρων. Ωστόσο, δεν αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες υποτίθεται ότι θα εξερευνούν τους πλανήτες αφού προσγειωθούν στην επιφάνειά τους.
Δείτε επίσης: Starfield: Θα είναι κλειδωμένο στα 30fps για μεγαλύτερη συνέπεια
Η εξερεύνηση των πλανητών φαίνεται ότι θα γίνεται εξ ολοκλήρου με τα πόδια, χωρίς rover ή όχημα για τη διέλευση στην επιφάνεια. Αυτό είναι ανησυχητικό, δεδομένου ότι το Starfield έχει πάνω από 1.000 πλανήτες για εξερεύνηση. Συγκριτικά, παιχνίδια όπως το Mass Effect και το No Man’s Sky διαθέτουν οχήματα που διευκολύνουν την εξερεύνηση των πλανητών τους.
Ενώ το «χειροκίνητο» ταξίδι σε RPG ανοιχτού κόσμου όπως π.χ. το Skyrim, μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του παίκτη, οδηγώντας σε ενδιαφέρουσες συναντήσεις στο παιχνίδι, όμως υπάρχουν τρεις σημαντικές διαφορές μεταξύ της περιήγησης στο Skyrim και του επερχόμενου διαστρικού RPG της Bethesda. Πρώτον, οι πλανήτες του Starfield είναι πολύ μεγαλύτεροι από τον χάρτη του Skyrim. Δεύτερον, οι παίκτες μπορούν να ιππεύουν άλογα στο Skyrim για ταχύτερα ταξίδια και τέλος, οι πλανήτες του Starfield είναι διαδικαστικά δημιουργημένοι και σχετικά αραιοί, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε μακρινά, μοναχικά ταξίδια μέσα σε ερημικά τοπία με επιθετική άγρια ζωή και όχι πολλά άλλα.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Πρόταση: Xbox Showcase 2023: Επικό αλλά με ένα σημαντικό πρόβλημα
Το Starfield Direct δεν άγγιξε καθόλου τη μεταφορά σε πλανήτες, κάτι που ανησυχεί και τους παίκτες. Ανησυχούν για την εξερεύνηση με τα πόδια, δίνοντας ως παράδειγμα το Mako του Mass Effect. Το παιχνίδι φαίνεται να λειτουργεί όπως το The Outer Worlds, όπου οι παίκτες παρκάρουν το σκάφος τους και εξερευνούν με τα πόδια. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτό το παιχνίδι, η μετακίνηση με τα πόδια μπορεί να γίνει κουραστική. Τα σημεία γρήγορου ταξιδιού μπορούν να βοηθήσουν, αλλά υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με την ανάγκη προμηθειών κατά την εξερεύνηση. Μια πιθανή λύση θα μπορούσε να είναι μια “σημαία γρήγορου ταξιδιού” που επιτρέπει στους παίκτες να επιστρέφουν γρήγορα σε ένα σημείο ενδιαφέροντος.
Το Starfield φαίνεται εντυπωσιακό με πολλές επιλογές προσαρμογής, αλλά υπάρχει ανησυχία για την έλλειψη πληροφοριών σχετικά με τις μεταφορές στο έδαφος.
Το Starfield Direct ανέφερε τον “έλεγχο” της τοπικής άγριας ζωής, αλλά φαίνεται να αναφέρεται στη χρήση τους για πόρους, όχι για ταξίδια. Η Bethesda μπορεί να αποκαλύψει αυτό το χαρακτηριστικό αργότερα ή να το προσθέσει σε ένα patch μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού με βάση τα σχόλια των παικτών. Αν όχι, η κοινότητα των modding μπορεί να δημιουργήσει μια λύση, αλλά θα ήταν κρίμα να εμποδίζεται η εξερεύνηση για παίκτες που δεν γνωρίζουν το mod.
Διαβάστε επίσης: Steam: Αναβαθμίστηκε και έχει νέο look
πηγή πληροφοριών:gamespot.com