Η TikTok ανακοίνωσε σήμερα ότι λανσάρει την έκδοση beta ενός ανανεωμένου creator fund που ονομάζεται “Creativity Program.” Η εταιρεία λέει ότι το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί υψηλότερα έσοδα και να ξεκλειδώνει περισσότερες ευκαιρίες για τους δημιουργούς. Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από σήμερα για επιλογή δημιουργών μόνο με πρόσκληση, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους κατάλληλους δημιουργούς.
Η TikTok παραμένει μυστικοπαθής σχετικά με το ακριβές ποσό που έχει διαθέσει για το πρόγραμμά της, δεδομένου ότι βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Επιπλέον, οι δημιουργοί πρέπει να έχουν έναν συγκεκριμένο αριθμό followers και views για να πληρούν τις προϋποθέσεις, καθώς και να είναι 18 ετών ή μεγαλύτεροι με τους λογαριασμούς τους σε καλή κατάσταση. Με την εκπλήρωση αυτών των προϋποθέσεων, οι χρήστες μπορούν δυνητικά να ανταμειφθούν από τη νέα πρωτοβουλία του TikTok!
Για να αρχίσουν οι δημιουργοί να αποκομίζουν κέρδη από το πρόγραμμα, θα πρέπει να δημιουργήσουν βίντεο με διάρκεια μεγαλύτερη του ενός λεπτού και ανώτερης ποιότητας. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι το υπάρχον Creator Fund του TikTok δεν απαιτεί βίντεο άνω του ενός λεπτού για την εξέταση της πληρωμής. Πέρυσι, το TikTok επέκτεινε τη μέγιστη διάρκεια βίντεο από τρία λεπτά σε 10 λεπτά και τώρα προσπαθεί να ανταμείψει τους δημιουργούς για τη δημοσίευση μεγαλύτερου περιεχομένου.
Προς το παρόν, το Creativity Program του TikTok είναι προσβάσιμο μόνο σε επιλεγμένους δημιουργούς των ΗΠΑ, ωστόσο, έχει δηλωθεί ότι όλοι οι δικαιούχοι θα μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα σε λίγους μήνες.
Χάκερ παραβιάζουν Webcam χωρίς να φαίνονται ενεργοποιημένες
Επαναστατική Τεχνική Ρομποτικής Μεταμόσχευσης Πνευμόνων
Κίνα Tianwen 3 mission: Θα φέρει δείγμα από τον Άρη το 2031
Όπως παρατήρησε εύστοχα το 9to5Mac, πρόκειται για μια περίεργη κίνηση από μια εφαρμογή που σημείωσε τεράστια επιτυχία χάρη στα σύντομα βίντεο. Όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε πλέον, το διαδίκτυο έφερε επανάσταση όταν το TikTok εμφανίστηκε στο προσκήνιο με την πρωτοποριακή μορφή του για τη δημιουργία και την ανταλλαγή σύντομων κλιπ- έκτοτε, άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης τρέχουν να το αντιγράψουν.
Το Instagram εκμεταλλεύεται τη λειτουργία Reels, προσκαλώντας τους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν βίντεο μικρής διάρκειας για αυτοέκφραση. Το YouTube, η πάντα δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο, μπήκε στο παιχνίδι με τη δική του εκδοχή – YouTube Shorts – και φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.
Όλοι γνωρίζουν ότι αυτά τα μίνι βίντεο στο YouTube και το Instagram δημιουργήθηκαν για να καταπολεμήσουν την αυξανόμενη φήμη του TikTok. Ως εκ τούτου, ήταν απροσδόκητο όταν το TikTok άρχισε να μεταβαίνει προς μεγαλύτερα κλιπ.
Πηγή πληροφοριών: phonearena.com