ΑρχικήsecurityTelstra: Φέρνει ένα "scam φίλτρο" για αποκλεισμό κακόβουλων μηνυμάτων

Telstra: Φέρνει ένα “scam φίλτρο” για αποκλεισμό κακόβουλων μηνυμάτων

Οι χρήστες της Telstra θα μπορούσαν να δουν μείωση στα κακόβουλα μηνύματα που λαμβάνουν, καθώς η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία ενεργοποίησε ένα “σύνθετο scam φίλτρο” για τον αποκλεισμό των ύποπτων/κακόβουλων μηνυμάτων SMS σε επίπεδο δικτύου, πριν φτάσουν στις συσκευές των ανθρώπων.

Τα κακόβουλα μηνύματα μπορούν να οδηγήσουν στην κλοπή προσωπικών πληροφοριών και χρημάτων, καθώς και στη μόλυνση των συσκευών με malware. Η Telstra είπε ότι υπήρχε μια τεράστια αύξηση σε αναφορές χρηστών για κακόβουλα μηνύματα. “Το 2021 είχαμε περισσότερες από 11.000 αναφορές κακόβουλων μηνυμάτων κειμένου σε συσκευές Android, ενώ το 2020 μόνο 50“.

Δείτε επίσης: FFDroider malware: Κλέβει credentials και cookies και παραβιάζει social media accounts

Telstra κακόβουλων μηνυμάτων

Έτσι, η Telstra κλήθηκε να χρησιμοποιήσει μια ισχυρή τεχνολογία για προστατεύσει τους χρήστες της από τα κακόβουλα μηνύματα, εντοπίζοντας και μπλοκάροντας ύποπτα μηνύματα με περίεργους συνδέσμους, όσο “ταξιδεύουν μέσα στο δίκτυο”.

Το scam φίλτρο θα εφαρμοστεί αυτόματα στους χρήστες Telstra, ωστόσο, θα έχουν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν αν θέλουν.

Εάν ένα μήνυμα SMS φαίνεται ύποπτο, θα το αποκλείσουμε πριν φτάσει σε εσάς“, έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Andrew Penn.

Το αυτόματο machine scanning εντοπίζει ύποπτο περιεχόμενο, όπως κακόβουλους συνδέσμους και το συνδυάζει με άλλα μοτίβα και χαρακτηριστικά όπως ώρα, αποστολέα, αριθμό μηνυμάτων που αποστέλλονται και παραλήπτη. Η Telstra λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις υποχρεώσεις της για το απόρρητο“, είπε ακόμα.

Η Telstra εξηγεί ότι για να αποφευχθεί ο αποκλεισμός κάποιου νόμιμου μηνύματος, το νέο message format μπορεί να ελεγχθεί από τους ειδικούς της εταιρείας για να προσδιοριστεί εάν το μήνυμα είναι απάτη. Ωστόσο, τα στοιχεία των παραληπτών θα παραμένουν μυστικά.

Ο κ. Penn διευκρίνισε ότι το φίλτρο δεν θα επηρεάζει τα νόμιμα μηνύματα, τα οποία θα εξακολουθήσουν να φτάνουν στις συσκευές των χρηστών και η Telstra δεν θα μπλοκάρει τα εμπορικά μηνύματα από τράπεζες και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις, κυβερνητικές υπηρεσίες και ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης.

Δείτε επίσης: Palo Alto Networks: Firewalls και VPN είναι ευάλωτα σε OpenSSL bug

Telstra scam φίλτρο

Γνωρίζουμε ότι το φίλτρο αυτό λειτουργεί επειδή οι άνθρωποί μας συμμετέχουν σε εσωτερικό πιλοτικό πρόγραμμα τους τελευταίους τρεις μήνες. Περίπου δυόμισι χιλιάδες εργαζόμενοι έχουν λάβει μέρος και έχουμε καταφέρει να εντοπίσουμε και να αποκλείσουμε εκατοντάδες κακόβουλα μηνύματα SMS καθημερινά. Οι άνθρωποι μας στο πιλοτικό πρόγραμμα είπαν ότι είδαν μείωση στον αριθμό των κακόβουλων μηνυμάτων SMS που έλαβαν“, είπε ο κ. Penn.

Ωστόσο, προειδοποίησε ότι το νέο ισχυρό φίλτρο της Telstra κατά των κακόβουλων μηνυμάτων δεν πρέπει να εφησυχάζει τους χρήστες: “Αν και είμαστε βέβαιοι ότι το φίλτρο SMS θα μπλοκάρει σημαντικό αριθμό κακόβουλων μηνυμάτων κειμένου, δεν είναι αλάνθαστο και οι εγκληματίες εξελίσσονται και βρίσκουν νέους τρόπους για να μας εξαπατήσουν, επομένως πρέπει όλοι να συνεχίσουμε να είμαστε σε εγρήγορση“.

Το φίλτρο εξετάζει στοιχεία που είναι γνωστό ότι χρησιμοποιούνται σε απάτες, κι έτσι μπλοκάρει τα μηνύματα σε επίπεδο δικτύου. Ωστόσο, εμφανίζονται συνεχώς νέες μέθοδοι απάτης, που ξεγλιστρούν από τα συστήματα ασφαλείας.

Δείτε επίσης: Αυστραλία: Προειδοποίηση για phishing που στοχεύει παλαιότερα θύματα

Αυτό το φίλτρο για τον αποκλεισμό κακόβουλων μηνυμάτων είναι μια πολύ καλή κίνηση από τη μεριά της Telstra, καθώς οι απάτες συνεχώς αυξάνονται. Η πιο πρόσφατη έκθεση της Scamwatch διαπίστωσε ότι το 2021 οι Αυστραλοί ανέφεραν απώλεια 211 εκατομμυρίων δολαρίων από απάτες, κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της παραλλαγής Delta του COVID-19. Οι απάτες μέσω τηλεφώνου – όπως τα κακόβουλα μηνύματα κειμένου– σχετίζονταν με το 31% των απωλειών.

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS