ΑρχικήsecurityΕρευνητές χρησιμοποιούν GPU fingerprinting για να παρακολουθούν τους χρήστες στο διαδίκτυο

Ερευνητές χρησιμοποιούν GPU fingerprinting για να παρακολουθούν τους χρήστες στο διαδίκτυο

Μια ομάδα ερευνητών από γαλλικά, ισραηλινά και αυστραλιανά πανεπιστήμια διερεύνησε τη δυνατότητα χρήσης GPU για τη δημιουργία μοναδικών δακτυλικών αποτυπωμάτων και τη χρήση τους για μόνιμη παρακολούθηση των χρηστών στο διαδίκτυο.

GPU

Δείτε επίσης: Το NVIDIA GeForce RTX 3050 διαθέτει GPU GA106-150

Τα αποτελέσματα του πειράματός τους, που περιλάμβανε 2.550 συσκευές με 1.605 διακριτές διαμορφώσεις CPU, δείχνουν ότι η τεχνική τους, που ονομάζεται «DrawnApart», μπορεί να αυξήσει τη διάμεση διάρκεια παρακολούθησης στο 67% σε σύγκριση με τις τρέχουσες μεθόδους.

Αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για το απόρρητο των χρηστών, το οποίο επί του παρόντος προστατεύεται από νόμους που εστιάζουν στην απόκτηση συγκατάθεσης για την ενεργοποίηση των cookies στους ιστότοπους.

Αυτοί οι νόμοι έχουν οδηγήσει τους ιστότοπους να συλλέγουν άλλα πιθανά στοιχεία fingerprinting, όπως τη διαμόρφωση υλικού, το λειτουργικό σύστημα, τις ζώνες ώρας, την ανάλυση οθόνης, τη γλώσσα, τις γραμματοσειρές κ.λπ.

Αυτή η ανήθικη προσέγγιση εξακολουθεί να είναι περιορισμένη, επειδή αυτά τα στοιχεία αλλάζουν συχνά, και ακόμη και όταν είναι σταθερά, μπορούν μόνο να βάλουν τους χρήστες σε μια κατά προσέγγιση κατηγοριοποίηση αντί να δημιουργήσουν ένα μοναδικό δακτυλικό αποτύπωμα.

Οι ερευνητές εξέτασαν τη δυνατότητα δημιουργίας διακριτικών δακτυλικών αποτυπωμάτων με βάση τη GPU (μονάδα επεξεργασίας γραφικών) των παρακολουθούμενων συστημάτων με τη βοήθεια του WebGL (Web Graphics Library).

Το WebGL είναι μία API πολλαπλών πλατφορμών για την απόδοση τρισδιάστατων γραφικών στο πρόγραμμα περιήγησης και υπάρχει σε όλα τα σύγχρονα προγράμματα περιήγησης ιστού.

Δείτε ακόμα: 3D εκτύπωση: Μπορεί να ξεγελάσει συσκευές που ανοίγουν με δακτυλικά αποτυπώματα;

Χρησιμοποιώντας αυτήν τη βιβλιοθήκη, το σύστημα παρακολούθησης DrawnApart μπορεί να μετρήσει τον αριθμό και την ταχύτητα των μονάδων εκτέλεσης μίας GPU, να χειριστεί τις λειτουργίες stall και πολλά άλλα.

δακτυλικά αποτυπώματα

Το DrawnApart χρησιμοποιεί σύντομα προγράμματα GLSL που εκτελούνται από τη στοχευόμενη GPU ως μέρος του vertex shader για να ξεπεράσει την πρόκληση να υπάρχουν μονάδες τυχαίας εκτέλεσης που χειρίζονται τους υπολογισμούς. Ως εκ τούτου, η κατανομή του φόρτου εργασίας είναι προβλέψιμη και τυποποιημένη.

Η ομάδα ανέπτυξε τόσο μια μέθοδο μέτρησης επί της οθόνης που εκτελεί έναν μικρό αριθμό υπολογιστικά εντατικών λειτουργιών όσο και μια μέθοδο εκτός οθόνης που βάζει τη GPU σε μια μεγαλύτερη και λιγότερο εντατική δοκιμή.

Αυτή η διαδικασία δημιουργεί ίχνη που αποτελούνται από 176 μετρήσεις που λαμβάνονται από 16 σημεία που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός δακτυλικού αποτυπώματος. Ακόμη και κατά την οπτική αξιολόγηση των επιμέρους ακατέργαστων ιχνών, μπορεί κανείς να παρατηρήσει διαφορές και διακριτές διακυμάνσεις χρονισμού μεταξύ των συσκευών.

Οι ερευνητές προσπάθησαν επίσης να ανταλλάξουν άλλα εξαρτήματα υλικού στα μηχανήματα για να δουν αν τα ίχνη θα παραμείνουν ευδιάκριτα και διαπίστωσαν ότι τα δακτυλικά αποτυπώματα εξαρτώνται αποκλειστικά από τη GPU.

Δείτε επίσης: Affinity GPU: Το Apple M1 Max κερδίζει το AMD Radeon Pro W6900X

Ακόμα κι αν ένα σύνολο ολοκληρωμένων κυκλωμάτων δημιουργείται μέσω μιας ίδιας διαδικασίας κατασκευής, έχει την ίδια ονομαστική υπολογιστική ισχύ, αριθμό μονάδων επεξεργασίας και ίδιους πυρήνες και αρχιτεκτονική. Κάθε κύκλωμα είναι ελαφρώς διαφορετικό λόγω της κανονικής μεταβλητότητας κατασκευής.

Αυτές οι διαφορές είναι δυσδιάκριτες στις κανονικές καθημερινές λειτουργίες, αλλά μπορούν να γίνουν χρήσιμες στο πλαίσιο ενός εξελιγμένου συστήματος παρακολούθησης όπως το DrawnApart, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ενεργοποιεί λειτουργικές πτυχές που τις αναδεικνύουν.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS