ΑρχικήsecurityΗ εταιρεία ενέργειας DMEA έχασε data 25 ετών από την κυβερνοεπίθεση

Η εταιρεία ενέργειας DMEA έχασε data 25 ετών από την κυβερνοεπίθεση

Η Delta-Montrose Electric Association (DMEA) που εδρεύει στο Κολοράντο αγωνίζεται να ανακάμψει από μια καταστροφική κυβερνοεπίθεση που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα και κατέστρεψε το 90% των εσωτερικών της συστημάτων και προκάλεσε την απώλεια δεδομένων 25 ετών.

DMEA

Δείτε επίσης: Ιράν: Πρατήρια καυσίμων εκτός λειτουργίας μετά από κυβερνοεπίθεση

Σε μια ενημέρωση που εστάλη στους πελάτες αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία είπε ότι αναμένει ότι θα είναι σε θέση να αρχίσει να δέχεται πληρωμές μέσω της πλατφόρμας SmartHub και άλλων payment kiosks κατά την εβδομάδα της 6ης Δεκεμβρίου.

Η εταιρεία είπε ότι άρχισε να εντοπίζει προβλήματα στις 7 Νοεμβρίου και η κυβερνοεπίθεση τελικά κατέρριψε τις περισσότερες από τις υπηρεσίες εσωτερικού δικτύου της. Η επίθεση επηρέασε όλα τα συστήματα υποστήριξης της εταιρείας, τα εργαλεία επεξεργασίας πληρωμών, τις πλατφόρμες χρέωσης και άλλα εργαλεία που παρέχονται στους πελάτες.

Η DMEA είπε ότι οι χάκερ στόχευαν συγκεκριμένα μέρη του εσωτερικού δικτύου της εταιρείας και κατέστρεψαν αποθηκευμένα έγγραφα, υπολογιστικά φύλλα και φόρμες, υποδεικνύοντας ότι μάλλον πρόκειται για περιστατικό ransomware.

Η επίθεση επηρέασε ακόμη και τα τηλεφωνικά συστήματα και email της εταιρείας, αλλά η DMEA είπε ότι το ηλεκτρικό δίκτυο και το δίκτυο οπτικών ινών δεν επηρεάστηκαν κατά τη διάρκεια της επόθεσης.

Δείτε επίσης: Κυβερνοεπίθεση ransomware στην Danaos και σε ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες

Η ενεργειακή εταιρεία προσέλαβε εμπειρογνώμονες στον τομέα της κυβερνοασφάλειας για να διερευνήσουν το περιστατικό, αλλά ενώ έχει περάσει ένας μήνας εξακολουθούν να αντιμετωπίσουν προβλήματα ανάκαμψης.

Δημιούργησαν ρυθμίσεις προσωρινής πληρωμής για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και ανέστειλαν όλα τα πρόστιμα και τις αποσυνδέσεις για μη πληρωμή έως τις 31 Ιανουαρίου 2022.

Παρά τη ζημιά στο σύστημά τους, η DMEA ισχυρίστηκε ότι δεν παραβιάστηκαν ευαίσθητα δεδομένα από πελάτες ή υπαλλήλους. Αλλά τώρα πρέπει να εργαστούν μέσω μιας «σταδιακής προσέγγισης αποκατάστασης» καθώς ανακατασκευάζουν τα συστήματά τους.

DMEA

Η διευθύνουσα σύμβουλος της DMEA, Alyssa Clemsen Roberts, δήλωσε ότι ο αντίκτυπος στα συστήματά τους ήταν “εκτεταμένος” και ότι ένα μεγάλο μέρος των αποθηκευμένων δεδομένων τους, όπως φόρμες και έγγραφα, καταστράφηκε.

Δείτε επίσης: IKEA κυβερνοεπίθεση: Phishing emails στόχευσαν υπαλλήλους

Ο Saryu Nayyar, CEO της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Gurucul, είπε ότι τα utilities τείνουν να έχουν πολύπλοκα δίκτυα που συχνά συνδυάζουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες με έλεγχο αποστολής.

Πηγή πληροφοριών: zdnet.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS