ΑρχικήinetΤο Facebook Pay τον Αύγουστο θα κυκλοφορήσει σε online stores

Το Facebook Pay τον Αύγουστο θα κυκλοφορήσει σε online stores

Σχεδόν δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία τους, το Facebook κάνει ένα μεγάλο βήμα για να επεκτείνει την πλατφόρμα πληρωμών του. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει σχέδια για διάσπαση του Facebook Pay από το δικό του οικοσύστημα για τη διευκόλυνση συναλλαγών σε ολόκληρο το web. Ξεκινώντας από τον Αύγουστο, οι πελάτες με έδρα τους τις ΗΠΑ θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές από επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από το Shopify χρησιμοποιώντας αυτόν τον τρόπο πληρωμής. Όταν επισκέπτεστε έναν υποστηριζόμενο πωλητή, θα δείτε ένα κουμπί Facebook Pay που σας επιτρέπει να ολοκληρώσετε μια αγορά με την αποθηκευμένη κάρτα σας ή τα στοιχεία της PayPal.

Δείτε επίσης: Amazon: Αποκτά την ομάδα δορυφορικού διαδικτύου του Facebook

Facebook Pay

Δείτε επίσης: Facebook και διαφημιστές σε πανικό λόγω του App Tracking Transparency feature

Υπό αυτήν την έννοια, το Facebook θα τραβήξει την προσοχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό  δηλαδή τα Apple Pay και Google Pay. Φυσικά, το καθένα έχει ένα ενσωματωμένο κοινό βασισμένο σε προτιμώμενο hardware, λειτουργικό σύστημα ή, στην περίπτωση του Facebook, κοινωνικό δίκτυο.

Μέχρι τώρα, το Facebook Pay περιοριζόταν στις πλατφόρμες των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Messenger, Instagram και WhatsApp. Το Facebook το έθεσε ως έναν επιπλέον τρόπο ο χρήστης να ψωνίσει σε αυτές τις εφαρμογές, να χωρίσει έναν λογαριασμό με φίλους, να στείλει χρήματα στο εξωτερικό και να δωρίσει σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Η επέκταση της εμβέλειας του Facebook Pay σε ολόκληρο το web όχι μόνο ενισχύει την ευκολία του, αλλά εντάσσεται και στην ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τον Ιούνιο, το Facebook πρόσθεσε υποστήριξη για κωδικούς QR στην πλατφόρμα πληρωμών, επιτρέποντας στους χρήστες να στέλνουν χρήματα σε άτομα εκτός της λίστας των φίλων τους.

Δείτε επίσης: Facebook account hacked: Πώς να το εντοπίσετε και τι να κάνετε;

Ταυτόχρονα, έχει ενσωματώσει τις δυνατότητες αγορών στο ευρύτερο οικοσύστημα κοινωνικών εφαρμογών για να αξιοποιήσει τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τον Μάιο, το Facebook παρουσίασε «Shops» που μετατρέπουν τις επιχειρηματικές σελίδες στην κύρια πλατφόρμα και το Instagram σε διαδικτυακές βιτρίνες. Όπως έκανε η Google και το Snapchat, η εταιρεία στρέφεται και στην οπτική αναζήτηση για να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν περισσότερα προϊόντα με δυνατότητα αγοράς στο Instagram. Για να μην μείνει στην απ’ έξω, το WhatsApp έλαβε και αυτό ένα κουμπί αγορών που επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν στον κατάλογο προϊόντων ενός λιανοπωλητή.

Πηγή πληροφοριών: wmleader.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS