ΑρχικήinetΜάχη για τα λογότυπα: Η Chanel χάνει στην μάχη με την Huawei

Μάχη για τα λογότυπα: Η Chanel χάνει στην μάχη με την Huawei

Η πολύ γνωστή γαλλική εταιρεία Chanel έχασε στην διαμάχη της με την Huawei Technologies (HWT.UL), αφού ένα κορυφαίο ευρωπαϊκό δικαστήριο δήλωσε ότι τα λογότυπά τους δεν έχουν ομοιότητες μεταξύ τους.

Chanel Huawei

Δείτε επίσης: Huawei: Το 6G είναι 50 φορές ταχύτερο από το 5G και έρχεται το 2030

Το γραφείο εμπορικών σημάτων υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες πολυτελείας προστατεύουν με ζήλο τα λογότυπα και τα εμπορικά σήματά τους που συχνά συμβολίζουν την πολυτέλεια, το στυλ και την αποκλειστικότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.

Η διαμάχη χρονολογείται από το 2017 όταν η Huawei ζήτησε την έγκριση από το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO), έναν οργανισμό trademark, για την καταχώριση του εμπορικού σήματος του computer hardware του οποίου του σχέδιου αποτελείται από δύο κάθετα αλληλοσυνδεόμενα ημικύκλια.

Δείτε επίσης: Η Huawei ανταμείβει τους νέους και τους υπάρχοντες πελάτες της

Η Chanel αντιτάχθηκε, λέγοντας ότι το σχέδιο ήταν παρόμοιο με το καταχωρημένο γαλλικό logo του (τα δύο οριζόντια αλληλοσυνδεόμενα ημικύκλια) που χρησιμοποιείται για τα αρώματα, τα καλλυντικά, τα κοσμήματα, τα δερμάτινα είδη και τα ρούχα.

Το 2019, το γραφείο εμπορικών σημάτων απέρριψε την ένσταση της Chanel, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ομοιότητα και πιθανότητα σύγχυσης στο μυαλό του κοινού.

Στη συνέχεια, η γαλλική εταιρεία αμφισβήτησε την απόφαση στο Γενικό Δικαστήριο του Λουξεμβούργου, η οποία την Τετάρτη απέρριψε την έφεση στην απόφασή της.

“Τα επίμαχα logo δεν είναι παρόμοια. Τα σήματα πρέπει να συγκρίνονται όπως υποβλήθηκαν για αίτηση και καταχώρηση, χωρίς να αλλάξει ο προσανατολισμός τους”, δήλωσε το δικαστήριο.

Δείτε επίσης: Joker malware: Μόλυνε πάνω από 500.000 Android συσκευές της Huawei!

Το δικαστήριο είπε ότι οι οπτικές διαφορές στα δύο λογότυπα είναι σημαντικές. “Ειδικότερα, τα σημάδια της Chanel έχουν πιο στρογγυλεμένες καμπύλες, παχύτερες γραμμές και οριζόντιο προσανατολισμό, ενώ ο προσανατολισμός του σήματος Huawei είναι κατακόρυφος. Κατά συνέπεια, το Γενικό Δικαστήριο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα logo είναι διαφορετικά”, ανέφερε.

Πηγή πληροφοριών: reuters.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS