Θα έχετε παρατηρήσει ότι κάποιες φορές κατά τη λήψη ή την ενημέρωση μιας εφαρμογής, μέσω Google Play, παρουσιάζεται σφάλμα. Είναι αυτή η στιγμή που σταματάει εντελώς ή δεν ξεκινάει καν η διαδικασία. Το σφάλμα αυτό μπορεί να προκύψει χωρίς να υπάρχει προφανής λόγος. Συνήθως μια απλή επανεκκίνηση βοηθάει -κι αν αυτό δε βοηθήσει- υπάρχει, ευτυχώς, τρόπος.
Πάντα το πρώτο πράγμα που πρέπει να τσεκάρουμε είναι ότι όντως υπάρχει σύνδεση με το internet, γιατί είναι πιθανό να μη είμαστε συνδεδεμένοι.
Επίσης, σύνηθες είναι το Google Play να απαιτεί, συγκεκριμένα, σύνδεση σε Wi-Fi κατά τη λήψη μιας εφαρμογής. Σαφέστατα υπάρχει το ενδεχόμενο να μην ευθύνεται ούτε η σύνδεση στο internet ούτε η ρύθμιση του Google Play, έτσι αξίζει να ελέγξουμε και τα ακόλουθα.
5 βασικές συμβουλές ασφαλείας για τους gamers
NASA: Θέλει να στείλει αστροναύτες στον Άρη έως το 2035
Γιατί αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper;
Καλό είναι να γίνεται μια εκκαθάριση ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να αδειάζει ο αποθηκευτικός χώρος από περιττά αρχεία που ίσως επιβαρύνουν την εφαρμογή. Τα βήματα για την εκκαθάριση είναι τα εξης:
- Επιλέγουμε τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ του κινητού
- Βρίσκουμε την επιλογή ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- Διαλέγουμε το Google Play
- Επιλέγουμε εκκαθάριση αρχείων
- Τέλος, εκκαθάριση δεδομένων
Το ζήτημα αυτό με τα Android είναι αρκετά συχνό και δεν προϋποθέτει, τις περισσότερες φορές, δραστικά μέτρα. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να γνωρίζουμε, ότι ίσως χρειαστεί να ζητήσουμε τις υπηρεσίες κάποιου τεχνικού. Ορισμένες φορές, χρήσιμη μπορεί να φανεί η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Εκεί όμως η αποθήκευση όλων των αρχείων που χρειαζόμαστε πρέπει οπωσδήποτε να γίνει προκαταβολικά.