ΑρχικήinetΤα AI fact checkers της Google θα ελέγχουν την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων...

Τα AI fact checkers της Google θα ελέγχουν την εγκυρότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης

checkers

Στις μέρες μας, όπου κυριαρχούν η εξαπάτηση και η διασπορά fake news, η ανάγκη χρήσης “fact checkers” έχει γίνει πιο επιτακτική από ποτέ. Fact checkers, ονομάζονται οι μηχανισμοί που μπορούν να επαληθεύσουν τους ισχυρισμούς ενός sites ή άρθρου σχετικά με ένα γεγονός, συγκρίνοντάς το με άλλα άρθρα, PDFs και γενικά άλλες αποδείξεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Κι από ότι φαίνεται τώρα και η Google αρχίζει να χρησιμοποιεί τα δικά της checkers για να ελέγξει τα αποτελέσματα ορισμένων ιστοσελίδων στη μηχανή αναζήτησής της (SERP).

Μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες που ασχολούνται με την παροχή υπηρεσιών ελέγχου στοιχείων, όπως η PolitiFact, έκαναν αυτή τη διαδικασία χειρονακτικά. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος του fact checking νέας γενιάς, τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη. Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται καθημερινά στο διαδίκτυο είναι υπέρογκο και τα προβλήματα που δημιουργούν τα λεγόμενα fake news στα social media είναι πολλά. Οπότε η ανάγκη για περισσότερα fact checkers που στηρίζονται στην τεχνιτή νοημοσύνη είναι όλο και μεγαλύτερη.

Πώς μπορούν να επηρεάσουν την επιχείρησή σας;

Τα Fact Checkers λειτουργούν μόνο στο βαθμό που μπορούν να συνδεθούν με αξιόπιστες πηγές πληροφοριών. Τα Fact Checkers της Google χρησιμοποιούν όχι μόνο το περιεχόμενο ιστοτόπων για επικύρωση ενός γεγονότος, αλλά και περιεχόμενο από όλο το website, συνδέσεις σε όλο τo website και το σημαντικότερο backlinks.

Αν το χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα επενδύει στο SEO, οι πιθανότητες είναι ότι εστιάζεστε ήδη σε αυτά τα τρία πράγματα. Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σε καλό δρόμο για να χρησιμεύσει ως μία πηγή επικύρωσης.

Πώς θα γίνεται πηγή επικύρωσης των Google Fact Checkers;

Εάν επιθυμείτε και το δικό σας website να αποτελέσει πηγή επικύρωσης, μπορείτε εκτός από το να εφαρμόζετε τις συνήθεις βέλτιστες πρακτικές SEO, να ακολουθήσετε και μερικά ακόμα συγκεκριμένα βήματα.

Βελτιστοποιήστε τη στρατηγική περιεχομένου σας. Αν θέλετε να χρησιμεύσετε ως πηγή επικύρωσης, πρέπει να είστε σε θέση να δημιουργείτε γρήγορα περιεχόμενο. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε με τι ασχολείται ο κόσμος στον χρηματοοικονομικό χώρο και να εξετάσετε πώς μπορεί να συμμετέχει το ίδρυμά σας σε αυτό.

Το περιεχόμενό σας ωστόσο δεν χρειάζεται πάντα να είναι προσανατολισμένο στα νέα. Υπάρχουν κι άλλα γεγονότα που θα ελέγξει ένα fact checker.

Ένας γρήγορος τρόπος να μάθετε τις νεότερες ειδήσεις είναι το Google Trends. Τα Trends σάς βοηθούν να προσδιορίσετε όχι μόνο ποια θέματα είναι στην επικαιρότητα αλλά και πώς ο όγκος αναζήτησης της Google αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Τo Google Trends, σε συνδυασμό με το Google Alerts ή ένα παρόμοιο εργαλείο, μπορεί να σας κρατά ενήμερους ανά πάσα στιγμή.

Προσθέστε schema markup στο περιεχόμενό σας για να το επισημάνετε ως πηγή επικύρωσης. Για ένα Fact Checker, το σημαντικότερο είναι η τεχνική πλευρά της διαδικασίας. Σε ολόκληρο το τμήμα blog, το τμήμα πόρων και πληροφοριών και οπουδήποτε νομίζετε ότι έχετε πληροφορίες που μπορούν να επικυρώσουν τους ισχυρισμούς των media, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να προσθέσετε schema markup. Το schema markup ή σήμανση είναι ένα σημασιολογικό λεξιλόγιο ετικετών (ή μικροδεδομένων) που μπορείτε να προσθέσετε στο HTML σας για να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν και αντιπροσωπεύουν τη σελίδα σας στα SERPs. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε τη σήμανση για να περιβάλλετε ένα έγκυρο περιεχόμενο. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη σήμανση ειδοποιείτε τις μηχανές αναζήτησης, ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή επικύρωσης.

Ποιο είδος περιεχομένου είναι κατάλληλο;

Οτιδήποτε μπορεί να απαντήσει σε ένα ερώτημα χρήστη με έγκυρο τρόπο.

Καθώς τα fact checkers της Google δεν έχουν κυκλοφορήσει νωρίτερα στο ευρύ κοινό, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με σιγουριά ποια είναι τα στοιχεία που θα λάβουν υπόψη τους για να θεωρήσουν ένα site κατάλληλο ώστε να χρησιμοποιηθεί ως πηγή επικύρωσης στοιχείων. Ωστόσο, οι βασικοί παράγοντες που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι πολύ πιθανό να είναι σημαντικοί.

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό όμως, είναι η σήμανση. Εξετάστε πότε και πώς μπορείτε να αναπτύξετε τη σήμανση στις σελίδες του προϊόντος σας και στις εκπαιδευτικές σας σελίδες. Η Google συνήθως ευνοεί το περιεχόμενο με σήμανση και για τους δύο τύπους αποτελεσμάτων.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS