Η Apple κατάφερε να κυριαρχήσει στην παγκόσμια αγορά των wearables πουλώντας 10,4 εκατομμύρια Apple Watches από τις συνολικά 16,2 εκατομμύρια συσκευές που πουλήθηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2018, δήλωσε την Τετάρτη η International Data Corporation (IDC). Η εταιρεία με έδρα την Καλιφόρνια κυκλοφορεί τώρα τα Apple Watch Series 3, Apple Watch Series 4, Apple Watch Nike+, και Apple Watch Hermès.
Η παγκόσμια αγορά wearable αυξήθηκε κατά 31,4% κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, που κυκλοφόρησαν στο “Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker”.
Η Apple κέρδισε το 27,4% της αγοράς, ενώ η Xiaomi κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 12,6%.
Το Mi Band 3 της Xiaomi από μόνο του καταλάμβανε πάνω από το 30% όλων των wrist bands που πουλήθηκαν κατά το τέταρτο τρίμηνο.
NASA: Θέλει να στείλει αστροναύτες στον Άρη έως το 2035
Γιατί αναβάλλεται η εκτόξευση του Europa Clipper;
Ανακαλύψτε τον Μικροσκοπικό Εξωπλανήτη κοντά στο Άστρο του Μπαρναρντ
Η Apple κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα ολόκληρο το έτος, έχοντας κατακτήσει το 26,8% της αγοράς. Η Xiaomi ακολουθούσε με μερίδιο 13,5%.
“Τα Smartwatches, εν τω μεταξύ, αυξήθηκαν κατά 54,3% και καταλάμβαναν το 29,8% όλων των wearable συσκευών το 2018”, δήλωσε ο Ramon T. Llamas, Διευθυντής Έρευνας για τα Wearables της IDC.
Στην τρίτη θέση βρισκόταν η Huawei, η οποία επίσης είδε αύξηση 43%, κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Η Fitbit βρισκόταν στην τέταρτη θέση και η Samsung στην πέμπτη.
Τα Wrist bands αντιπροσώπευσαν το 30% της αγοράς καθώς οι πρόσφατες κυκλοφορίες από τις Xiaomi, Huawei και Fitbit συνέχισαν να αναπτύσσουν αυτή την κατηγορία wearable. Οι συσκευές που φοριούνται στο αυτί επίσης αυξήθηκαν κατά 66,4% και κατέλαβαν το 21,9% της αγοράς.
“Η αγορά των wearables για το αυτί έχει αυξηθεί σημαντικά το τελευταίο έτος και αναμένουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια”, δήλωσε ο Jitesh Ubrani, Ανώτερος Αναλυτής Ερευνών της IDC.