ΑρχικήUpdatesΤο YouTube δοκιμάζει νέο τρόπο προβολής των προτεινόμενων βίντεο

Το YouTube δοκιμάζει νέο τρόπο προβολής των προτεινόμενων βίντεο

βίντεοΤο YouTube δοκιμάζει ένα νέο τρόπο για να παρουσιάζονται τα προτεινόμενα βίντεο στους χρήστες, τόσο για τη mobile όσο και για τη desktop έκδοσή του, με τον οποίο εμφανίζονται μπλε φυσαλίδες κάτω από βίντεο και προτείνουν λέξεις-κλειδιά, δημιουργούς και συναφή θέματα, σύμφωνα με το The Verge.

Ο αλγόριθμος συστάσεων βίντεο του YouTube έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας εδώ και αρκετό καιρό. Το YouTube έχει κατηγορηθεί ότι καθοδηγεί τους χρήστες του, σε προοδευτικά όλο και πιο ανησυχητικό ή ακραίο περιεχόμενο – ένα φαινόμενο στο οποίο όσο περισσότερο ο χρήστης παρακολουθεί, τόσο πιο «σκοτεινό» γίνεται το περιεχόμενο που του προτείνει ο αλγόριθμος αυτόματα – αν και σε μία πρόσφατη ανάλυση από το Pew research center, διαπιστώθηκε ότι οι συστάσεις οδηγούν προοδευτικά σε μεγαλύτερης διάρκειας και πιο δημοφιλές περιεχόμενο.

Ανεξάρτητα από αυτό, οι διορθώσεις είναι απαραίτητες, προκειμένου να μετριαστούν οι ανησυχίες του κοινού και τελικά των διαφημιστών. Ιδανικά, τέτοιες αλλαγές θα διατάρασσαν την αυτόματη φύση του αλγορίθμου με πρόσθετες εισόδους.

Η διόρθωση του αλγόριθμου συστάσεων βίντεο, αποτελεί βασική προτεραιότητα για το YouTube, επειδή τα συνιστώμενα βίντεο είναι ένας βασικός τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με αυτό. Τα προτεινόμενα βίντεο στο YouTube είναι ένας θεμελιώδης τρόπος με τον οποίο οι χρήστες ασχολούνται και παρακολουθούν περιεχόμενο στη πλατφόρμα: το 81% των χρηστών του YouTube αναφέρει ότι τουλάχιστον περιστασιακά παρακολουθούν τα βίντεο που συστήνει το YouTube και το 15% ότι το κάνουν τακτικά, σύμφωνα με την ανάλυση του Pew Research. Επιπλέον, το 70% του χρόνου που αφιερώνουν οι χρήστες για να παρακολουθήσουν βίντεο στο YouTube, καθοδηγείται από τον αλγόριθμο συστάσεων του ιστότοπου, δήλωσε ο chief product officer του YouTube Neal Mohan τον περασμένο Ιανουάριο.

Το YouTube πιθανότατα διερευνά τρόπους αναμόρφωσης του πώς ο αλγόριθμος συστάσεών του παρουσιάζει το περιεχόμενο. Θεωρητικά, η νέα μορφή “φυσαλίδων” θα μπορούσε να λειτουργήσει ως διαδραστικός έλεγχος, επιτρέποντας στους χρήστες να συμμετάσχουν πιο άμεσα και ενεργά στη διαδικασία σύστασης περιεχομένου.

Η προσθήκη συγκεκριμένων δεικτών σχετικά με τις προτιμήσεις των χρηστών θα μπορούσε επίσης να κατευθύνει τα άτομα σε πιο σχετικά βίντεο αντί για τα πιο δημοφιλή: το 64% των βίντεο που συστήνει το YouTube οδηγεί σε βίντεο με περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές, ενώ μόνο το 5% των προτεινόμενων βίντεο είναι στις  50.000 προβολές, σύμφωνα με την έρευνα. Αυτή θα ήταν μια διόρθωση ιδιαίτερης αξίας, δεδομένου ότι οι μετρήσεις προβολής ενός βίντεο μπορούν να επηρεαστούν από τα bots.

Παρά το γεγονός ότι η προστασία των χρηστών – ιδιαίτερα των νεαρότερων – αποτελεί ισχυρό κίνητρο για την πλατφόρμα, η εξασφάλιση του εμπορικού σήματος για τους διαφημιζόμενους αποτελεί σταθερή ώθηση για αλλαγή. Για τις ανοιχτές πλατφόρμες, τα θέματα ασφαλείας αφορούν εμπορικά σήματα, σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με τη μετριοπάθεια του περιεχομένου.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS