Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
infosec

Πώς ένα VPN βοηθά στην προστασία της ιδιωτικότητάς σας στο διαδίκτυο

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι εκατομμύρια κωδικοί πρόσβασης σε ιστοσελίδες παραβιάζονται ενώ ταυτόχρονα οι πάροχοι υπηρεσιών στο διαδίκτυο έχουν την...
Read More
infosec

Η ενημέρωση του For Honor διορθώνει πολλά σφάλματα του παιχνιδιού

Την Τετάρτη, η Ubisoft κυκλοφόρησε την τελευταία έκδοση του For Honor update - 2.05. Οι πληροφορίες για το patch, αποκαλύπτουν...
Read More
infosec

Microsoft: Το Patch ασφαλείας της Τρίτης, για το Φεβρουάριο του 2019

Η Microsoft εξέδωσε την Τρίτη μια σειρά από ενημερώσεις για τη διόρθωση τουλάχιστον 70 διαφορετικών ευπαθειών ασφαλείας σε Windows και λογισμικό....
Read More
Latest Posts

Το YouTube δοκιμάζει νέο τρόπο προβολής των προτεινόμενων βίντεο

βίντεοΤο YouTube δοκιμάζει ένα νέο τρόπο για να παρουσιάζονται τα προτεινόμενα βίντεο στους χρήστες, τόσο για τη mobile όσο και για τη desktop έκδοσή του, με τον οποίο εμφανίζονται μπλε φυσαλίδες κάτω από βίντεο και προτείνουν λέξεις-κλειδιά, δημιουργούς και συναφή θέματα, σύμφωνα με το The Verge.

Ο αλγόριθμος συστάσεων βίντεο του YouTube έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας εδώ και αρκετό καιρό. Το YouTube έχει κατηγορηθεί ότι καθοδηγεί τους χρήστες του, σε προοδευτικά όλο και πιο ανησυχητικό ή ακραίο περιεχόμενο – ένα φαινόμενο στο οποίο όσο περισσότερο ο χρήστης παρακολουθεί, τόσο πιο «σκοτεινό» γίνεται το περιεχόμενο που του προτείνει ο αλγόριθμος αυτόματα – αν και σε μία πρόσφατη ανάλυση από το Pew research center, διαπιστώθηκε ότι οι συστάσεις οδηγούν προοδευτικά σε μεγαλύτερης διάρκειας και πιο δημοφιλές περιεχόμενο.

Ανεξάρτητα από αυτό, οι διορθώσεις είναι απαραίτητες, προκειμένου να μετριαστούν οι ανησυχίες του κοινού και τελικά των διαφημιστών. Ιδανικά, τέτοιες αλλαγές θα διατάρασσαν την αυτόματη φύση του αλγορίθμου με πρόσθετες εισόδους.

Η διόρθωση του αλγόριθμου συστάσεων βίντεο, αποτελεί βασική προτεραιότητα για το YouTube, επειδή τα συνιστώμενα βίντεο είναι ένας βασικός τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με αυτό. Τα προτεινόμενα βίντεο στο YouTube είναι ένας θεμελιώδης τρόπος με τον οποίο οι χρήστες ασχολούνται και παρακολουθούν περιεχόμενο στη πλατφόρμα: το 81% των χρηστών του YouTube αναφέρει ότι τουλάχιστον περιστασιακά παρακολουθούν τα βίντεο που συστήνει το YouTube και το 15% ότι το κάνουν τακτικά, σύμφωνα με την ανάλυση του Pew Research. Επιπλέον, το 70% του χρόνου που αφιερώνουν οι χρήστες για να παρακολουθήσουν βίντεο στο YouTube, καθοδηγείται από τον αλγόριθμο συστάσεων του ιστότοπου, δήλωσε ο chief product officer του YouTube Neal Mohan τον περασμένο Ιανουάριο.

Το YouTube πιθανότατα διερευνά τρόπους αναμόρφωσης του πώς ο αλγόριθμος συστάσεών του παρουσιάζει το περιεχόμενο. Θεωρητικά, η νέα μορφή «φυσαλίδων» θα μπορούσε να λειτουργήσει ως διαδραστικός έλεγχος, επιτρέποντας στους χρήστες να συμμετάσχουν πιο άμεσα και ενεργά στη διαδικασία σύστασης περιεχομένου.

Η προσθήκη συγκεκριμένων δεικτών σχετικά με τις προτιμήσεις των χρηστών θα μπορούσε επίσης να κατευθύνει τα άτομα σε πιο σχετικά βίντεο αντί για τα πιο δημοφιλή: το 64% των βίντεο που συστήνει το YouTube οδηγεί σε βίντεο με περισσότερες από 1 εκατομμύριο προβολές, ενώ μόνο το 5% των προτεινόμενων βίντεο είναι στις  50.000 προβολές, σύμφωνα με την έρευνα. Αυτή θα ήταν μια διόρθωση ιδιαίτερης αξίας, δεδομένου ότι οι μετρήσεις προβολής ενός βίντεο μπορούν να επηρεαστούν από τα bots.

Παρά το γεγονός ότι η προστασία των χρηστών – ιδιαίτερα των νεαρότερων – αποτελεί ισχυρό κίνητρο για την πλατφόρμα, η εξασφάλιση του εμπορικού σήματος για τους διαφημιζόμενους αποτελεί σταθερή ώθηση για αλλαγή. Για τις ανοιχτές πλατφόρμες, τα θέματα ασφαλείας αφορούν εμπορικά σήματα, σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με τη μετριοπάθεια του περιεχομένου.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *