Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez
infosec

Instagram: Bug επηρεάζει τους λογαριασμούς των Kylie Jenner, Ariana Grande και Selena Gomez

Bug στο Instagram κατέστησε τους λογαριασμούς της Kylie Jenner και των τραγουδιστριών Ariana Grande και Selena Gomez κατά 3 εκατομμύρια...
Read More
infosec

Κακόβουλα αρχεία Windows EXE μολύνουν τους χρήστες macOS

Ερευνητές ασφαλείας, ανακάλυψαν πολλά αρχεία Windows EXE, που χρησιμοποιούν κακόβουλα payloads για να μολύνουν τους χρήστες macOS με infostealers και...
Read More
infosec

Πώς ένα VPN βοηθά στην προστασία της ιδιωτικότητάς σας στο διαδίκτυο

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι εκατομμύρια κωδικοί πρόσβασης σε ιστοσελίδες παραβιάζονται ενώ ταυτόχρονα οι πάροχοι υπηρεσιών στο διαδίκτυο έχουν την...
Read More
infosec

Η ενημέρωση του For Honor διορθώνει πολλά σφάλματα του παιχνιδιού

Την Τετάρτη, η Ubisoft κυκλοφόρησε την τελευταία έκδοση του For Honor update - 2.05. Οι πληροφορίες για το patch, αποκαλύπτουν...
Read More
infosec

Microsoft: Το Patch ασφαλείας της Τρίτης, για το Φεβρουάριο του 2019

Η Microsoft εξέδωσε την Τρίτη μια σειρά από ενημερώσεις για τη διόρθωση τουλάχιστον 70 διαφορετικών ευπαθειών ασφαλείας σε Windows και λογισμικό....
Read More
Latest Posts

Το Google Maps χρησιμοποιεί AR για να «διαφημίσει» την επιχείρησή σας

mapsΤο Google Maps είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο, τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον επιχειρηματία. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό αλλά υποτιμημένο εργαλείο για ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο οι περισσότεροι δεν έχουν εξερευνήσει, καθώς προτιμούν άλλες  επιλογές όπως τα SEM (Search Engine Marketing) και SEO (Search Engine Optimization) για το συνεχώς ανταγωνιστικό SERP ή αλλιώς Search Engine Results Page. Ωστόσο, κάθε καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι το SERP προϋποθέτει πράγματα όπως καλό οργανικό περιεχόμενο, συνάφεια, αρκετό χρόνο και φυσικά αρκετά χρήματα. Η λύση είναι να στραφείτε σε λιγότερο απαιτητικές επιλογές αναζήτησης όπως εικόνες, βίντεο και το Google Maps. Είναι ένα από τα πιο υποτιμημένα εργαλεία της ψηφιακής εργαλειοθήκης και ένα που μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί από τα εμπορικά σήματα για να προσελκύσει πιθανούς καταναλωτές.

Το 2004, δύο Δανοί αδερφοί, οι Lars και Jens Eilstrup Rasmussen, πήγαν στη Google με μια ιδέα για μια εφαρμογή χαρτών που θα έδειχνε στατικούς χάρτες και θα επέτρεπε αναζήτηση, μετακίνηση και μεγέθυνση σε αυτούς. Η Google είδε τις δυνατότητες και αγόρασε την εταιρεία τους, την Where 2 Technologies. Η Google αγόρασε επίσης την Keyhole, μια εταιρεία που αναπτύσσει λογισμικό γεωχωρικής απεικόνισης. Η τεχνολογία της Keyhole άρχισε να ενισχύει το Google Earth και η ίδια ομάδα ανθρώπων συνέχισε να οικοδομεί το Google Maps.

Το Google Maps ξεκίνησε στις 8 Φεβρουαρίου 2005, αλλά δεν ήταν το πρώτο στην αγορά. Η Yahoo είχε ήδη ξεκινήσει μια νεότερη έκδοση του Yahoo Maps. Το MapQuest κυκλοφορούσε στην αγορά με χάρτες που πρόσφεραν οδηγίες, αλλά οι χρήστες εξακολουθούσαν να αναζητούν φυσικούς χάρτες, ώστε να βρίσκουν αξιοθέατα και ακριβείς οδηγίες.

Η Google λοιπόν, πήρε αυτό που υπήρχε ήδη και το πήγε ένα βήμα πιο πέρα. Χρησιμοποίησε την τεχνολογία της Keyhole για να δημιουργήσει έναν ενιαίο χάρτη με δυνατότητα πλοήγησης ανά τον κόσμο, οργανώνοντας τις πληροφορίες σε μια απλή, αναζητήσιμη μορφή.

Το Google Maps ενισχύθηκε περαιτέρω με το Street View. Το Street View αφορούσε τη συλλογή εικόνων από προβολές δρόμων που ελήφθησαν από ειδική κάμερα τοποθετημένη σε αυτοκίνητο. Η ιδέα ξεκίνησε όταν οι συνιδρυτές της Google οδηγούσαν γύρω από την πανεπιστημιούπολη του Στάνφορντ στην Καλιφόρνια.

Κυκλοφόρησε το 2007 με το πρώτο iPhone της Apple και ο κόσμος ανακάλυψε το Google Maps. Παρόλο που η Apple δημοσίευσε αργότερα τη δική της εκδοχή χαρτών, το Google Maps συνέχισε να γίνεται όλο και καλύτερο, ενισχύοντας την εφαρμογή του με περισσότερες πληροφορίες. Το 2013, έγινε η πιο δημοφιλής εφαρμογή smartphone στον κόσμο, με περισσότερο από 54% των παγκόσμιων κατόχων smartphone να το χρησιμοποιούν.

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τώρα AR και προτεινόμενες τοποθεσίες. Προσφέρει πολυάριθμες ρυθμίσεις όπως:

Προγραμματισμός πολλαπλών τοποθεσιών καθ’οδόν: Σήμερα οι οδικές μετακινήσεις μας περιέχουν πολλαπλές στάσεις, μερικές από τις οποίες είναι προγραμματισμένες και άλλες όχι. Το Google Maps, σχεδιάζει τόσο τις προγραμματισμένες όσο και τις μη προγραμματισμένες στάσεις, για να προσφέρει ένα άνετο ταξίδι.

Χρησιμοποιείται ακόμα και όταν είναι εκτός σύνδεσης: Το Google Maps σας επιτρέπει να κατεβάσετε το χάρτη, μαζί με τις προγραμματισμένες στάσεις σας. Ακόμα καλύτερα, σας επιτρέπει να τον μοιραστείτε με κάποιον μέσω μηνύματος ή email.

Drag and Drop με ένα κλικ: αλλάξτε τις οδηγίες κάνοντας απλά Drag and Drop συγκεκριμένα μέρη της διαδρομής σας.

Οδηγίες με ένα απλό κλικ: Κάντε δεξί κλικ οπουδήποτε στον χάρτη και θα σας εμφανιστεί μια λίστα που θα σας βοηθήσει να βρείτε οδηγίες. Μπορείτε επίσης να μετρήσετε την απόσταση μίας διαδρομής.

Εναλλακτικές προτάσεις: η εφαρμογή σάς επιτρέπει να συνδυάσετε τον τρόπο που θα μετακινηθείτε, προτείνοντας κι άλλα μέσα μεταφοράς εκτός από το αυτοκίνητο.

Επιπλέον με το Street View, μπορείτε να κάνετε ένα ταξίδι στο χρόνο, για να δείτε πώς έχουν αλλάξει οι γειτονιές με την πάροδο του χρόνου. Μπορείτε ακόμα να δημιουργήστε το δικό σας Private Google Map ή να εξερευνήσετε τους ωκεανούς της Γης.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει το Google Maps ένα ακαταμάχητο εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ;

Αρχικά, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας αποτελεί μια προτιμώμενη στάση στη διαδρομή του καταναλωτή. Η Google τώρα «τραβάει» αυτόματα τους χάρτες στο SERP (Search Engine Results Page) ως επιλογή αναζήτησης. Ως εμπορικό σήμα ή επιχείρηση, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το API, οι ιστότοποι και οι κοινωνικές σελίδες σας είναι ενσωματωμένα σε όλες τις σελίδες του. Με την άνοδο της κινητής τηλεφωνίας, αυτά τα αποτελέσματα τοποθεσίας καθίστανται ακόμα πιο σημαντικά.

Οι καταχωρήσεις του Google Maps λειτουργούν παρόμοια με τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί το adwords. Οι καταχωρίσεις γίνονται με σειρά προτεραιότητας, με βάση την τοποθεσία του χρήστη και την 1η θέση κατέχει η πλησιέστερη και πιο εμφανής τοποθεσία για ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα αναζήτησης. Άλλες επιλογές παρέχονται επίσης, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει τουλάχιστον 3 εναλλακτικές.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *