RFID κάρτες: 12 τρόποι για να αποφύγετε το remote hack από κλέφτες!
infosec

RFID κάρτες: 12 τρόποι για να αποφύγετε το remote hack από κλέφτες!

Οι RFID κάρτες χρησιμοποιούν ραδιοσυχνότητες για τη μετάδοση δεδομένων. Οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν αυτές τις κάρτες για να πληρώσουν...
Read More
infosec

Η Apple προειδοποιεί πως τα iPhones έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα

Η Apple προειδοποιεί πως η λειτουργία των iPhones θα αλλάξει με τα νέα updates που πλησιάζουν. Όσο η εταιρεία αγωνίζεται...
Read More
infosec

Κι άλλη παραβίαση δεδομένων στο Facebook: εκτέθηκαν φωτογραφίες 6,8 εκατομμυρίων χρηστών

Μία νέα παραβίαση δεδομένων στο Facebook, προέκυψε από ένα σφάλμα στο Photo API, το οποίο επέτρεψε σε προγραμματιστές εφαρμογών να...
Read More
infosec

Chromebook: Η εφαρμογή Family Link προστατεύει τα παιδία σας στο διαδίκτυο

Η Google εισήγαγε επιπλέον δυνατότητες ελέγχου στους φορητούς υπολογιστές Chromebook, στους οποίους οι γονείς θα μπορούν πλέον να ορίζουν χρονικά...
Read More
infosec

Brave: Επιλέγει Chromium όπως οι Google Chrome, Vivaldi, Opera, Edge

Το Chromium code base ανοιχτού κώδικα της Google κερδίζει σταθερά έδαφος. Μετά την απόφαση της Microsoft να το χρησιμοποιήσει για...
Read More
Latest Posts

Το 50% των χρηστών Windows 10 έχουν εντοπίσει τουλάχιστον ένα bug!

Έρευνα που διεξήχθη από την ομάδα καταναλωτών Which? αποκαλύπτει ότι τουλάχιστον το 50% των χρηστών Windows 10 έχουν εντοπίσει ένα σφάλμα στο λειτουργικό τους σύστημα.

Το 21% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα προβλήματα συμβατότητας λογισμικού είναι το πιο συχνό πρόβλημα στα Windows 10, καθώς οι εφαρμογές δεν λειτουργούν σωστά ή καθόλου. Το 16% αναφέρει προβλήματα υλικού, όπως οι εκτυπωτές και τα ηχεία που καταρρέουν μετά την αναβάθμιση.

Μεταξύ των υπόλοιπων σφαλμάτων έχουμε emails που δεν συγχρονίζονται, προσωπικά αρχεία που έχουν αφαιρεθεί, slowdowns καθώς και πλήρεις αποτυχίες εκκίνησης του υπολογιστή.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, ουσιαστικά, αναγκάζουν την Microsoft να «σέβεται τα δικαιώματα των χρηστών και να καταβάλει αποζημίωση σε όσους  έχουν αντιμετωπίσει κάποια δυσλειτουργία με τα Windows 10».

Windows 10

Ο οργανισμός αναφέρει ότι έχει ήδη έλθει σε επαφή με τη Microsoft για να συζητήσει τον αυξανόμενο αριθμό καταγγελιών που έλαβαν από πελάτες των οποίων οι συσκευές αναβαθμίστηκαν στα Windows 10 και ο γίγαντας λογισμικού δήλωσε ότι θα «εξετάσει τις προτάσεις».

Ο υπεύθυνος προστασίας των καταναλωτών τόνισε ότι οι καταναλωτές πρέπει να λαμβάνουν ενημερώσεις για την ποιότητα των updates, επισημαίνοντας ότι εάν αποστέλλονται σπασμένα patches, οι υπολογιστές τους πρέπει να επισκευάζονται δωρεάν.

Οι χρήστες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα λαμβάνουν ενημερώσεις ή όχι και η Microsoft θα πρέπει να προσφέρει σαφή και δωρεάν υποστήριξη πελατών στον ιστότοπό της.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *