Μετά από σχεδόν 18 χρόνια παρουσίας του, αρκετές ομάδες που ασχολούνται με την ιδιωτικότητα εργάζονται σκληρά για να επιφέρουν μεγάλες αλλαγές με στόχο τη μείωση της “τρομακτικής δύναμης” που έχουν αποκτήσει τόσο το Facebook όσο και o ιδρυτής του Mark Zuckerberg.
Στέλνοντας μια αναφορά στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC), οι ομάδες αυτές θέλουν ουσιαστικά να αντιστρέψουν τα περισσότερα από όσα έκανε ο Mark Zuckerberg για την οικοδόμηση της αυτοκρατορίας του. Αυτό περιλαμβάνει την εξαγορά ή την “πτώχευση δυνητικών ανταγωνιστών του”.
Οι ομάδες θέλουν η FTC να αναγκάσει τον γίγαντα της κοινωνικής δικτύωσης να χωριστεί σε τέσσερις ξεχωριστές οντότητες, που θα περιλαμβάνουν το Facebook, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger. Πρέπει να υπάρχει ένα δίκαιο επίπεδο ανταγωνισμού με άλλα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, η πλατφόρμα θα πρέπει να επιβάλει αυστηρούς κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων που θα ενισχύσουν και θα προστατεύσουν τους χρήστες.
Ως μέρος της καμπάνιας, διαφημίσεις θα προβάλλονται σε πλατφόρμες που ανήκουν στον Zuckerberg όπως το Facebook και το Instagram, καθώς και σε άλλα δίκτυα. Οι διαφημίσεις αυτές θα έχουν μηνύματα όπως “Facebook keeps violating your privacy. Break it up”.
Χάκερ παραβιάζουν Webcam χωρίς να φαίνονται ενεργοποιημένες
Επαναστατική Τεχνική Ρομποτικής Μεταμόσχευσης Πνευμόνων
Κίνα Tianwen 3 mission: Θα φέρει δείγμα από τον Άρη το 2031
Ίσως οι στόχοι που τίθενται από τις ομάδες να είναι υπερβολικοί και δεν είναι κάτι που θα συμβεί εν μία νυκτί.
Η εταιρεία από την άλλη, τονίζει ότι δεν είναι το μόνο κοινωνικό δίκτυο στον πλανήτη. Ένας μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί “οκτώ διαφορετικές εφαρμογές για να επικοινωνεί”, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Facebook στο Axios.
Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η εταιρεία άρχισε να κάνει αλλαγές στις πολιτικές της και να φέρνει νέα χαρακτηριστικά.
Όλα αυτά έχουν έρθει μετά από μια πλειάδα κακών ειδήσεων που έκανε το κοινωνικό δίκτυο πιο διάσημο από ποτέ! Γιατί είναι μόνο το Facebook στο στόχαστρο; Επειδή πρακτικά, είναι το μόνο κοινωνικό δίκτυο που υπάρχει. Το Twitter είναι ένας διαφορετικός κόσμος.
Αν θέλουμε ωστόσο να είμαστε ειλικρινείς, το Facebook έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ακόμα και οι ομάδες αυτές το γνωρίζουν. Επομένως, η καλύτερη λύση είναι να αλλάξει αυτή η κατάσταση προς το καλύτερο.
Αν θέλετε, μπορείτε κι εσείς να υπογράψετε την αναφορά εδώ.