Ο εφιάλτης της Cambridge Analytica, όπου μια εταιρεία δεδομένων του Ηνωμένου Βασιλείου φέρεται να διέρρευσε πληροφορίες για εκατομμύρια χρήστες του Facebook, ίσως να έχει καταρρακώσει την εταιρεία, αλλά αυτό δεν είναι ιδιαίτερα εμφανές, αν κρίνετε από τα τελευταία κέρδη της. Στην πραγματικότητα, αν κοιτάξετε μόνο τα κέρδη της, φαίνεται ότι το σκάνδαλο μάλλον βοήθησε την εταιρεία.
Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη ύψους 11,97 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του 2018, καταρρίπτοντας τις προσδοκίες της Wall Street και αποδεικνύοντας ότι οι διαφημιζόμενοι δεν αποθαρρύνονται από τα προβλήματα του κοινωνικού δικτύου.
“Παρά την αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων, η κοινότητα και οι επιχειρήσεις μας έκαναν δυναμικό ξεκίνημα το 2018”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg.
Απαντώντας κατά τη διάρκεια της ακρόασής του στο Capitol Hill νωρίτερα τον Απρίλιο, ο Zuckerberg σημείωσε ότι το Facebook έχει «την ευθύνη να κρατήσει την κοινότητα ασφαλή», και αναγνώρισε ότι η εταιρεία δεν έχει κάνει αρκετά για να αποτρέψει τα εργαλεία της πλατφόρμας από το να υποστούν υποκλοπές.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
«Αλλά έχουμε επίσης ευθύνη να συνεχίσουμε να προχωράμε», είπε. Και σε αυτό το Facebook είναι πιο κυρίαρχο από ποτέ. Εκτός από την αύξηση των εσόδων κατά 50% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, η αύξηση των χρηστών άγγιξε το 13%, με το Facebook να αναφέρει 2,2 δισ. δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Και, σε περίπτωση που αναρωτιέστε εάν οι διαφημιστές εγκατέλειψαν το Facebook μετά τα πρόσφατα γεγονότα, η COO Sheryl Sandberg επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δεν παρατήρησε “σημαντική τάση” των διαφημιστών προς αποχώρηση.
Τι γίνεται όμως με τις πρόσφατες εικασίες ότι το Facebook μπορεί να σταματήσει να υποστηρίζει διαφημίσεις και να γίνει μια υπηρεσία επί πληρωμή; Ο Zuckerberg φαίνεται ότι δεν υποστηρίζει τελικά αυτή την ιδέα.
“Οι διαφημίσεις είναι ένα μεγάλο επιχειρηματικό μοντέλο που ευθυγραμμίζεται με την αποστολή μας… είναι κάτι για το οποίο, όλοι εμείς στο Facebook, είμαστε πολύ υπερήφανοι και πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός τρόπος για να οικοδομήσουμε μια υπηρεσία”, ανέφερε.
Στο χρηματιστήριο η μετοχή του Facebook παρουσίασε πρόσφατα αύξηση άνω του 7 τοις εκατό, πράγμα που υποδηλώνει επίσης την ανοδική πορεία της εταιρείας.