ΑρχικήinetΗ προσθήκη "Κέντρο Διαφάνειας" του Twitter δημιουργεί ακόμα ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα

Η προσθήκη “Κέντρο Διαφάνειας” του Twitter δημιουργεί ακόμα ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα

Την Τρίτη, η εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά μεταρρυθμίσεων με στόχο την αποκάλυψη περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τις διαφημίσεις της.

διαφημίσεις-Twitter

Αυτή η νέα πολιτική ακολούθησε τις αναφορές ότι τα εργαλεία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης χρησιμοποιήθηκαν από τις ομάδες που συνδέονται με τη Ρωσία σε μια προσπάθεια να επηρεάσουν τις προεδρικές εκλογές του 2016 και αποτελεί ένα καλό πρώτο βήμα προς τον καθαρισμό του Twitter.

Και ενώ οι κινήσεις αυτές μπορούν πράγματι να είναι ένα απαραίτητο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, αυτές από μόνες τους δεν θα σταματήσουν την παραπληροφόρηση που φαίνεται να ευδοκιμεί στο Twitter.

Επιπλέον, οι πολιτικές του Twitter είναι ακριβώς αυτό: πολιτικές. Η εταιρεία θα μπορούσε, ανά πάσα στιγμή, να επαναφέρει τις αλλαγές αυτές. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα. Η αποτροπή της επανάληψης γεγονότων όπως αυτό που προαναφέρθηκε, θα απαιτήσει τόσο καλύτερη καταπολέμηση των εκμεταλλεύσεων όσο και κάποια μορφή ρύθμισης των διαφημίσεων.

Ο Δημοκρατικός Αντιπρόεδρος Adam Schiff, δήλωσε για το Twitter:

“Η διαφάνεια στη διαφήμιση, δεν είναι λύση για την ανάπτυξη bots που ενισχύουν το ψεύτικο ή παραπλανητικό περιεχόμενο ή για τις επιτυχημένες προσπάθειες των online trolls να προωθήσουν διχαστικά μηνύματα”, αναφέρει η δήλωση.

Το Twitter έχει υποσχεθεί να ξεκινήσει αυτό που αποκαλεί “Κέντρο Διαφάνειας” που θα προσπαθήσει να φέρει τη διαφάνεια στις διαφημίσεις που εκτελούνται στην πλατφόρμα.

Θα δείχνει “όλες τις διαφημίσεις που εκτελούνται αυτήν τη στιγμή στο Twitter”, δήλωσε η εταιρεία, καθώς και πόσο καιρό τρέχουν, το “διαφημιστικό κείμενο που σχετίζεται με αυτές τις καμπάνιες” και ποιες διαφημίσεις στοχεύουν σε εσάς.

Κάνοντας ένα ακόμη βήμα, το Twitter θα σημειώσει επίσης ποιες διαφημίσεις θεωρεί ότι είναι σε κάποια μορφή “εκλογικής διαδικασίας”. Και τι σημαίνει αυτό;

“Οι διαφημίσεις για εκλογές είναι εκείνες που αναφέρονται σε έναν σαφώς προσδιορισμένο υποψήφιο (ή κόμμα που σχετίζεται με αυτόν τον υποψήφιο) για οποιοδήποτε εκλεγμένο γραφείο”, εξηγεί το Twitter. “Για να καταστεί σαφές, όταν βλέπετε ή ασχολείστε με μια διαφήμιση προεκλογικής εκστρατείας, θα απαιτήσουμε τώρα οι διαφημιστές των εκλογών να προσδιορίζουν τις καμπάνιες τους ως έχουν. Θα αλλάξουμε επίσης την εμφάνιση και την αίσθηση αυτών των διαφημίσεων και θα συμπεριλάβουμε έναν δείκτη οπτικής πολιτικής διαφήμισης.

Ωστόσο, ενώ τα βήματα που ανακοινώθηκαν σήμερα είναι σημαντικά, δεν αρκούν. Το Twitter έχει υποσχεθεί επανειλημμένα ότι θα βελτιωθεί σε αμέτρητα μέτωπα – από την στοχοθετημένη κατάχρηση σε πολλαπλασιαστικά bots – και όμως στα 11 χρόνια της πλατφόρμας, αυτά τα προβλήματα έχουν χειροτερέψει. Όσον αφορά την τεκμηριωμένη κακή χρήση της πλατφόρμας διαφήμισης για πολιτικούς σκοπούς, έχει περάσει καιρός για την αποκαλούμενη αποκάλυψη που υποστηρίζεται από τη δύναμη του νόμου. Ένα Κέντρο Διαφάνειας, αν και ωραίο, απλά δεν πρόκειται να διορθώσει την κατάσταση.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS