ΑρχικήinetΗ Mozilla βρήκε τους πρώτους Συνεργάτες για διαφημίσεις στο Firefox

Η Mozilla βρήκε τους πρώτους Συνεργάτες για διαφημίσεις στο Firefox

mozilla-firefox-διαφημίσεις

Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στο Live tiles

Η Mozilla θέλει να κρατήσει τον Firefox κερδοφόρο, και ένα από τα μέσα για να το πετύχει είναι με διαφημίσεις. Δεν γίνεται όμως απλά να τις διασκορπίσει παντού, οπότε πρόκειται να εμφανίζονται στα tiles, όπου θα δημιουργούν λιγότερα προβλήματα.

Στους χρήστες δεν αρέσουν οι διαφημίσεις στα προϊόντα τους, και σίγουρα δεν τις απολαμβάνουν σε μια εφαρμογή που έχει κατασκευαστεί για να σερφάρουν στο Internet, έναν τόπο γεμάτο από μόνο του με διαφημίσεις. Από την άλλη πλευρά,  η Mozilla θέλει να βγάλει χρήματα, και δεν κερδίζει πλέον 240 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο από τη συνεργασία της με τη Google. Ναι, σωστά διαβάσατε, αλλά αυτό ίσχυε πριν από καιρό, το 2012.

Ο Firefox δεν είναι πλέον μπροστά από το Google Chrome, και η Google δεν δίνει στη Mozilla τα ίδια μετρητά που συνήθιζε να δίνει, γι ‘αυτό πρέπει να πάρει αυτά τα χρήματα με άλλα μέσα. Οι διαφημίσεις μέσα στον browser φαίνεται σαν η μόνη ιδέα που έχει απομείνει στο τραπέζι.

Οι χρήστες δεν θα ενθουσιαστούν

Η κοινότητα κατέστησε σαφές ότι δεν θα ανεχθεί κάτι τέτοιο, αλλά από την άλλη πλευρά, η κοινότητα δεν φαίνεται να έχει και πολλή δύναμη.  Suggested Tiles ήταν διαθέσιμα στην αμερικανική έκδοση του προγράμματος περιήγησης για αρκετό καιρό τώρα, έτσι ώστε αυτό το “χαρακτηριστικό” είναι στα σκαριά.

Η Mozilla λέει πράγματα όπως «βελτίωση της κατάστασης της ψηφιακής διαφήμισης”, “προώθηση περιεχομένου”, “προστιθέμενη αξία”, και ούτω καθεξής. Αυτό είναι μίας πρώτης τάξεως εταιρική ορολογία, αλλά στην ουσία, όλα σημαίνουν το ίδιο πράγμα: διαφημίσεις στο πρόγραμμα περιήγησης. Για να είμαστε δίκαιοι,  προς το παρόν, η Mozilla δεν παίρνει καθόλου χρήματα, και δουλεύει με συνεταίρους όπως το Make-A-Wish Foundation.

«Από τις αρχές Αυγούστου, έχουμε προωθήσει περιεχόμενο που παρέχεται από το πρώτο μας κύμα συνεταίρων συμπεριλαμβανομένων της Yahoo, μια σειρά από top-tier τίτλους ειδήσεων συμπεριλαμβανομένου του Fortune Magazine και Quartz, και συνεταίρους με σκοπό την αποστολή , όπως το Make-A-Wish Foundation και το Ίδρυμα Electronic Frontier », σημείωσε ο Ντάρεν Herman της Mozilla.

Η Προστασία προσωπικών των δεδομένων είναι σημαντική, και το ξέρουν

Η Mozilla είναι πρόθυμη να υπενθυμίσει σε όλους ότι δεν προτίθεται να συλλέγει οποιουδήποτε είδους δεδομένα, ότι οι διαφημίσεις θα είναι διαφανείς, και ότι οι χρήστες θα είναι σε θέση να γνωρίζουν γιατί βλέπουν μια συγκεκριμένη διαφήμιση.

Ακόμη και με όλες τις διαβεβαιώσεις ωστόσο, θα είναι δύσκολο για τους χρήστες να το αποδεχτούν και μένει να δούμε πόσο καλά η Mozilla θα συγκαλύψει το γεγονός.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS