15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
infosec

Το Megabreach των 773 εκατομμυρίων Passwords ξεκίνησε χρόνια πριν

Πρόσφατα κυκλοφόρησε η είδηση, ότι σχεδόν 773 εκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και 21 εκατομμύρια passwords δημοσιεύθηκαν σε ένα φόρουμ hacking....
Read More
Latest Posts

Malware εκμεταλλεύεται το Flash Player μέσω online διαφημίσεων

malware

malware

Ερευνητές ασφαλείας ανακάλυψαν πρόσφατα ένα νέο malware, το οποίο εκμεταλλεύεται δημοφιλή διαφημιστικά κανάλια στο διαδίκτυο, με σκοπό να εξαπατήσει τους χρήστες και να μολύνει τους υπολογιστές τους.

Το Adobe Flash χρησιμοποιείται εδώ και αρκετό καιρό ως ένα μέσο για επίθεση σε υπολογιστές μέσω των browsers, επειδή οι επιτιθέμενοι μπορούν να εκτελούν δικά τους script σε απομακρυσμένο ιστοσελίδες χωρίς οι χρήστες να το αντιλαμβάνονται. Για το λόγο αυτό άλλωστε και η adobe βρίσκεται σε ένα διαρκή αγώνα, να βρίσκει κενά ασφαλείας στο Flash Player και να κυκλοφορεί αρκετά συχνά ενημερώσεις ασφαλείας, προσπαθώντας να διορθώσει τα προβλήματα αυτά όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Πρόσφατα, στους αναγνώστες της «The Huffington Post», εμφανίστηκε μια διαφήμιση της Hugo Boss, με στόχο να εγκατασταθεί στους υπολογιστές των ανυποψίαστων επισκεπτών μια έκδοση του Cryptowall ransomware. Φυσικά ούτε η εφημερίδα, αλλά ούτε και η εταιρεία ένδυσης και αρωμάτων, γνώριζαν κάτι για το περιστατικό.

Ο developer του malware, παρουσίασε μια πλαστογραφημένη διαφήμιση μέσω ενός δικτύου online διαφημίσεων, έδωσε προσφορά για τοποθέτηση του banner, και στη συνέχεια ανέβασε τη διαφήμιση. Για να βεβαιωθεί ότι θα γινόταν αποδεκτή η διαφήμιση του, το αρχικό περιεχόμενο ήταν καθαρό από οποιοδήποτε κακόβουλο script.

Όταν το banner πήρε έγκριση και ανέβηκε, ο developer έκανε μια ενημέρωση στο banner του, η οποία δε χρειάζεται άλλη έγκριση και ξεκίνησε η διανομή της διαφήμισης στους επισκέπτες του website.

Το πιο σημαντικό από το περιστατικό και αυτό που εγκυμονεί τους περισσότερους κινδύνους, είναι η αυτοματοποιημένη διαδικασία των online διαφημίσεων και ειδικά στο κομμάτι που αφορά τον έλεγχο τους για malware, που είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει σε κάθε banner , που μπορεί να τοποθετείται σε websites. Ακόμη χειρότερο είναι ότι οι εταιρείες online διαφημίσεων, δεν κάνουν σοβαρό έλεγχο στις διαφημίσεις που τους υποβάλλονται για έγκριση.

Στο περιστατικό αυτό, ο χρήστης δεν χρειάζονταν καν να επιλέξει το banner ώστε να οδηγηθεί σε κάποια άλλη τοποθεσία. Με το που έβλεπε τη διαφήμιση, το malware εκμεταλλευόμενο τις ευπάθειες του Flash Player, μπορούσε να μολύνει τον υπολογιστή του επισκέπτη.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *