Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!
infosec

Symantec Security Day 2018: Ελάτε να συζητήσουμε σύγχρονα θέματα της κυβερνοασφάλειας!

Σας προσκαλούμε στο Symantec Security Day 2018 όπου θα αναπτυχθούν τα θέματα της κυβερνοασφάλειας, μέσα από την πρακτική προσέγγιση αλλά και αντιμετώπιση των σημερινών κυβερνοαπειλών. Στην ημερίδα αυτή θα εστιάσουμε στις τάσεις της αγοράς και τον ρόλο της κυβερνοασφάλειας στον ψηφιακό...
Read More
infosec

Play Store: Κακόβουλες εφαρμογές με περισσότερες από 500.000 εγκαταστάσεις

Πολλές νέες εφαρμογές χωρίς κάποια λειτουργικότητα έχουν τρυπώσει στο Google Play Store τον τελευταίο καιρό, και έχουν πετύχει περισσότερες από...
Read More
infosec

Instagram: Το εργαλείο λήψης δεδομένων διέρρευσε κωδικούς χρηστών

Φαίνεται ότι η αδυναμία του Facebook να διασφαλίσει τα δεδομένα των χρηστών έχει μεταβιβαστεί και στις θυγατρικές του εταιρείες. Το...
Read More
infosec

Firmware update της Microsoft προκαλεί σφάλμα σε πολλά Surface μοντέλα!

Ένα νέο σφάλμα πλήττει τα Surface της Microsoft, καθώς πρόσφατο firmware update προκαλεί ανακριβής παρουσίαση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας...
Read More
infosec

Κυκλοφόρησε ενημέρωση που διορθώνει ευπάθεια σε δημοφιλές plugin του WordPress

Ένας ερευνητής ασφάλειας αποκάλυψε λεπτομέρειες για μια κρίσιμη ευπάθεια σε ένα από τα δημοφιλή και ευρέως ενεργά plugins για το...
Read More
Latest Posts

Οι 5 τύποι παραπονιάρηδων που συναντάμε στα Social Media [Infographic]

Όταν οι επιχειρήσεις αποφάσισαν να κάνουν το μεγάλο βήμα και να συμμετάσχουν στον κόσμο των Social Media, ήξεραν πως εκεί θα συναντήσουν χρήστες καταναλωτές οι οποίοι εκδηλώνουν τις απόψεις τους με μεγάλη επιρροή στους υπόλοιπους χρήστες. Το αποδέχτηκαν αυτό και μάλιστα στο σύνολο τους, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να αυξάνουν ολοένα και περισσότερο τη Social Media παρουσίας τους.

Καθότι δε ζούμε σε έναν κόσμο τέλειο, υπάρχουν Social Media χρήστες οι οποίοι θα παραπονεθούν δημόσια σε κάποια επιχείρηση, έχοντας λογικά – και πολλές φορές παράλογα -επιχειρήματα. Η εταιρία Marketing με ονομασία ExactTarget, κατηγοριοποίησε τους παραπονιάρηδες χρήστες των Social Media σε 5 τύπους, δίνοντας στοιχεία όπως πόσο συχνά συναντάμε τον κάθε τύπο, πόσο δύσκολα τον αντιμετωπίζουμε, πόσο παράλογος μπορεί να γίνει και τέλος ποια λύση μπορούμε να εφαρμόσουμε για την αντιμετώπιση του. Όλα αυτά, στο Infographic παρακάτω.

Πάντως, τις περισσότερες φορές η επιχείρηση θα πρέπει online να παραδεχτεί πως ο χρήστης έχει δίκιο στο παράπονο του και να συνεχίσει τη συζήτηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος του καταναλωτή εκτός των Social Media, με έναν τρόπο πιο άμεσο και όχι δημόσιο, όπως είναι για παράδειγμα τα email ή το τηλέφωνο.

(Κάνε κλικ στο Infographic και στη νέα καρτέλα ξανά κλικ σε αυτό για μεγέθυνση)

Five-types-of-social-media-complainers-and-how-to-deal-with-them-infographic

Πηγή: socialmedialife.gr

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *