Να και κάτι που δε μπορούμε να πούμε ότι περιμέναμε, αλλά ούτε μας προκαλεί και μεγάλη έκπληξη: H νέα έκδοση του Gmail app της Google για συσκευές Android θα περιέχει και διαφημίσεις προς τους χρήστες, ώστε να αποφέρει έσοδα στην εταιρεία!
Η εφαρμογή δεν έχει γίνει ακόμα διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες Android, αλλά αναμένεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας να εμφανιστεί στα updates του Google Play μας. Σύμφωνα με έμπειρους αναλυτές που έκαναν «φύλλο και φτερό» τον κώδικα του νέου app, η Google ενσωμάτωσε διαφημίσεις που θα προβάλλονται στο χρήστη, ενώ μέχρι τώρα η πλατφόρμα προσφερόταν «δωρεάν». Αυτό αλλάζει και μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, οι διαφημίσεις δε θα υφίστανται με τη μορφή banners ή αντίστοιχη, αλλά θα καταφθάνουν σαν τα γνωστά μας spam mails! Και φυσικά δε θα πηγαίνουν στο spam folder…
Οι αναφορές έρχονται από το Android Police και το TheDroidGuy, αλλά φυσικά δεν είναι επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη, μέχρι τώρα. Τυπικά αποσπάσματα του κώδικα που προδίδουν την ύπαρξη ads είναι τα παρακάτω:
com/google/android/gm/ads/
Σκύλος ρομπότ ανιχνεύει αντικείμενα σε πραγματικό χρόνο
Η CISA προειδοποιεί για κρίσιμα ελαττώματα σε συστήματα ICS
NASA: Τηλεσκόπια απαθανάτισαν γαλαξίες που μοιάζουν με μάτια
<string name=”ad”>AD</string>
<string name=”ad_will_not_save”>Will not save ad as message</string>
<string name=”ad_will_save”>Will save ad as message</string>
<string name=”ad_dismissed”>Ad dismissed</string>
showAdvertisementStarToast()
showAdPreferenceManager()
getAdvertisementSenderName()
Μένει να δούμε αν όντως η Google εφάρμοσε αυτό το μοντέλο στο Gmail app της και την αντίδραση των χρηστών. Από εκεί και πέρα, η νέα έκδοση (4.6) φέρνει και κάποιες αλλαγές στο interface και τη λειτουργικότητα της εφαρμογής, όπως τα νέα εικονίδια για τις επαφές σας που δεν έχουν δική τους φωτογραφία/avatar και την ειδοποίηση των “unsent”, των μηνυμάτων που δεν εστάλησαν λόγω διακοπής σύνδεσης, μεγάλου μεγέθους, bug κ.λπ. Αυτά είναι ευπρόσδεκτα, κάτι που δε συμβαίνει, δυστυχώς, με την απομάκρυνση του κουμπιού “cancel” στο παράθυρο που επιβεβαιώνει την αποστολή ενός e-mail. Εμφανίζεται μόνο η επιλογή “send”, έτσι αν θέλετε να ακυρώσετε την αποστολή, πρέπει να πατήσετε το “back” της συσκευής σας. Τώρα το ποιά είναι η χρησιμότητα αυτής της αλλαγής, πραγματικά δε μπορούμε καν να φανταστούμε.
Είτε τα google ads φτάσουν στο Gmail, είτε όχι, έστε έτοιμοι…
Πηγή: digitallife.gr