Το RCS έχει γνωρίσει τεράστια αύξηση στη δημοτικότητά του από τότε που τα iPhone άρχισαν να υποστηρίζουν αυτό το πρωτόκολλο επικοινωνίας. Η Google αναφέρει ότι στις Ηνωμένες Πολιτείες αποστέλλονται πάνω από ένα δισεκατομμύριο μηνύματα RCS καθημερινά — ένας πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός. Αν και η πλατφόρμα RCS είναι εξαιρετική, χρειάζεται μια στρατηγική εσόδων εκεί ακριβώς έρχεται το RCS Business Messaging και οι διαφημίσεις του.
Δείτε επίσης: GSMA: End-to-end encryption για μηνύματα RCS – Ασφαλές Cross-Platform Messaging

Μέσω αυτής της υπηρεσίας, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν μηνύματα RCS στους χρήστες, κάτι που είναι θετικό για τις ίδιες, αλλά στην ουσία πρόκειται για μια μορφή διαφήμισης προς τον καταναλωτή. Παρότι αγορές όπως η Ινδία έχουν εδώ και καιρό κατακλυστεί από διαφημίσεις μέσω RCS, φαίνεται πως και οι χρήστες στις ΗΠΑ μπαίνουν πλέον στο “πάρτι” των διαφημιστικών μηνυμάτων — είτε το θέλουν είτε όχι.
Ένας χρήστης του Reddit ανέφερε πως έλαβε ένα μήνυμα RCS από τους Los Angeles Rams στο iPhone του, το οποίο περιλάμβανε ένα διαδραστικό καρουζέλ για αγορά εισιτηρίων για διάφορους αγώνες.
Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, το καρουζέλ με δυνατότητα κύλισης για επερχόμενα γεγονότα μοιάζει πολύ με αυτό που ανακοινώθηκε πρόσφατα στο πλαίσιο της συνεργασίας της Clerk Chat με την Google, τη Verizon, την T-Mobile και την AT&T για το RCS Business Messaging, όπως εντόπισε το PhoneArena.
Δείτε ακόμα: Οι αντιδράσεις RCS μηνυμάτων από το Android εμφανίζονται πλέον σωστά στο iOS
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Clerk Chat προσφέρει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προσεγγίσουν χρήστες μέσω του RCS, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να:
- Περιηγούνται με κύλιση σε καρουζέλ μελλοντικών εκδηλώσεων
- Βλέπουν και να πραγματοποιούν αγορές απευθείας μέσα από την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων του κινητού τους
- Αλληλεπιδρούν με υπηρεσίες τύπου concierge για εξατομικευμένες πληροφορίες

Φυσικά, καμία επιχειρηματική πρόταση δεν θεωρείται ολοκληρωμένη σήμερα χωρίς την προσθήκη της τεχνητής νοημοσύνης. Έτσι, η Clerk Chat αναφέρει ότι οι AI agents που προσφέρει βελτιώνουν τα ποσοστά μετατροπής μέσω RCS, «προσωποποιώντας την εμπειρία του πελάτη σε πραγματικό χρόνο». Με άλλα λόγια, ως χρήστης, δεν λαμβάνεις απλώς διαφημίσεις — λαμβάνεις διαφημίσεις με τεχνητή νοημοσύνη.
Αν και όλα αυτά ακούγονται ιδανικά για τις επιχειρήσεις, στην πράξη σημαίνουν περισσότερες διαφημίσεις για τους χρήστες, οι οποίες πλέον φτάνουν κατευθείαν στην εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων τους, ανεξάρτητα από το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν. Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιος προφανής τρόπος για να διαγραφεί κανείς ή να σταματήσει να λαμβάνει τέτοια μηνύματα — κάτι που συνιστά πολύ κακή εμπειρία χρήστη.
Δείτε επίσης: GSMA: Σχέδια κρυπτογράφησης από άκρο σε άκρο για ανταλλαγή μηνυμάτων RCS
Ορισμένοι χρήστες ίσως απολαύσουν την εμπειρία, αν οι διαφημίσεις είναι σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους. Όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ήδη αρκετή εμπειρία από διαφημίσεις και AI για να καταλαβαίνουμε προς τα πού οδεύουν τα πράγματα.
Πηγή: androidauthority