ΑρχικήUpdatesΑλλαγή στο λογότυπο της Google μετά από σχεδόν 10 χρόνια

Αλλαγή στο λογότυπο της Google μετά από σχεδόν 10 χρόνια

Η Google προχώρησε σε μια διακριτική αλλά σημαντική αισθητική ανανέωση, τροποποιώντας το γνωστό έγχρωμο λογότυπο «G» για πρώτη φορά από το 2015. Η νέα εκδοχή του λογότυπου εμφανίστηκε σε πρόσφατη ενημέρωση της εφαρμογής Google για συσκευές iOS και Pixel, φέρνοντας μια πιο ομαλή χρωματική διαβάθμιση στα τέσσερα χαρακτηριστικά χρώματα της εταιρείας: κόκκινο, κίτρινο, πράσινο και μπλε.

Google λογότυπο logo G

Η τελευταία μεγάλη αλλαγή στο branding της Google είχε γίνει τον Σεπτέμβριο του 2015, όταν υιοθετήθηκε η γραμματοσειρά sans-serif και παρουσιάστηκε το σημερινό μονοσύμβολο “G” που συγκεντρώνει όλα τα χρώματα της εταιρικής ταυτότητας.

Advertisement

Δείτε επίσης: Η Google συμφωνεί με το διακανονισμό 1,3 δισ. δολαρίων για αγωγές απορρήτου

Αν και η πιο πρόσφατη ανανέωση είναι πιο διακριτική σε σύγκριση με προηγούμενες, φαίνεται ότι ακολουθεί το σχεδιασμό που έχει υιοθετηθεί και για την πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης Gemini (gradient effect).

Μέχρι στιγμής, η αλλαγή έχει εντοπιστεί μόνο σε συσκευές iOS και Google Pixel, με την κλασική εκδοχή του «G» να παραμένει αναλλοίωτη στο web και άλλες Android συσκευές. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη προβεί σε επίσημη δήλωση για την αλλαγή.

Δείτε επίσης: Τούρκοι hackers χρησιμοποίησαν ευπάθεια του Output Messenger

Η ανανέωση του λογότυπου της Google είναι ενδεικτική της στρατηγικής της εταιρείας να βελτιώσει τη σχεδιαστική της ταυτότητα χωρίς να απομακρυνθεί από το χαρακτηριστικό της brand. Η μετάβαση σε πιο «ρευστές» χρωματικές διαβαθμίσεις, αντί για τα αυστηρά διαχωρισμένα τμήματα χρώματος, ευθυγραμμίζεται με τις σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις: πιο οργανικά, λιγότερο «επίπεδα» γραφικά και μια συνολική αίσθηση «ροής» και τεχνολογικής ωριμότητας.

Η αλλαγή φαίνεται επίσης να συνδέεται με τη νέα εποχή της Google, ειδικά με την έμφαση στο AI. Όπως προείπαμε, το λογότυπο του Gemini ήδη υιοθετεί παρόμοια αισθητική. Άρα, δεν πρόκειται μόνο για αισθητική επιλογή, αλλά και για τρόπο ευθυγράμμισης των προϊόντων κάτω από ένα πιο ενοποιημένο, μοντέρνο οπτικό στυλ.

Δείτε επίσης: Η Google εισάγει το Gemini Nano στο Chrome για προστασία από απάτες

Από branding άποψη, είναι έξυπνη κίνηση: ανανεώνει τη μάρκα χωρίς να την αποξενώνει. Για τον μέσο χρήστη μπορεί να περάσει απαρατήρητη, αλλά για όσους προσέχουν τη σχεδιαστική ταυτότητα των τεχνολογικών κολοσσών, είναι ένα σαφές σήμα εξέλιξης.

Πηγή: www.theverge.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://www.secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS