Το Threads κυκλοφόρησε με επιτυχία στις αρχές του προηγούμενου μήνα ως ανταγωνιστής του Twitter, προσφέροντας ίσως περισσότερες δυνατότητες. Η εφαρμογή συνομιλίας που βασίζεται σε κείμενο, κατέγραψε πάνω από 100 εκατομμύρια εγγραφές μέσα σε μόλις πέντε ημέρες από την κυκλοφορία της. Παρά τους αρχικούς αριθμούς, φαίνεται ότι οι μισοί από τους χρήστες εγκατέλειψαν την πλατφόρμα μετά από μερικές εβδομάδες από την κυκλοφορία της, όπως αναφέρει το Reuters.
Δείτε επίσης: Threads: Τι φέρνει η πρώτη μεγάλη ενημέρωση για iOS;
Στην πρόσφατη εσωτερική συνάντηση της εταιρείας, ο Mark Zuckerberg συζήτησε για τη διατήρηση των χρηστών στην εφαρμογή Threads, σύμφωνα με αναφορές του Reuters. Ο Zuckerberg επεσήμανε ότι, αν και η απόδοση ήταν πέρα από τις προσδοκίες των στελεχών της εταιρείας μέσων κοινωνικής ενημέρωσης, θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω.
“Προφανώς, όταν περισσότερα από 100 εκατομμύρια άτομα εγγράφονται, θα ήταν ιδανικό να παραμείνουν όλοι ή ακόμα και οι μισοί. Δεν είμαστε ακόμα εκεί“, πρόσθεσε ο Zuckerberg.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta Platforms επεσήμανε ότι η απόρριψη των χρηστών είναι συχνό φαινόμενο και ότι οι εγγραφές πιθανώς θα αυξηθούν λόγω των νέων δυνατοτήτων που προστέθηκαν στην εφαρμογή, καθώς και των επερχόμενων λειτουργιών, όπως η έκδοση για υπολογιστές, παράλληλα με τη λειτουργικότητα αναζήτησης. Η Meta πρόσφατα ενημέρωσε την έκδοση iOS της εφαρμογής Threads, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές. Επίσης, πραγματοποίησε πρόσφατη ενημέρωση και στην εφαρμογή Android. Η εφαρμογή πρόσθεσε μια νέα λειτουργία με την ονομασία “Following” – μια λειτουργία που ζητήθηκε ιδιαίτερα και επιτρέπει στους χρήστες να προβάλλουν μια χρονολογική ανασκόπηση των λογαριασμών Threat που ακολουθούν.
Έργο τέχνης του ρομπότ Ai-Da πωλήθηκε για $ 1,3 εκατ.
Πώς να Αναγνωρίσετε AI Video Call Scams;
Τα μελλοντικά VR headsets θα διαθέτουν ολογραφικούς φακούς
Δείτε ακόμα: Πώς να χρησιμοποιήσετε τo Threads χωρίς λογαριασμό Instagram;
Η Meta φαίνεται να προσπαθεί να επαναφέρει τους χαμένους χρήστες στην εφαρμογή της, προσθέτοντας “retention-driving hooks” που έχουν ως στόχο να διασφαλίσουν ότι οι χρήστες του Instagram μπορούν να αντιληφθούν τα σημαντικά Threads. Αυτή η προσπάθεια ανακοινώθηκε από τον Chief Product Officer, Chris Cox κατά τη διάρκεια της ίδιας συνάντησης. Για όσους δεν το γνωρίζουν, το Instagram ήδη επιτρέπει στα Threads να εμφανίζονται ως Ιστορίες, αν οι χρήστες του Threads επιθυμούν να μοιραστούν οποιοδήποτε νήμα στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Φυσικά, το Threads πρέπει να συνεχίσει να προσθέτει νέες δυνατότητες, αν θέλει να ανταγωνιστεί το Twitter με επιτυχία. Μέχρι τώρα, φαίνεται να βρίσκεται στον σωστό δρόμο και να προοδεύει προς αυτή την κατεύθυνση.
Δείτε επίσης: Πώς να χρησιμοποιήσετε το Threads στον υπολογιστή σας
Για να ανταποκριθεί στην ανάγκη διατήρησης των χρηστών, το Threads παρέχει μια αρκετά προσαρμοστική και ευέλικτη πλατφόρμα. Οι διάφορες επιλογές εξατομίκευσης που παρέχει, καθώς και η ικανότητα να συνδυάζει πολλαπλά μήνυματα σε μία ενιαία συζήτηση, καθιστούν την εφαρμογή ιδιαίτερα ελκυστική για τους χρήστες. Παρόλα αυτά, εναπόκειται στην Meta να συνεχίσει να ενσωματώνει νέες λειτουργίες και να επεκτείνει την εφαρμογή, διατηρώντας την ενδιαφέρουσα και ενημερωμένη για τους χρήστες της.