HomeinetSF90 XX Stradale: Το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου XX της Ferrari

SF90 XX Stradale: Το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου XX της Ferrari

Ferrari SF90 XX Stradale

Η Ferrari παρουσίασε τη νέα SF90 Stradale XX στην πίστα δοκιμών Fiorano στην Ιταλία. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα μοντέλα XX, τα οποία προορίζονταν για χρήση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις της Ferrari σε πίστες, η SF90 XX Stradale και η αδελφή της Spider θα είναι νόμιμα για οδήγηση στο δρόμο.

Δείτε επίσης: Έρχεται η νέα Ford Mustang GT4 2024

Η SF90 XX θα είναι επίσης πιο προσιτή από τα προηγούμενα μοντέλα XX, με τις ευρωπαϊκές τιμές να ξεκινούν από τα 770.000 ευρώ για την Coupe και τα 850.000 ευρώ για την Spider, συμπεριλαμβανομένου του φόρου 22% επί των πωλήσεων. Η Ferrari θα κατασκευάσει 799 Coupe και 599 Spider, τα οποία έχουν προ-διατεθεί σε πελάτες.

Η SF90 Stradale XX διαθέτει έναν κινητήρα V8 4,0 λίτρων twin-turbo με νέα πιστόνια και πιο αποτελεσματικό σύστημα ψύξης, αυξάνοντας την ισχύ κατά 17hp σε 786hp. Οι τρεις ηλεκτροκινητήρες παραμένουν αμετάβλητοι, αλλά μπορούν να αποδώσουν συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 229hp, 12hp περισσότερους από την κανονική SF90. Η συνδυασμένη μέγιστη ισχύς είναι τώρα 1015hp, μπροστά από τους 1001hp της Lamborghini Revuelto. Και οι δύο εκδόσεις XX είναι 22 κιλά ελαφρύτερες από τις κανονικές αδελφές τους, αλλά εξακολουθούν να ζυγίζουν 3440 κιλά για την Coupe και 3660 κιλά για την Spider λόγω της μάζας του υβριδικού συστήματος και της μπαταρίας των 8 kWh.

Πρόταση: Η BMW X1 M35i xDrive του 2024 αποδίδει 312 ίππους

Ferrari SF90 XX Stradale

Οι σημαντικότερες αλλαγές στην SF90 Stradale XX είναι αεροδυναμικές, όπως μια μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ένα νέο μπροστινό splitter και ένα κινητό ενεργό πτερύγιο Gurney. Αυτές οι αλλαγές έχουν αυξήσει το downforce κατά 310lbs σε σχέση με το κανονικό SF90 στα 155mph. Το SF90 XX διαθέτει επίσης προηγμένη τεχνολογία που κολακεύει τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος διαχείρισης πρόσφυσης που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί μεταξύ πρόσφυσης και ολίσθησης, μια βελτιωμένη έκδοση του συστήματος ABS Evo και μια επιπλέον λειτουργία boost που εξαντλεί το πακέτο μπαταρίας για να μεγιστοποιήσει την απόδοση στην πίστα στη λειτουργία κατατακτήριων δοκιμών.

Η υπάρχουσα SF90 Stradale είναι ήδη ταχύτερη σε ένα γύρο του Fiorano από τη LaFerrari που προηγουμένως βρισκόταν στην κορυφή του πίνακα των αυτοκινήτων δρόμου της Ferrari. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτή η αναβαθμισμένη έκδοση θα αποδειχθεί σύντομα η ταχύτερη όλων των εποχών. Το ερώτημα είναι αν η χρήση του σήματος XX για ένα αυτοκίνητο δρόμου θα οδηγήσει στη χρήση του και σε άλλα.

Διαβάστε επίσης: Tesla Cybertruck: Παρουσιάζει το σύστημα οπίσθιων τροχών του

πηγή πληροφοριών: roadandtrack.com

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS