Η Ubisoft Montpellier χάνει τον Διευθύνων Σύμβουλο της λόγω παραπόνων από τους προγραμματιστές για σκληρές συνθήκες εργασίας με αποτέλεσμα το Beyond Good And Evil 2 να μην έχει καταφέρει να ολοκληρωθεί σαν δημιουργικό project.
Πέρσι, το Beyond Good and Evil 2 πέρασε το ρεκόρ του Duke Nukem Forever για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ανάπτυξης παιχνιδιού. Την περασμένη βδομάδα, το προσωπικό της Ubisoft Montpellier, ενημερώθηκε πως ο Διευθύνων Σύμβουλος τους δεν βρίσκεται πλέον στην εταιρία. Φαίνεται πως το στούντιο ήρθε αντιμέτωπο με έρευνα εργασίας από τις τοπικές αρχές για ένα άνευ προηγουμένου αριθμό προγραμματιστών να νιώθουν εξουθένωση και να παίρνουν αναρρωτική άδεια.
Δείτε επίσης: Rainbow Six Siege: Ετοιμαστείτε για δράση! Τι μας επιφυλάσσει η Ubisoft
Η Ubisoft Montpellier δουλεύει πάνω στο Beyond Good And Evil 2 σχεδόν 10 χρόνια τώρα. Η συνέχεια της αρχικής επιτυχίας του 2003 με πρωταγωνιστή τον φωτορεπόρτερ Jade έχει μετατραπεί σε μια από τις πιο διαβόητες πολιορκημένες παραγωγές της Ubisoft και της βιομηχανίας παιχνιδιών γενικότερα. Τώρα, με το παιχνίδι τεχνικά να μην έχει μπει σε full production, φαίνεται πως έλαβε μια ανανέωση στο εργατικό δυναμικό για να ολοκληρωθούν οι στόχοι.
Οι κομήτες έπαιξαν «μείζονα» ρόλο για τη ζωή στη Γη
Πεντάγωνο: Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο New Jersey
RT-G Robot: Νέα Εποχή στην Καταπολέμηση Εγκλήματος
Ένας εκπρόσωπος είπε σε email «Η υγεία και ευεξία της ομάδας μας είναι μια συνεχής προτεραιότητα. Δεδομένου του αναπτυξιακού κύκλου του Beyond Good and Evil 2, η ομάδα ανάπτυξης της Montpellier περνάει από αξιολογήσεις ευημερίας μέσω τρίτων για μέτρα πρόληψης και για να εκτιμηθεί που μπορεί να χρειαστεί επιπλέον βοήθεια.»
Το στούντιο ενημέρωσε το προσωπικό του πως ο Διευθύνων Σύμβουλος, Guillaume Carmona, ο οποίος ήταν απών από τις αρχές του χρόνου, δεν θα επιστρέψει και πως έχει φύγει από την εταιρία. Καμία δήλωση δεν έγινε ούτε από τον ίδιο αλλά ούτε και από την εταιρία για νομικούς λόγους. Η αποχώρηση του ήρθε μετά από ένα μεγάλο αριθμό προγραμματιστών να λαμβάνουν αναρρωτικές άδειες λόγω άγχους ή αρρώστιας. Κάποιοι από αυτούς επέστρεψαν στα καθήκοντά τους, ενώ άλλοι παραιτήθηκαν, με αποτέλεσμα να υπάρξει έρευνα από την επιθεώρηση εργασίας τον Δεκέμβριο.
Πρόταση: Η Ubisoft τερματίζει τις multiplayer και online υπηρεσίες για 15 παιχνίδια
Η έρευνα συνέπεσε με την πρόσφατη αλλαγή της BG&E2, η οποία μεταξύ άλλων οδήγησε στην απομάκρυνση του ανωτέρου δημιουργικού διευθυντή Jean-Marc Geffroy από το project, ο οποίος από ότι φαίνεται αντικαταστάθηκε από τον Emile Morel, τον Διευθύνων συνεργάτη του παιχνιδιού. Ο Charles Gaudron πήρε τη θέση του νέου διευθυντή παιχνιδιού ακολουθούμενος από την αποχώρηση του Benjamin Dumaz. O Guillaume Brunier παραμένει ο εκτελεστικός παραγωγός του παιχνιδιού, αν και δεν είναι σίγουρο για το πότε ή αν θα αντικατασταθεί.
Το 2017 όταν εμφανίστηκε στο E3, το Beyond Good And Evil 2 φάνηκε να είναι ένα ενδιαφέρον παιχνίδι με open world περιπέτειες και διάφορα χαρακτηριστικά όπως εξατομικευμένα πλοία και online multiplayer. Όμως, το project παρεμποδίστηκε από μια σειρά τεχνολογικών, σχεδιαστικών και οργανωτικών προκλήσεων τα τελευταία χρόνια. Ο Michel Ancel, ο αρχικός διευθυντής παιχνιδιού, σύμφωνα με πληροφορίες αποδείχθηκε τοξικός καθώς πολλές φορές απουσίαζε και από την παραγωγή. Κατέληξε να παραιτηθεί το 2020 εν μέσω απολογισμού κακοποίησης στον εργασιακό χώρο της Ubisoft.
Διαβάστε επίσης: Η Ubisoft ανέβαλε το release του Skull & Bones για έκτη φορά
Δυόμιση χρόνια αργότερα, ακόμα το Beyond Good And Evil 2 δυσκολεύεται να βρει ένα δημιουργικό όραμα που είναι ταυτόχρονα και διασκεδαστικό αλλά και εφικτό.