Η ημερομηνία κυκλοφορίας του God of War Ragnarok ανακοινώθηκε μετά από την παρενόχληση των προγραμματιστών από τους θαυμαστές.
Το «God of War Ragnarok», το μυθολογικό mega-sequel της επανεκκίνησης της σειράς «God of War» του 2018, έρχεται στις 9 Νοεμβρίου 2022 στο PlayStation 4 και το PlayStation 5, ανακοίνωσε η Sony σε ένα blog δημοσιεύοντας την ανάρτηση την Τετάρτη. Αλλά ο δρόμος για την πολυαναμενόμενη ημερομηνία κυκλοφορίας ήταν κάθε άλλο παρά απλός. Ο μήνας Ιούνιος είδε τους μελλοντικούς θαυμαστές να φτιάχνουν φήμες, εξαπολύοντας τελικά την οργή τους στους προγραμματιστές που πέρασαν τα τελευταία αρκετά χρόνια δουλεύοντας ακούραστα για να δημιουργήσουν το παιχνίδι.
Όσον αφορά τις σημαντικές κυκλοφορίες βιντεοπαιχνιδιών του 2022, το «God of War Ragnarok» από το Santa Monica Studio της Sony βασιλεύει ως ένα από τα μεγαλύτερα ψάρια σε μια εμφανώς άδεια λίμνη. Οι καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το covid-19 και η κληρονομιά της καταστροφικής εκτόξευσης του «Cyberpunk 2077» ώθησαν τα κύρια παιχνίδια όπως το «Starfield» της Bethesda και το sequel της Nintendo «The Legend of Zelda: Breath of the Wild» στις μακρινές περιοχές του 2023.
Αυτό το πλαίσιο βρισκόταν σε προβάδισμα μέχρι την ανακοίνωση της ημερομηνίας κυκλοφορίας του «Ragnarok». Οι θαυμαστές που περίμεναν νέα κατά τη διάρκεια του Summer Game Fest του περασμένου μήνα ήταν απογοητευμένοι που δεν είδαν ούτε δέρμα ζώου ούτε γένια από τον «μπαμπά» του PlayStation. Όλο αυτό το διάστημα, «οι εμπιστευτικοί του κλάδου» ποικίλης (και συχνά αμφίβολης) φήμης ξεσήκωσαν τους θαυμαστές για μια ημερομηνία κυκλοφορίας του God of War Ragnarok στις 30 Ιουνίου.
Mark Zuckerberg: Ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος
Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό
Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰
Η φασαρία ώθησε τον δημιουργικό διευθυντή του Santa Monica, Cory Barlog, να ζητήσει από τους θαυμαστές να είναι υπομονετικοί στο Twitter.
Δείτε επίσης: Asus: Λανσάρει τα νέα gaming smartphones ROG Phone 6 και 6 Pro
Η αποκάλυψη της 30ης Ιουνίου δεν έγινε πραγματικότητα. Οι θαυμαστές, αναζητώντας πληροφορίες για την ημερομηνία κυκλοφορίας του God of War Ragnarok, άρχισαν να παρενοχλούν τους προγραμματιστές του Santa Monica, συμπεριλαμβανομένης της κινηματογραφικής παραγωγού Estelle Tigani και της συγγραφέα Alanah Pearce. Ο πρώτος περιέγραψε ανεπιθύμητες προκαταβολές από θαυμαστές στο Twitter.
«Το να μου στείλουν παράνομες φωτογραφίες ζητώντας την ημερομηνία κυκλοφορίας του «God of War Ragnarok» δεν θα με κάνει, στην πραγματικότητα, να αποκαλύψω την ημερομηνία κυκλοφορίας», έγραψε ο Tigani στο Twitter: «Προς τους ανθρώπους που το κάνουν, λειτούργησε ποτέ αυτό για εσάς;»
Σε απάντηση, το Santa Monica δημοσίευσε ένα μήνυμα που αποθαρρύνει την παρενόχληση.
«Οι θαυμαστές μας μας εμπνέουν και κατανοούμε το πάθος και την επιθυμία για περισσότερες πληροφορίες», έγραψε το στούντιο. «Αλλά αυτό το πάθος δεν πρέπει να είναι τοξικό ούτε να αποβαίνει σε βάρος της αξιοπρέπειας κανενός ανθρώπου».
Αυτό το είδος δυναμικής έχει εμφανιστεί γύρω από πολλά αναμενόμενα βιντεοπαιχνίδια, ακόμη και τις τελευταίες εβδομάδες. Αφού ένα τρέιλερ για το «Return to Monkey Island» αποκάλυψε ότι η αναβίωση της περιπέτειας στον υπολογιστή θα είχε ένα νέο στυλ τέχνης, οι θαυμαστές έκαψαν την ενότητα σχολίων του προσωπικού ιστολογίου του σκηνοθέτη του παιχνιδιού, Ron Gilbert. Τελικά, ο Gilbert επέλεξε να κλείσει τα σχόλια στην ανάρτησή του σχετικά με το τρέιλερ και είπε ότι δεν θα κοινοποιούσε πλέον πληροφορίες για το παιχνίδι στο blog του.
Δείτε επίσης: Video game sales: Αναμένεται να μειωθούν – Η βιομηχανία προετοιμάζεται για ύφεση
«Η χαρά του να μοιράζομαι έχει σταματήσει για εμένα», έγραψε ο Gilbert. «Παίξτε το ή μην το παίξετε, αλλά μην το καταστρέψετε για όλους τους άλλους».
Όπως επισημαίνει ο ιστότοπος ειδήσεων και πολιτισμού Inverse, μερικά από αυτά είναι το φυσικό αποτέλεσμα της εξάρτησης της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σε πολυετείς κύκλους μάρκετινγκ drip-feed, οι οποίοι ενισχύονται από μια ακόρεστη μηχανή διαδικτυακού περιεχομένου που απαιτεί τροφή για ροές Twitter και βίντεο YouTube και ροές Twitch. «Αυτή η αγορά προσμονής χρησιμοποιείται για να ωφεληθούν οι εκδότες», έγραψε η συγγραφέας τάσεων βιντεοπαιχνιδιών Willa Rowe, «αλλά αφήνει τους προγραμματιστές να υποστούν τις συνέπειες».
Πηγή: washingtonpost.com