ΑρχικήinetΣτις 12 δισεκατομμύρια ανήλθαν οι επιθέσεις στη βιομηχανία του gaming

Στις 12 δισεκατομμύρια ανήλθαν οι επιθέσεις στη βιομηχανία του gaming

gaming

Σύμφωνα με μία αναφορά της Akamai Technologies, η βιομηχανία του gaming έχει γίνει ένας από τους συχνότερους στόχους των κακόβουλων παραγόντων, με 12 δισεκατομμύρια επιθέσεις, να έχουν πραγματοποιηθεί τους τελευταίους 17 μήνες.

Η έκθεση της Akamai «2019 State of the Internet/Security Web Attacks and Gaming Abuse» αναφέρει ότι η βιομηχανία του gaming είναι ένας από τους πλέον επικερδείς στόχους για εγκληματίες που επιδιώκουν γρήγορο κέρδος. Από το Νοέμβριο του 2017 έως το Μάρτιο του 2019, 55 δισεκατομμύρια περιπτώσεις επιθέσεων credential stuffing πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις βιομηχανίες.

Ο ερευνητής ασφαλείας της Akamai, Martin McKeay, δήλωσε ότι “ένας λόγος που πιστεύουμε ότι η βιομηχανία του gaming είναι ένας ελκυστικός στόχος για τους hackers είναι επειδή οι εγκληματίες μπορούν εύκολα να ανταλλάσσουν στοιχεία εντός των παιχνιδιών για να βγάζουν χρήματα. Επιπλέον, οι gamers είναι γνωστό ότι είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα για τα αγαπημένα τους παιχνίδια, επομένως η οικονομική τους κατάσταση είναι επίσης ένας δελεαστικός στόχος για τους επιτιθέμενους.”

Η Ρωσία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή επιθέσεων σε εφαρμογές, ωστόσο δεν ανήκει στη λίστα με τις 10 κορυφαίες χώρες στόχους.

Επιπλέον σύμφωνα με πληροφορίες που παραθέτει η έκθεση, τα περισσότερα από τα στοιχεία χρήστη που κλάπηκαν και χρησιμοποιήθηκαν σε επιθέσεις  credential stuffing, τα οποία κυκλοφορούν στο dark web και σε διάφορα φόρουμ, χρησιμοποιούν δεδομένα που προέρχονται από μερικές από τις μεγαλύτερες παραβιάσεις δεδομένων στον κόσμο και πολλές από αυτές έχουν ως κύρια αιτία τους μία επίθεση SQLi.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS