ΑρχικήinetΤο νέο λογότυπο του Slack δεν μοιάζει καθόλου με ότι έχουμε συνηθίσει

Το νέο λογότυπο του Slack δεν μοιάζει καθόλου με ότι έχουμε συνηθίσει

λογότυποΤο Slack, η πολύ επιτυχημένη πλατφόρμα συνεργασίας, δημιούργησε ένα νέο λογότυπο. Η νέα ιδέα, για την οποία υπεύθυνο είναι το Pentagram, αλλάζει το λογότυπο hashtag της εταιρείας.

Το νέο branding περιλαμβάνει αρκετές μεγάλες αλλαγές. Το λεκτικό κομμάτι του λογότυπου έχει λάβει πιο αιχμηρές άκρες, αντί για το παλιό Scarpie scrawl, αλλά εξακολουθεί να είναι με μικρά γράμματα. Εν τω μεταξύ, το Slack octothorpe, έχει εξελιχθεί σε έναν ανεμόμυλο τεσσάρων χρωμάτων.

Ποιο ήταν όμως το πρόβλημα με το παλιό λογότυπο; Η  απάντηση είναι ότι ήταν εξαιρετικά εύκολο να χαλάσει η εμφάνισή του. Ήταν 11 διαφορετικά χρώματα – και εάν τοποθετούνταν σε οποιοδήποτε άλλο φόντο εκτός από το λευκό ή σε λάθος γωνία (αντί για την επακριβώς καθορισμένη περιστροφή 18 μοιρών), ή με χρώματα που δεν ταιριάζουν, φαινόταν απαίσιο, σύμφωνα με το ίδιο το Slack.

Καθώς η εταιρεία σχεδιάζει το IPO της, ήταν καιρός να αρχίσει να σκέφτεται πώς θα γίνει η μετάβαση του εμπορικού της σήματος σε μια πιο «ώριμη» εκδοχή του.

Όπως το θέτει ο Bierut, το Pentagram τα δοκίμασε σχεδόν όλα, πριν καταλήξει στον νέο σχεδιασμό του λογότυπου. Δεν είναι απολύτως προφανές, αλλά αυτό που τελικά επικράτησε ήταν ένα σύμβολο του Slack που παραπέμπει περισσότερο σε network και όχι τόσο σε hashtag.

“Η ιστορία που προσπαθούμε να συσχετίσουμε με αυτό, είναι να μοιάζει σαν τα κομμάτια που το αποτελούν να πλησιάζουν, για να σχηματίσουν τελικά ένα σύνολο”, λέει ο Bierut,  κάτι το οποίο δεν απορρέει από το σύμβολο του hashtag.

Τα ξεχωριστά κομμάτια αυτού του ανεμόμυλου θα γίνουν πολυλειτουργικά εργαλεία για το εμπορικό σήμα. Το σχήμα των σταγονιδίων μπορεί να απεικονίζει ένα πλαίσιο συνομιλίας ή μια συνάρτηση GPS, ανάλογα με τις ανάγκες. Ο ανεμόμυλος του Slack σήμερα μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από ό, τι το παλιότερο σχήμα του.

Όλη αυτή η λογική έχει νόημα. Ωστόσο, ίσως το Slack να διέθετε μια αισθητική που θα μπορούσε να εξελιχθεί, χωρίς όμως να γίνει μια τόσο δραστική αλλαγή στο λογότυπο. Άλλωστε το Slack είχε ενσωματώσει με επιτυχία το hashtag και αυτό το σύμβολο ήταν στενά συνδεδεμένο με τον τρόπο που λειτουργεί η υπηρεσία. Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι το παλιό λογότυπο του Slack ήταν τόσο διακριτικό όσο και δεμένο με τη λειτουργία του.

Ο Bierut διαφωνεί και στα δύο αυτά σημεία.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε στο νέο εικονίδιο Slack, τόσο στους φορητούς υπολογιστές όσο και στα smartphones μας, όπως συμβαίνει πάντα με τα νέα λογότυπα.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS