Ένα σφάλμα στο APT επιτρέπει την εγκατάσταση κακόβουλων πακέτων
infosec

Ένα σφάλμα στο APT επιτρέπει την εγκατάσταση κακόβουλων πακέτων

Ορισμένες δημοφιλείς διανομές Linux έχουν ένα σφάλμα στο package-management interface, το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ένας εισβολέας για να...
Read More
infosec

15 ψεύτικες Google Play εφαρμογές εξαπάτησαν Android χρήστες

Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Google απομάκρυνε 85 κακόβουλες εφαρμογές από το Google Play Store. Ειδικότερα, μία παράνομη adware εφαρμογή...
Read More
infosec

Facebook «10 Year Challenge»: Κινδυνεύουν πράγματι τα δεδομένα σας;

Το τελευταίο διάστημα όλοι παρατηρήσαμε το νέο trend «10-Year Challenge» σε Facebook και Instagram. Αφού έγινε η νέα τάση ανάμεσα...
Read More
infosec

Το Malwarebytes έλυσε το σφάλμα «freezing» των συσκευών Windows 7

Η ομάδα του Malwarebytes επιτέλους έδωσε λύση στο σφάλμα που προκαλούσε πάγωμα σε συσκευές Windows 7! Το πρόβλημα εντοπίστηκε νωρίτερα...
Read More
infosec

Κορυφαίες Android VPN εφαρμογές διαρρέουν προσωπικά δεδομένα

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη από VPN αξιολογητές, πάνω από 25% των 150 πιο δημοφιλών και δωρεάν VPNs στο Google...
Read More
Latest Posts

Το Netflix κατηγορείται ότι είχε επίσης πρόσβαση σε δεδομένα χρηστών του Facebook

χρηστώνΦαίνεται ότι το Facebook, παρέσυρε μαζί του στο διασυρμό, μερικές ακόμα μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας σύμφωνα με μια νέα έκθεση του New York Times. Η έκθεση ισχυρίστηκε ότι το Facebook έδωσε σε αρκετές εταιρείες τεχνολογίας, όπως οι Microsoft, Amazon και  Netflix, μεγαλύτερη πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών από ό, τι αποκαλύφθηκε ποτέ στο κοινό (παρά το γεγονός ότι επί σειρά ετών ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν πώλησε δεδομένα χρήστη). Αυτή η πρόσβαση περιελάμβανε τη δυνατότητα των Spotify και Netflix να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών του Facebook, σύμφωνα με τους Times.

Τώρα, ο επίσημος λογαριασμός του Netflix στο Twitter, προσπαθεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, απαντώντας με ένα tweet στην ιστορία του New York Times. Η απάντηση που έδωσε ήταν η εξής: «Το Netflix δεν ζήτησε και δεν είχε ποτέ πρόσβαση στα ιδιωτικά μηνύματα κάποιου. Δεν είμαστε οι τύποι που θα μπουν στα DM σας. »

Ενώ το Netflix προσπαθούσε σαφώς να αστειευτεί με την κατάσταση, ήταν μάλλον μια ατυχής επιλογή από την εταιρεία, αν σκεφτούμε ότι εμπλέκεται σε μια υπόθεση εισβολής στην ιδιωτική ζωή των χρηστών. Ήταν επόμενο οι χρήστες του Twitter να μην εντυπωσιαστούν με αυτό το μάλλον κακόγουστο tweet.

Ένας εκπρόσωπος του Netflix έστειλε μια πιο επίσημη δήλωση, η οποία εξηγεί ότι η συνεργασία της εταιρείας με το Facebook ήταν βραχύβια:

«Με την πάροδο των ετών δοκιμάσαμε διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο προσιτό στο κοινό. Ένα παράδειγμα αυτού ήταν ένα χαρακτηριστικό που ξεκινήσαμε το 2014, που επέτρεπε στα μέλη να συστήνουν τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω του Messenger ή του Netflix. Δεν πήρε ποτέ την αναγνώριση που θα θέλαμε, οπότε τερματίσαμε το χαρακτηριστικό το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα ιδιωτικά μηνύματα των χρηστών του Facebook και δεν ζητήσαμε τη δυνατότητα να την αποκτήσουμε. »

Τώρα εναπόκειται στους χρήστες να αποφασίσουν αν το πιστεύουν ή όχι.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *