Οι επιθέσεις phishing αυξάνονται. Η Microsoft στο στόχαστρο των hackers!
infosec

Οι επιθέσεις phishing αυξάνονται. Η Microsoft στο στόχαστρο των hackers!

Η Microsoft παραμένει στη κορυφή της λίστας των εταιρειών που επιλέγουν οι κακόβουλοι χρήστες να υποδυθούν όταν θέλουν να “ψαρέψουν”...
Read More
infosec

Bug στην εφαρμογή Google News χρησιμοποιεί μεγάλο όγκο των δεδομένων σας

Πριν από λίγο καιρό, η Google κυκλοφόρησε μία νέα εφαρμογή, με το όνομα Google News, η οποία αντικατέστησε τα Google...
Read More
infosec

Οι εφαρμογές σας παρακολουθούν ακόμα και μετά την απεγκατάστασή τους

Έχετε παρατηρήσει ότι διαφημίσεις για εφαρμογές που έχετε απεγκαταστήσει εδώ και καιρό εμφανίζονται ακόμα στη συσκευή σας; Μια πρόσφατη αναφορά...
Read More
infosec

Νέο bug στο iOS 12. Πώς το επιλύετε;

Στην αρχή, το iOS 12 φαινόταν να είναι ένα πιο πετυχημένο update από το iOS 11, αλλά όπως αποδεικνύεται, η...
Read More
infosec rapidalert

5η θέση για την Ελλάδα στο European Cyber Security Challenge 2018

Με μεγάλη επιτυχία επέστρεψε η Εθνική ομάδα που εκπροσώπησε τη χώρα μας στο μεγάλο πανευρωπαϊκό διαγωνισμό κυβερνοασφάλειας European Cyber Security...
Read More
Latest Posts

Καφετέρια δέχεται τα προσωπικά σας δεδομένα ως πληρωμή

Βαρεθήκατε να πληρώνετε με χρήματα στην αγαπημένη σας καφετέρια; Μια ιαπωνική καφετέρια προσφέρει δωρεάν καφέ, αλλά για ένα διαφορετικό νόμισμα.

Στην ιαπωνική αλυσίδα Shiru Cafe, πληρώνετε με τα προσωπικά σας στοιχεία, αντί για χρήματα. Οι σπουδαστές και τα μέλη του διδακτικού προσωπικού παραδίδουν την ταυτότητα τους, η οποία περιλαμβάνει προσωπικά στοιχεία όπως ονόματα, ημερομηνίες γέννησης και επαγγελματική πείρα. Στη συνέχεια, περνούν από μια ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής. Κατά την επιτυχή εγγραφή, οι καταναλωτές μπορούν να παραγγείλουν δωρεάν καφέ και μερικά άλλα ποτά.

cafe personal data payment

Η ιαπωνική αλυσίδα καφέ έχει πάνω από 28 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, που βρίσκονται κυρίως σε φημισμένα πανεπιστήμια. Με την παροχή προσωπικών πληροφοριών, το Shiru Cafe «βομβαρδίζει» με εταιρικές διαφημίσεις τους μαθητές. Οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν λογότυπα, εφαρμογές, ψηφιακές απεικονίσεις σε κινητές συσκευές, έρευνες και πολλά άλλα.

«Μέσω ενός δωρεάν ποτού προσπαθούμε να δώσουμε στους μαθητές κάποιες πληροφορίες που οι χορηγοί θα ήθελαν να τους παρέχουν αποκλειστικά, για να διαφοροποιήσουν τις επιλογές της μελλοντικής σταδιοδρομίας τους», λέει η επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

Σύμφωνα με την αναφορά, οι πελάτες δεν φαίνεται να έχουν πρόβλημα να παρέχουν τα προσωπικά τους δεδομένα, για δωρεάν ποτά ή καφέ. Η Nina Wolff Landau, πρωτοετής στο Brown University, λέει ότι τα δεδομένα είναι ήδη διαθέσιμα και σε άλλες εφαρμογές όπως το Linkedin και μπορούν να εμφανιστούν απλά με μια αναζήτηση στο Google.

«Ίσως θα έπρεπε να είμαι πιο προσεκτική αλλά ο καθένας έχει τα στοιχεία μας σε αυτό το σημείο ούτως ή άλλως, οπότε το να δώσουν σε τρίτους το όνομα μου, το προσωπικό μου email και το πεδίο σπουδών μου δεν φαίνεται τόσο επικίνδυνο σε μένα», λέει η Nina.

Φαίνεται πως όλα καταλήγουν στο παράδοξο της ιδιωτικής ζωής σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι ανησυχούν μήπως τα προσωπικά τους δεδομένα χρησιμοποιηθούν κακόβουλα από εταιρείες και τεχνολογικούς γίγαντες.

Έχετε άποψη; Αφήστε το σχόλιό σας.

Ο συντάκτης σας επιτρέπει να αντιγράψετε το κείμενό του, μόνο εφόσον αναφέρετε την πηγή (SecNews.gr), σαν ηλεκτρονική διεύθυνση (Live URL) του άρθρου.
Updated on by

Reader Interactions

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *